Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Mikä on sinun 3 askeleen neuvo miehille, milloin suostut lähtemään miehen mukaan yöksi, jatkoille jne.

Vierailija
12.03.2025 |

Eli  saatko nainen Stubbin tyyliin kertoa 3 steppiä, miten sinut saavutetaan ja mikä saa sinut lähtemään miehen mukaan?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Yöksi tuleminen ei tarkoita seksiä.

2. Jatkot ei tarkoita seksiä.

3. Silmiin katsominen ei tarkoita seksiä.

Kyllä se aikasemmissa tapauksissa on nimenomaan tarkoittanu seksiä, varsinkin tuo 1-kohta.

Ai saakeli. Mun mies on pannut mieskavereitaan yökylässä käydessä.

Vierailija
22/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pitää tapailla vähintään 2 kuukautta, kunnes suostun edes harkitsemaan seksiä.

Nolla yhden illan juttua ja näin olen aina toiminut. Mitkään stepit ei siis mun kohdalla toimi, muuta kuin aika ja hyvä käytös tuona aikana

Ai sentään jo 2 kuukauden tapailun jälkeen annat jo seksiä. Et kuitenkaan siinä ajassa ennätä vielä naimisiin asti, joten kyllä tuo on silloin esiaviollista seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aikasemmissa tapauksissa on nimenomaan tarkoittanu seksiä, varsinkin tuo 1-kohta.

Nonnih, hyvä että tuli viimeistään vauvapalstalla selväksi tämä asia. Monikin meistä on elänyt valheessa kaikki nämä vuodet.

Vierailija
24/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua pitää tapailla vähintään 2 kuukautta, kunnes suostun edes harkitsemaan seksiä.

Nolla yhden illan juttua ja näin olen aina toiminut. Mitkään stepit ei siis mun kohdalla toimi, muuta kuin aika ja hyvä käytös tuona aikana

Ai sentään jo 2 kuukauden tapailun jälkeen annat jo seksiä. Et kuitenkaan siinä ajassa ennätä vielä naimisiin asti, joten kyllä tuo on silloin esiaviollista seksiä.

Sanoiko hän jossain välttelevänsä esiaviollista seksiä, vai mistä tää sun aiheeseen liittymätön puritaanisuutesi tähän tuli?

Vierailija
25/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naiset eivät saa haluta seksiä muuta kuin parisuhteessa. Paitsi ne huoonot naiset, joista kukaan mies ei tykkää.

Yhden yön seksi on aina huonoa. Neitsytnainen on kaikkein haluttavin nainen, tosin, ei yli 22-vuotiaana. 

Nih!

Vierailija
26/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa, sillä kaikki nuo tarkoittavat juuri seksiä!!!

Ei muuta kun nussimaan.

Vierailija
27/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia en ole koskaan lähtenyt miehen mukaan. En halua asettaa itseäni tilanteeseen, jossa ei mukamas voi enää sanoa ei.

Vierailija
28/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nonnih, hyvä että tuli viimeistään vauvapalstalla selväksi tämä asia. Monikin meistä on elänyt valheessa kaikki nämä vuodet.

Kyllä kyllä.

Vierailija
29/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jos sillä on pilveä 

2. Jos sillä on jotain kivoja pelejä kotona

3. Jos voidaan ottaaa pizzat matkalta mukaan

Vierailija
30/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun nussimaan.

Ja näin, en lähde KENENKÄÄN mukaan.

Vierailija
31/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia en ole koskaan lähtenyt miehen mukaan. En halua asettaa itseäni tilanteeseen, jossa ei mukamas voi enää sanoa ei.

Ongelma on siis siinä, että jos mieli muuttuu tai homma ei sytytäkään jostain syystä, en todellakaan rupea kuuntelemaan mitään syyllistämistä mistään "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa". Että olisin muka antanut suostumuksen laittaessani takkia niskaan baarissa.

Parempi siis, ettei lähde ollenkaan niin välttää nämä tilanteet. Harmi sinänsä, että blokkaantuvat pois myös ne kyllä-tilanteet. 

Vierailija
32/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen konservatiivinen nainen (olen toki avioliitossa, joten ei sinänsä koske minua), mutta seksi ei olisi kuvioissa missään tapailuissa, vaikka oltaisiin yötä. 

Mutta mikä saa minut kiinnostumaan, on ihastuminen toisen huumoriin, älyyn, ja sellaiseen ystävälliseen ujouteen, josta huomaa toisen olevan kiinnostunut. 

eli romantikkaa ja pitkäkestoinen rakastuminen kuten elokuvissa. MIlloin viimeksi katsoit "Tuulen Viemää"?

Minusta Tuulen viemää kohdalla kirja on parempi kuin elokuva, kuten yleensäkin. Mutta joo, tottakai romantiikka parisuhteessa on tärkeintä. Onneksi olen sen omani löytänyt. Toisin kuin Scarlett. 

No no. Scarlett ja Rhett ovat selvästi luodut toisilleen, inkarnaatiopari tai mitä sanaa voisi käyttää. Kuten Scarlett tajusi: Rhett ainoana miehenä ymmärsi häntä ja tunsi hänen luonteensa, ja "silti" rakasti häntä. Scarlett missasi tilaisuutensa haihattelemalla väärän miehen perään, jota ei edes ymmärtänyt. Sehän on heidän rakkaussuhteensa teema. Sori off-topic!

Vierailija
33/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tunnemme toisemme

2. Olen ihastunut

3. Luotan häneen

Vierailija
34/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on ihan yksi steppi: jos se mies kiinnostaa minua fyysisesti. Sellaisia ei ole montaa eteen tulut tän 54v elon aikana. 

Vierailija
35/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No no. Scarlett ja Rhett ovat selvästi luodut toisilleen, inkarnaatiopari tai mitä sanaa voisi käyttää. Kuten Scarlett tajusi: Rhett ainoana miehenä ymmärsi häntä ja tunsi hänen luonteensa, ja "silti" rakasti häntä. Scarlett missasi tilaisuutensa haihattelemalla väärän miehen perään, jota ei edes ymmärtänyt. Sehän on heidän rakkaussuhteensa teema. Sori off-topic!

Totta, sehän se kirjan juoni on. Mutta ei Scarlett Rhettiä saanut, koska haikaili väärän miehen perään, eikä osannut sen jälkeenkään kertoa tunteistaan. 

Vierailija
36/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun nussimaan.

Eihän sua l ä s k i kukaan edes huolisi.

Vierailija
37/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo valmiiksi päättänyt tulla ja melkein mikään ei voi sitä muuttaa. Toki joku epänormaalin huono käytös tms. Tai sitten olen jo valmiiksi päättänyt ei ja sitä ei mikään muuta paitsi väkisin ottaminen.

Vierailija
38/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni baarissa ja kysyin mieheltä että mikä sai sen tulemaan baariin niin mies sanoi että etsimään panoseuraa mut voihan tyttöystävä kun ottaa. Pari tuntii juteltiin ja vein miehen kotiini.

Vierailija
39/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun nussimaan.

Eihän sua l ä s k i kukaan edes huolisi.

Ja heti sä alat haukkumaan. Et pysty muuhun. 😃

Vierailija
40/71 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun nussimaan.

Tuon takia naisen kannattaa harkita lähteekö mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme