Onko länsimainen lääketiede tarjonnut sinulle apua?
Sehän on pitkälti oireiden hoitoa eikä parantavaa.
Kommentit (64)
Onhan tuota apua saanut, pari luunmurtumaa on korjattu, keuhkokuume hoidettu, verenpaine hoidossa ym. Erityisesti on mieleen jäänyt virtsatietulehdus: Vessassa käynti oli yhtä tuskaa ja kuumetta niin että tärisytti. Antibioottikuuri tehosi siihen hämmästyttävän nopeasti, oli varsin vaikuttavaa.
Rokotteiden ansiosta olen välttynyt poliolta ja muilta taudeilta.
Hammasraudoilla korjattiin purentavika jo ennenkuin se aiheutti ongelmia niin nyt on hampaat oikeilla paikoillaan ja syöminen sujuu. Ilman rautoja voisi hampaat olla vinksallaan ja aiheuttaa kipuja.
Länsimainen lääketiede on estänyt tiettyjen sairauksien tai ongelmien ilmaantumista, minua ei ole varsinaisesti parannettu vaan olen saanut ennaltaehkäisevää hoitoa.
Kaikki kirurgia on länsimaista lääketiedettä. Lapseni olisi 4- vuotiaana kuollut aivoverenvuotoon ilman sitä, joten mietipä sitä, kun trollaat, sinä foliohattu
Vierailija kirjoitti:
Länsimainen ihminen kun pitää itsensä normaalipainoisena, liikkuu riittävästi, syö järkevästi, ei tupakoi eikä käytä merkittävästi alkoholia, ei tarvitse sen paremmin itämaista tai länsimaista terveydenhuoltoa.
Lapsenomaista uskoa
On, olen saanut hoitoa munuaistulehdukseen, olkapääni hajosi tapaturmaisesti ja se on korjattu. Lisäksi olen saanut kivunlievitystä onnettomuudessa ja synnytyksessä.
Myös lapseni näkövammaa on hoidettu.
On myös selvää, että ilman rokotteiden keksimistä moni meistä ei olisi olemassa, koska suuri rokotuskattavuus on estänyt suuren määrän tuhoisia epidemioita ja pandemioita. Maailma olisi aika toisennäköinen, jos täällä jylläsivät vapaasti kaikki entisaikojen hirveät taudit.
Mutta sinä ap, sinä saatat olla elossa siksi, että juot hopeavettä ja ajattelet oikealla tavalla.
Miten se ei-länsimaalainen lääketiede oikein hoitaa?
Raskaus olisi päättynyt sekä omaan että vauvan kuolemaan.
Yhden kerran kyllä: viisaudenhampaat. Ne kun mulla puhkes niin jopas sattui. Silloin länsimaalanen lääketiede auttoi kahdella tapaa:
1. kipulääkkeet joiden avulla selviydyin operaatioon asti
2. operaatio jossa viisaudenhampaat poistettiin multa.
Toisaalta, ehkei tarvitse olla kiitollinen länsimaalaselle lääketieteelle tuosta asiasta, koska haloo: länsimaalanen elämäntapa aiheuttaa viisaudenhampaat. Joten länsimaat vain korjasivat sen ongelman jonka olivat itse ensin aiheuttaneet.
Paitsi, ai niin, vielä hyöty numero kolme:
3. Rokotteet. Siis polio, jäykkäkouristus ja kaikki muutkin. Niiden arvoa en nyt mitenkään osaa väheksyä.
Oltaisiin kuoltu synnytykseen molemmat sekä minä että lapsi, jos olisi saunassa täytynyt synnyttää. Ja aika moni kuolikin ennen sitä lääketieteen kehittymistä.
Ap. Miten parantaisit huonokuntoisen sydämen? Länsimainen lääketiede laittaa tahdistimen, läheinen sai 10 elinvuotta sillä.
On monta vikaa jota ei voi parantaa. Lääketieteellä voi auttaaa, vaikka laseleikkaus likinäköisyyteen.
Tänään sattui silmiin kun "energiahoidon lahjan saanut" kirjoitteli kun hänen syöpää sairastavaa isäänsä hoidettiin vahvoilla lääkkeillä ja kipulääkkeillä ja annettiin ravintoliuosta suoneen. Ettei vaan siinä sokeria, oli huolissaan. Kaverit antoivat hyviä ohjeita kannabiksesta lähtien ja kaukoenergiahoitoa lupasivat lähettää. Vastaanottajanhan ei tarvitse tehdä mitään.
On. Just hoiti hampaitani pari viikkoa sitten.
Antibiootteja ja rokotuksia olen saanut ja uskon niistä olleen apua. Samoin särkylääkkeistä (Buranaa). Minulla on kuitenkin parikin vaivaa joihin en ole saanut apua länsimaiselta lääketieteeltä. Itse pitää selvittää ja kokeilla riskillä kaikenlaista.
Ilman elinsiirtoa olisi elämäni jäänyt lyhyeksi. Ja monta pienempää vaivaa ennen elinsiirtoa olisi jäänyt hoitamatta. Rokotuksista olen myös kiitollinen länsimaiselle lääketieteelle.
Mitä AP pitää länsimaisen lääketieteen vastakohtana?
Minun kokemukseni ainakin homeopatiasta, aurvedisestä ja kiinalaisesta lääketieteestä, kalevalaisesta jäsenkorjaamisesta ja yrttilääkinnästä on se, että ihan yhtä lailla niilläkin hoidetaan oireita. Keinot saattavat olla vähän erilaisia kuin länsimaisen lääketieteen puolella.
Edellämainitut hoidot ovat tuoneet mielenkiintoista ajateltavaa mutta tehokkaimpana lähestymistapana pidän länsimaista lääketiedettä.
En tiedä, kuinka esim. barronisaatio, vatsan tähystys, endometrioosikasvun poisto tai polven nivelpintojen siistiminen onnistuu ei-länsimaisin keinoin. Sen tiedän, että mikään vaihtoehtoinen hoito ei näiden vaivojeni "juurisyytä" vienyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kirurgia on länsimaista lääketiedettä. Lapseni olisi 4- vuotiaana kuollut aivoverenvuotoon ilman sitä, joten mietipä sitä, kun trollaat, sinä foliohattu
Onko tuossa siis mielestäsi hoidettu pelkkää oiretta?
on, ilman sitä olisin kuollut jo 1998
Olisin kuollut jo synnytyksessä ilman länsimaista lääketiedettä.