Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko länsimainen lääketiede tarjonnut sinulle apua?

Vierailija
12.03.2025 |

Sehän on pitkälti oireiden hoitoa eikä parantavaa.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lääke noin niinkuin lääketeollisuuden näkökulmasta on sellainen, joka ei paranna kokonaan. Jakuva lääkehoito tuo isomman kassavirran kuin kertaparannus. Johan sen on äärikapitalistit rapakon toisella puolella todenneet.

www.cnbc.com/amp/2018/04/11/goldman-asks-is-curing-patients-a-sustainab…

Vierailija
42/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä käyttänyt heidän palveluitaan ja tuotteitaan mutta sanoisin että 80% näistä on ollut turhia, haitallisia tai jopa todella vaarallisia ja pysyvää vahinkoa aiheuttavia. Loput 20% (ehkäisy nuorena) vähän 50/50. Jos nyt olisin siinä tilanteessa uudestaan ja valitsisin, en ottaisi sitäkään

Niin joo ja nämä "OLISIT KUALLU JOS ET OIS ANTANU MEIDÄN SILPOA SUN PIMPPAA JA VAUVAA" jutu ovat sitten valetta. Älkää uskoko niitä älkääkä uskotelko niitä muillekaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistain vaivoista ei vaan voi parantua. Vaikka jotkut kristallin heiluttelijat tai hajusuolojen tyrkyttäjät muuta väittäisivät.

Silloin lääkkeet antavat lisää elämänaikaa tai parantavat elämänlaatua.

Omalta kohdalta, länsimainen lääketiede pelasti todennäköisesti henkeni, koska satuin menemään lääkärille yhdestä vaivasta ja samalla paljastui toinen joka olisi tappanut tai vienyt teholle ainakin jos en olisi alkanut hoitamaan sitä välittömästi.

Vierailija
44/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti varmasti kuolla keuhkosyöpään, viimeistään vuonna 2012 - 2017, riippuen prognoosin antajasta ja hoitojen sen hetkisestä vaiheesta.

Vierailija
45/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytykset (minun), tyräleikkaus (minun),  lapseni hoito onnettomuuden jälkeen, toisen lapseni hampaiden oikominen, mieheni hoito burn-outin jälkeen, minun hoitoni suonikohjujen takia KAIKKI TÄMÄ JOTEN ALOITUS ON PROVO JA TYHMÄ. 

Vierailija
46/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämähän jankuttavat omilla sivuillaan ettei syöpääkään tahdota parantaa kun lääketehtaat hyötyvät lääkkeistä.  Sit kertovat tarinoita kun joku parantunut havujuomalla ja soodalla kun nostanut emäksisyystasoa elimistössä. Parantaminen on helppoa.

Vierailija
47/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytykset (minun), tyräleikkaus (minun),  lapseni hoito onnettomuuden jälkeen, toisen lapseni hampaiden oikominen, mieheni hoito burn-outin jälkeen, minun hoitoni suonikohjujen takia KAIKKI TÄMÄ JOTEN ALOITUS ON PROVO JA TYHMÄ. 

Totta, avaus on taas yksi Tyhjäpään ulvahduksista.

Vierailija
48/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimainen ihminen kun pitää itsensä normaalipainoisena, liikkuu riittävästi, syö järkevästi, ei tupakoi eikä käytä merkittävästi alkoholia, ei tarvitse sen paremmin itämaista tai länsimaista terveydenhuoltoa.

Ehkä sinulta löytyy joku päivä geenivirhe, joka aiheutti syövän. Siinähän liikut ja syöt järkevästi, se ei geeniperimääsi muuta. Googlaa vaikka BRCA1 geeni, jonka takia osa hyvinkin nuorista ja terveistä naisista sairastuu rintasyöpään joka vuosi.

Vierailija
49/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimainen ihminen kun pitää itsensä normaalipainoisena, liikkuu riittävästi, syö järkevästi, ei tupakoi eikä käytä merkittävästi alkoholia, ei tarvitse sen paremmin itämaista tai länsimaista terveydenhuoltoa.

Luonto ei kyllä todellakaan toimi noin, että joku laji olisi sellainen, että mitkään virukset ja bakteerit ei voi vahingoittaa, eikä tapaturmat, eikä ole mitään synnynnäisiä sairauksia. 

