Keski-ikäinen, montaako eri lääkettä syöt päivittäin?
Kommentit (139)
Yksi, migreenin estolääke.
(Olen 60v nainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0, jos vitamiineja jne. (d-vit, kalsium, omega3) ja minipillereitä ei lasketa
-49v
Minkä takia minipillereitä ei laskettaisi? Ne ovat lääkkeitä.
Ehkäisy ei kai varsin ole hoidettava sairaus.......
Eihän allergiakaan ole sairaus. Lääkkeitä siihenkin syödään.
Kaksi eri kolesterolilääkettä, verenpainelääke, sydänlääke, verenohennus, kesällä allergialääke eli yhteensä 6 lääkettä. Ennen sydäninfarktia en säännöllisesti syönyt mitään lääkkeitä.
Jos olisin käyttänyt verenpaine- ja kolesterolilääkkeitä ennaltaehkäisevästi niin sepelvaltimotauti ei olisi koskaan edennyt infarktiin asti enkä nyt tarvitsisi verenohennusta tai sydänlääkettä. Minulla atorvastatiini ei alun lihaskipujen jälkeen ole aiheuttanut sivuvaikutuksia.
M60
7 ja usein vielä erektiolääke lisäksi.
M58
Verenpaine, kolesteroli ja kihti. 3.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0, jos vitamiineja jne. (d-vit, kalsium, omega3) ja minipillereitä ei lasketa
-49v
Minkä takia minipillereitä ei laskettaisi? Ne ovat lääkkeitä.
No sitten 1. Kun muutenkin käytän niitä lähinnä vaihdevuosioireiden (kiertohäiriöt) takia, en ehkäisyn.
Reseptilääkkeet lasketaan, oli mihin hyväänsä.
Vierailija kirjoitti:
0
Hormonikorvaushoito kylläkin. Kourallinen vitamiineja, ravintolisiä. 4-5 krt viikko liikuntaa. Ei alkoa, tupakkaa mitä niitä nyt on.
53v
Etkö saa ravinnosta? Minä 55 ja ainoastaan d ja kalsium 500mg, kun en käytä tarpeeksi maitotuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Pieni annos beetasalpaajaa ja verenohennuslääke. 48v. Noita ennen ei ollut mitään.
Piilevänä ollu pitkään nuo sairaudet
On sekä verenpaine- että kolesterolireseptit, ovat hyödyllisiä, mutta pitäisi kai olla kolmaskin että pääsee tk-lääkärin vastaanotolle sitten.
Kahdeksan lääkettä. Olen nuori ja monisairas keski-ikäinen
En yhtäkään. Noin kaksi kertaa vuodessa ehkä Buranan. Satunnaisesti juon viinaa ja poltan pilveä, siinä mun lääkkeet.
N45
Vierailija kirjoitti:
0 ja olen 54v.
Olet takuulla mies.
0
Ikä 59