Keski-ikäinen, montaako eri lääkettä syöt päivittäin?
Kommentit (65)
Kandesartaani migreenin estoon. N45.
Nolla. Miksi syöt lääkkeitä? Nautitko narkkielämästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0, jos vitamiineja jne. (d-vit, kalsium, omega3) ja minipillereitä ei lasketa
-49v
Minkä takia minipillereitä ei laskettaisi? Ne ovat lääkkeitä.
Ehkäisy ei kai varsin ole hoidettava sairaus.......
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkuvaa lääkitystä. 50 v
Ihan hämmästyttää, että tuttavapiirissä alkaa jo olla verenpainelääkettä tai kolesterolilääkettä.
Verenpainelääkityksen tarve ei ole mikään ikäjuttu. Toisille tarve tulee hyvinkin nuorena. Omaa verenpainetta olisi hyvä alkaa seuraamaan säännöllisesti jo kolmikymppisestä
Itse en seurannut. Minua ei edes kiinnostanut koko asia, kunnes 40 vuotiaana uuden työpaikan työhöntulotarkastuksessa se mitattiin ja oli pilvissä. Sain lähetteen kardiologille ja diagnoosina paksuuntunut vasen kammio. Ei mikään leikin asia
Vierailija kirjoitti:
Ihan hämmästyttää, että tuttavapiirissä alkaa jo olla verenpainelääkettä tai kolesterolilääkettä.
Suuri kolesterolihuijaus. Jos hlöt terveen painoisia ja liikkuvia, voi huoletta lopettaa. Pöytäsuola harmaaksi merisuolaksi, keltaiset öljyt vihreiksi, refined sugar eli prosessoitu sokeri pois.
Nolla. En syö edes käsikaupan särkylääkkeitä.
N 51
Steroidit eli pilsut, ehkäisy, hormonikorvaus ja kaikki 50 puppunimeä sukuhormoneille eli steroideille, ovat reseptilääke. Käytännössä huume siis.
Kolme pakollista, yksi tarpeen mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri kolesterolihuijaus. Jos hlöt terveen painoisia ja liikkuvia, voi huoletta lopettaa. Pöytäsuola harmaaksi merisuolaksi, keltaiset öljyt vihreiksi, refined sugar eli prosessoitu sokeri pois.
Ja kohta onkin struuma.
5 jos laskin oikein. 😞 Mutta yhtä niistä en joka päivä ota.
Lisäksi on reseptilliset särkylääkkeet joita napsin tarpeen mukaan.
N53
En ole kymmeneen vuoteen syönyt mitään lääkkeitä. 46-vuotias myös.
Yksi pakollinen , Thyroxin. Olen 53v nainen
Vierailija kirjoitti:
0
Hormonikorvaushoito kylläkin. Kourallinen vitamiineja, ravintolisiä. 4-5 krt viikko liikuntaa. Ei alkoa, tupakkaa mitä niitä nyt on.
53v
Totta ihmeessä hormonikorvaushoito on lääkitys.
5 on määrätty ja kaikki olen itse lopettanut.