Vierailija
50/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olisin tainnut kuolla jo syntymäni yhteydessä. Jos jotenkin olisin selvinnyt aikuiseksi, niin olisin kuollut viimeistään synnytyksen jälkeiseen kohtutulehdukseen, tai toiseen kohtutulehdukseen myöhemmin. 

Vierailija
51/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras lääke noin niinkuin lääketeollisuuden näkökulmasta on sellainen, joka ei paranna kokonaan. Jakuva lääkehoito tuo isomman kassavirran kuin kertaparannus. Johan sen on äärikapitalistit rapakon toisella puolella todenneet.

www.cnbc.com/amp/2018/04/11/goldman-asks-is-curing-patients-a-sustainab…

Lääketeollisuus ja kapitalismi ei ole yhtä kuin lääketiede. 

Vierailija
52/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo. julkiselta buranaa ja 2pv saikkua vaivaan kuin vaivaan

Liki kaikki syövät hoitaa julkinen puoli, nivelleikkaukset, sydänviat, diabetekset, keuhkosairaudet.  Työterveys osin kelan rahoittamana on julkista terveydenhoitoa.

Jos ei tarvitse kuin saikkua mitä pitäisi hoitaa?

Vierailija
53/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden mainitsemiesi hyvät ja huonot terveysvaikutukset ovat juuri länsimaisen lääketieteen tutkimia.

Vierailija
54/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
55/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä synnyin köyhään perheeseen vailla toivoa paremmasta niin en ole koskaan päässyt nauttimaan länsimaisesta lääketieteestä

Vierailija
56/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä kun perus terveydenhuolto toimii niin tehokkaasti että on vaikka mitä, mutta ei ikinä hoidon tai tutkimusten tarvetta, vaikka tajuaa normaalijärjellä, että pitäisi tutkia. Ja lopulta kun saa pompottelun ja terveyden ja toiminta- ja työkyvyn menettämisen ja omien kuntoutusyritysten jälkeen ESH arvion, ja vieläpä todella hyvässä/rauhallisessa vaiheessa, jos jatkuu, jatkotutkimukset aiheellisia ESH:ssa. Terveysasema vaan ei suostu mitään tehdä, eikä terveyskeskuspäivystys...psykiatrille

Vierailija
57/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko idiootti ? Oire on merkki siitä että kaikki ei ole kunnossa, asia tutkitaan ja hoidetaan pois, toki siinä kun sairaus lähtee lähtee myös oireet. Niin se kuule on ihan missä päin maailmaa tahansa, kukaan ei mene lääkäriin ilman oireita. Ja kyllä haluan lääkärin joka parantaa, en lääkäriä joka pitää kädestä 

Oletko sinä idiootti? Oiretta hoitamalla ei saada oireen aiheuttajaa pois. Jos päässäsi on rautanaula ja otat sen aiheuttamaan kipuun särkylääkettä, niin lähteekö se naula pois lääkkeellä?

Kyllä multa on hoidettu ihan itse taudinaiheuttajakin pois, mm. antibioottikuurilla ja leikkauksella.

Vierailija
58/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jossain määrin, mutta en silti voi hyväksyä, että sen takia tehdään eläinkokeita. Lääketiede on jo riittävän pitkällä ja eläinten kidutus pitää lopettaa.

Vierailija
59/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Monta kertaa. Ilman sitä sekä minä että vauvani olisimme kuolleet synnytykseen. Sen jälkeenkin länsimainen lääketiede on pelastanut henkeni jo useamman kerran

Vierailija
60/64 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Voin henkisesti erittäin huonosti useita vuosia. Sinä aikana kokeiltiin terapian lisäksi jos jonkinmoisia länsimaisen lääketieteen helmiä (tarkoitan psykoosilääkkeitä) enkä saanut niistä henkisesti kuolleen, pöhnäisen zombieolon lisäksi mitään mainittavia hyötyjä.

Tarpeeksi syvällä suossa kun lopulta olin, päätin viimeisenä oljenkortena kokeilla taikasieniä ja siltä matkalta löysinkin itseni. Siis todellisen olemukseni ja sitä kautta sisäisen rauhan. Ja arvatkaa mitä, en ole sen koommin tarvinnut enää länsimaista lääketiedettä mihinkään. Lukuunottamatta hammaslääkäriä ja rutiinikäyntejä gynellä. Jotenkin itselleni kävi niin, että kun voin henkisesti hyvin, voin myös fyysisesti hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi