Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Mikä on sinun 3 askeleen neuvo miehille, milloin suostut lähtemään miehen mukaan yöksi, jatkoille jne.

Vierailija
12.03.2025 |

Eli  saatko nainen Stubbin tyyliin kertoa 3 steppiä, miten sinut saavutetaan ja mikä saa sinut lähtemään miehen mukaan?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Yöksi tuleminen ei tarkoita seksiä.

2. Jatkot ei tarkoita seksiä.

3. Silmiin katsominen ei tarkoita seksiä.

Vierailija
2/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää olla kiinnostunut miehestä. Sitten voi harkita miehen tapaamista. Ja tapaamisessa ei välttämättä ole seksiä. Sitä on turha odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, raha ja raha!

Vierailija
4/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa hyvältä eli kun mies aikansa malttaa katsoa silmiin ja viettää kanssasi aikaa jatkoilla, niin lopulta luvassa on juuri seksiä

Vierailija
5/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha, raha ja raha!

On huomattu. Naiset on kumman persoaja rahaan ja valtaan.

Vierailija
6/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen konservatiivinen nainen (olen toki avioliitossa, joten ei sinänsä koske minua), mutta seksi ei olisi kuvioissa missään tapailuissa, vaikka oltaisiin yötä. 

Mutta mikä saa minut kiinnostumaan, on ihastuminen toisen huumoriin, älyyn, ja sellaiseen ystävälliseen ujouteen, josta huomaa toisen olevan kiinnostunut. 

Vierailija
7/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies vaikuttaa ystävälliseltä, miellyttävältä ja vaarattomalta

- mies vaikuttaa aidosti kiinnostuneelta minusta (ei esim. nyrpeältä siitä, ettei saa parempaa)

- mies on puolestaan minusta kiinnostava

Vierailija
8/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh. Niin harva mies on ollut sillä tavalla kiinnostava, ettei mulla ole mitään steppejä. Joka kerta kun mies on vaikuttanut kriteereihin sopivalta, olen lähtenyt jatkoille jonnekin. Näitä miehiä on ollut kaksi, jälkimmäisen kanssa olen naimisissa. Loppujen kanssa on loppunut tapailu niihin ekoihin treffeihin. Mitä niistä testeistä ja stepeistä on hyötyä? 

Vierailija
9/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen miehen mukaan ei ole hyvä lähteä, joka noin laskelmallisesti etsii vain seksiä. Paitsi jos itse etsii yhden yön suhdetta.

Vierailija
10/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Ei vonkaa

2) Ei ulise

3) Ei syyllistä

4) En lähe.

Vierailija
11/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aikasemmissa tapauksissa on nimenomaan tarkoittanu seksiä, varsinkin tuo 1-kohta.

Vierailija
12/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen konservatiivinen nainen (olen toki avioliitossa, joten ei sinänsä koske minua), mutta seksi ei olisi kuvioissa missään tapailuissa, vaikka oltaisiin yötä. 

Mutta mikä saa minut kiinnostumaan, on ihastuminen toisen huumoriin, älyyn, ja sellaiseen ystävälliseen ujouteen, josta huomaa toisen olevan kiinnostunut. 

eli romantikkaa ja pitkäkestoinen rakastuminen kuten elokuvissa. MIlloin viimeksi katsoit "Tuulen Viemää"?

Vierailija
13/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan edelliseen omat kohdat, olkoon 4-6:

1. tapaaminen ei IKINÄ tarkoita seksiä

2. tapaaminen tuskin tarkoittaa seksiä

3. tapaaminen tarkoittaa seksiä vain jos olet erityinen, jatkon arvoinen ja MINÄ haluan seksiä. Tähän on voinut mennä vaikka kuukausi(a) ensitapaamisesta

Näillä menty ja aina on löytynyt upeita miehiä suhteeseen, nykyisen kanssa jo 30v (tarjokkaita kyllä matkan varrella useita)

Vierailija
14/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pitää tapailla vähintään 2 kuukautta, kunnes suostun edes harkitsemaan seksiä.

Nolla yhden illan juttua ja näin olen aina toiminut. Mitkään stepit ei siis mun kohdalla toimi, muuta kuin aika ja hyvä käytös tuona aikana

Vierailija
15/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen miehen mukaan ei ole hyvä lähteä, joka noin laskelmallisesti etsii vain seksiä. Paitsi jos itse etsii yhden yön suhdetta.

Ja usein yhdenyön suhteita harrastavat miehet ovat huonoja rakastajia, kun eivät ole opetelleet yhdeltä naiselta saamansa feedbackin avulla lemmiskelemään. Usein seksiriippuvaisia, jotka pääsääntöisesti ovat huonoja seksissä. Yhden yön suhteissa jää juuri siksi naiselle usein luu käteen.

Vierailija
16/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aikasemmissa tapauksissa on nimenomaan tarkoittanu seksiä, varsinkin tuo 1-kohta.

Mä olen monta kertaa viettänyt öitä miespuolisten ystävieni kanssa mutta koskaan kukaan ei ole vaatinut seksiä. Mutta he ovatkin kaikki olleet fiksuja upeita miehiä

Vierailija
17/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli romantikkaa ja pitkäkestoinen rakastuminen kuten elokuvissa. MIlloin viimeksi katsoit "Tuulen Viemää"?

Minusta Tuulen viemää kohdalla kirja on parempi kuin elokuva, kuten yleensäkin. Mutta joo, tottakai romantiikka parisuhteessa on tärkeintä. Onneksi olen sen omani löytänyt. Toisin kuin Scarlett. 

Vierailija
18/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha, raha ja raha!

On huomattu. Naiset on kumman persoaja rahaan ja valtaan.

Eli Donald Trump, Elon Musk ja Putin on naisia? Mielenkiintoista 

Vierailija
19/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa,no siinäpä tapauksessa vaan mies porukalla kesällä mökki viikonloppuilemaan, jonkun mielestä se tarkottaa et kaikkiin saa telakoitua vaikka suurin osa onkin heteroita,mut kerta mökille yöksi mennään..

Vierailija
20/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi