Keski-ikäinen, montaako eri lääkettä syöt päivittäin?
Kommentit (65)
Insuliinia ykköstyypin diabetekselle ja tyroksiinia. Koen olevani vähintään keski-ikäinen ellen laihdu paljon ja silti luulen elämäntapojeni ottaneen jo veronsa. M35 190cm 160kg.
0. Onneksi sain äidiltäni matalan verenpaineen enkä isältäni korkeaa. Nuorempana siitepölyallergia oli joka kevät kamala, mutta moneen vuoteen en ole enää siihenkään joutunut syömään allergialääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0
Hormonikorvaushoito kylläkin. Kourallinen vitamiineja, ravintolisiä. 4-5 krt viikko liikuntaa. Ei alkoa, tupakkaa mitä niitä nyt on.
53v
Totta ihmeessä hormonikorvaushoito on lääkitys.
Sillä ei hoideta sairautta. Vaihdevuodet ei ole sairaus.
48 ja 0.
Tovotaan että nappiralli alkaa vasta mahdollisimman myöhään.
En syö mitään lääkkeitä. Multivitamiinipillerin otan
Syön Thyroxinia kilpirauhasen vajaatoimintaan kuten olen syönyt viimeiset 25 vuotta. Ei muita lääkkeitä.
3 Verenpainelääke ja hormonikorvaushoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0
Hormonikorvaushoito kylläkin. Kourallinen vitamiineja, ravintolisiä. 4-5 krt viikko liikuntaa. Ei alkoa, tupakkaa mitä niitä nyt on.
53v
Totta ihmeessä hormonikorvaushoito on lääkitys.
Sillä ei hoideta sairautta. Vaihdevuodet ei ole sairaus.
Kyllä muuten v*tutti, kun raskauden aika ihmiset sanoi, että raskaus ei ole sairaus, kun itse kärsin aivan jumalattoman hirveästä raskauspahoinvoinnista ihan hamaan loppuun saakka ja oksensin monta kertaa päivässä. Ei ollutkaan joo sairaus, mutta olisin mielelläni syönyt siihen ihan mitä vaan lääkettä, jos olo olisi ollut edes ihan vähän normaalimpi.
10 lääkettä päivittäin, 1 kerran viikossa ja 1 kerran kuussa.
M52
57 ja 3 + muutamaa luontaistuotetta, joita en uskalla enää lopettaa.
Mulla samat ja lisäksi primaspan verenihennukseen ja d vitamiini talvella.