Rikos ihmiskuntaa vastaan jenkeissä: puhemies kutsui transnaista herraksi
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA:n demokraatit ajavat edelleen trans agendoja ja woke agendoja ja että miehet saavat mennä naisten kisoihin ja otteluihin jne.
siis vaikka Trump allekirjoitti lain että on vain kaksi sukupuolta ja että miehet eivät todellakaan osallistu naisten kisoihin niin sairaat USA:n demokraatit vain jatkavat hulluuttaan
Tällä hetkellä demokraatit kiristävät ykkösagendanaan republikaaneja auttamaan Ukrainaa. Mulle on aivan samantekevää, vaikka naisten urheilukisoissa olisi golemeita, kunhan Ukrainan lasten ja muiden siviilien rääkkäys loppuisi.
Rappeutunut Eurooppa haluaa taistella viimeiseen ukrainalaiseen saakka...
Venäjä se on, joka haluaa taistella. Sinua taas kiinnostaa lähinnä naisurheilijoiden housujen sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sanoi. Transnainen on mies eikä muuksi muutu. Leikkiköön mielikuvitusleikkejään omassa kotonaan neljän seinän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Moukkamaista typeryyttä puhemieheltä. Kohteliaisuus toista ihmistä kohtaan ei ole koskaan itseltä pois. Mitä kukaan voittaa epäkohteliaisuudella, vaikka olisi itse asiasta mitä mieltä tahansa?
Ainoa moukka on ihminen, joka vaatii muita kutsumaan miestä naiseksi tai naista mieheksi. Miksei realisteilla ole oikeutta "turvallisessa tilassa" elää tässä hullujen systeemissä enää, emmekö vuoda verta kuten harhaiset transaktivistitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA:n demokraatit ajavat edelleen trans agendoja ja woke agendoja ja että miehet saavat mennä naisten kisoihin ja otteluihin jne.
siis vaikka Trump allekirjoitti lain että on vain kaksi sukupuolta ja että miehet eivät todellakaan osallistu naisten kisoihin niin sairaat USA:n demokraatit vain jatkavat hulluuttaan
Tällä hetkellä demokraatit kiristävät ykkösagendanaan republikaaneja auttamaan Ukrainaa. Mulle on aivan samantekevää, vaikka naisten urheilukisoissa olisi golemeita, kunhan Ukrainan lasten ja muiden siviilien rääkkäys loppuisi.
Rappeutunut Eurooppa haluaa taistella viimeiseen ukrainalaiseen saakka...
Venäjä se on, joka haluaa taistella. Sinua taas kiinnostaa lähinnä naisurheilijoiden housujen sisältö.
Jos naisurheilu olisi reilua naisille on naisurheilijoiden housuista löydyttävä vain naisia.
.ohis
Olisi sanonut takaisin inceliksi. Tottahan kuitenkin on, että lähinnä incelit on noin ressukoita.
Jos teitä naisurheilu oikeasti kiinnostaa, niin tehkää jotain, alan suurin ongelma on heikko palkkataso ja arvostus. Mutta ei, eihän teitä kiinnosta kuin transviha.
Vierailija kirjoitti:
Olisi sanonut takaisin inceliksi. Tottahan kuitenkin on, että lähinnä incelit on noin ressukoita.
Jokainen trans"nainen" on incel. Homot vihaa naisia eniten.
Vierailija kirjoitti:
71v everstiluunantti, naimisissa, lapsenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen trans"nainen" on incel. Homot vihaa naisia eniten.
Ok, incel.
Vierailija kirjoitti:
Jos teitä naisurheilu oikeasti kiinnostaa, niin tehkää jotain, alan suurin ongelma on heikko palkkataso ja arvostus. Mutta ei, eihän teitä kiinnosta kuin transviha.
Mitä sille pitäisi tehdä? Mistä arvelet johtuvan ettei se kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
71v everstiluunantti, naimisissa, lapsenlapsia.
Tuskin omia lapset, kun on Incel Sir.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainakin naisena kiinnostaa. Mutta vaikkei edes kiinnostaisi, miehillä ei ole mitään asiaa tuhota naisten urheilua tunkeutumalla sekaan. Onko nämä harhaiset miehet koskaan katsoneet peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että naisurheilu alkaa kiinnostaa enemmän kun sinne sekaan laitetaan biologisia miehiä urheilemaan X-D
Itse katsoisin mieluiten incel-urheilua, kunhan sinne ei laiteta miehiä sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä voit seurata gay-yliopistossasi kun rastasoijapojat kisailee kuva vihaa eniten savolaisia juuriaan.
Jos on reilua että naisurheiluun laitetaan miehiä niin onko jatkossa reilua että miesurheilun sekaan laitetaan eläimiä, esim gepardi juoksemaan 100m tai gorilla painimaan? Koska ensimmäinen maa keksii tämän ja kahmii kaikki mitalit olympialaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voit seurata gay-yliopistossasi kun rastasoijapojat kisailee kuva vihaa eniten savolaisia juuriaan.
Voin kuuule ihan hyvin seurata sitä tällä palstallakin, esimerkiksi tässä keskustelussa. Ja seuraankin! Olet johdossa!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on holokaustiin verrattava rikos.
Ei, kymmenen kertaa pahempi 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuuule ihan hyvin seurata sitä tällä palstallakin, esimerkiksi tässä keskustelussa. Ja seuraankin! Olet johdossa!
Hienoa sitten ettei täällä kukaan vihaa savolaisia juuriaan.
Ei nyt sentään noin paljon mutta punikit ovat pääosin igoreita.