Suostuuko naiset antamaan kaljuuntuville miehille?
Jos he ovat muuten kunnollisia ja heillä on esim. hyvä varustus vai ovatko he täysin ulkona nuorempien naisten listoilta, entä vanhempien?
Kommentit (18)
Jos on rahaa niin kaljuuntuminen ei ole este mm. Petri Tykkä.
Oma mies on kaljuuntuva ja minua vanhempi, mutta en ole itsekään nuori (33). Ihan muilla kriteereillä hänet on valittu eikä mun kriteerit ole välttämättä ne yleisimmät.
Luulen että jos hiusraja tulee miehelle edes mieleen siinä miksei saa nuorta(?) naista niin jotain muuta on pielessä... Tyhmyys? Sosiaalisen ymmärryksen puute?
Hyvin harva nainen deittailee munan kokoa tai hiusrajaa.
Empiirisen tutkimukseni mukaan useimmat antavat mielellään.
Suostuu, Olen 55 v mies, roimasti kaljuuntunut päälaelta, mutta en ole ajanut päätä siiliksi. Avokki 50 v. Tavattiin 5 v sitten ja olin jo silloin kaljuuntunut.
Varustukseni ihan ok: jos teen "hutunkeittoa" eli otan molemmilla nyrkeillä kovasta varresta kiinni, jää terska vielä näkösälle. Tilillä reilu 100k.
Mitä se nyt mihinkään vaikuttaa ??
N36
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on kaljuuntuva ja minua vanhempi, mutta en ole itsekään nuori (33). Ihan muilla kriteereillä hänet on valittu eikä mun kriteerit ole välttämättä ne yleisimmät.
Luulen että jos hiusraja tulee miehelle edes mieleen siinä miksei saa nuorta(?) naista niin jotain muuta on pielessä... Tyhmyys? Sosiaalisen ymmärryksen puute?
Hyvin harva nainen deittailee munan kokoa tai hiusrajaa.
Mä panen. Eikä siihen "deittailua" tarvita
Vierailija kirjoitti:
Suostuu, Olen 55 v mies, roimasti kaljuuntunut päälaelta, mutta en ole ajanut päätä siiliksi. Avokki 50 v. Tavattiin 5 v sitten ja olin jo silloin kaljuuntunut.
Varustukseni ihan ok: jos teen "hutunkeittoa" eli otan molemmilla nyrkeillä kovasta varresta kiinni, jää terska vielä näkösälle. Tilillä reilu 100k.
Ja totuus: Asun kahdestaan äitini kanssa pohjois-karjalassa ja runkkaan pinsetti otteella ja tilillä 10e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja totuus: Asun kahdestaan äitini kanssa pohjois-karjalassa ja runkkaan pinsetti otteella ja tilillä 10e.
Oletpa katkera. 😁
Jäi kertomatta, että avokilla todella tiukka ja kostea herkku. Isot rinnatkin.
Mistä ne sen kullin koon tietää, kaivaa housuista esiin, mittaa ja päättää sitten meneekö jatkoon vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa katkera. 😁
Jäi kertomatta, että avokilla todella tiukka ja kostea herkku. Isot rinnatkin.
Joo, tiedetään ja tärkeintä tietenkin se 100k. tilillä.
Kalju ei ole ongelma, vähä-älyisyys on.
Vierailija kirjoitti:
Tilillä reilu 100k. Käytitkö tuota iskurepliikkinä 😅
En ole itse kalju vaikka ikääkin jo on, mutta minä olen ympäristöäni tarkkaillut muutaman vuosikymmenen, tuonkin asian suhteen. Tiedän lukuisia tapauksia jolloin kalju mies on vikitellyt nuoria tyttöjä hyvin tuloksin. Olen siis sitä mieltä että kaju pää on paremminkin suositus naisille. Nuoruuressani joku tutkija väitti että kalju nimenomaan herättää äidillisiä tunteita, Koska vauvakin on aluksi kalju.
Melkein kaikki pystyy saamaan jos on rahaa. Toisille viittii antaa ilmatteeksi ja toiset joutuu maksaa jos haluaa seksiä. Se vaan on niin. Hyvin harva on sellainen että ei edes rahalla saa.
Suostun, koska se on suuren teston määrän merkki jos viisikymppisellä alkaa tukka harvenemaan. Parhaat panot olen saanut näiltä.
T: Se yhden yön juttu 🥰
Eivät suostu.