Nettikaveri ja tutustuminen IRL
Olen "tutustunut" eräällä anonyymilla foorumilla mukavaan henkilöön ja vähän väliä huomaan miettiväni, että voisi olla mukavaa nähdä ja tutustua oikeasti. En vain ole varma, haluaisiko hänkin nähdä. Enkä tiedä ovatko omat motiivini jollain tapaa väärät. Onko kyse siitä, että oikeasti haluan tutustua häneen, vai jostain muusta. Vaikea sitä on analysoida.
Mitä te tekisitte, pitäisikö unohtaa koko asia vai mitä...
Kommentit (49)
Ehkä se lukee tätä palstaa ja tunnistaa itsensä.
Olen tutustunut vuosien aikana nettituttuihin anonyymin palstan kautta, joko niin että usea henkilö sopinut ryhmätapaamisen julkiselle paikalle, tai viimeisinä 5 vuotena olen sopinut kahdenkeskisiä tapaamisia julkisille paikoille. Monesta ihmisestä on jäänyt vähintäänkin kaveri, viestitellään satunnaisesti whatsAppissa ja jos jompi kumpi on toisen kotipaikkakunnalla esim. työasioissa, käydään kahvilla. :)
Hulluja ei ole tullut vastaan yhtään, kun pitemmän aikaa nettisivuilla ensin juteltu. Muutama sellainen hutilyönti on osunut että vastapuoli hakenut muuta kuin kaveruutta, jota en voi varattuna ihmisenä tarjota, joten nämä ovat sitten karsiutuneet omasta puhelinluettelosta pois. Kaksi ihmistä ovat olleet niin ihania että ovat poikani kummeja, ja tiiviisti siis elämässäni mukana.
Rohkeutta! Ja järkeä ensitapaamiseen (etenkin se paikka missä tapaatte).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos etsit puhtaasti ystävää niin mikä ettei, olen itsekkin tutustunut peli-yhteisöjen kautta moneen ihmiseen kenet olen sitten tavannut livenäkin. MUTTA jos nyt motiivisi liittyy siihen että ilmassa on ihastumisen poikasta niin 95% varmuudella tulet pettymään (varsinkin kun et ilmeisesti ole edes puhelussa puhunut hänen kanssaan kun sukupuolesta et ole edes varma).
Ei ole ihastumista. Olemme molemmat naisia ja hän on minua aika paljon vanhempi. Siis jos oletetaan, että on puhunut totta.
Ap
Ei kilttiä mummoa tarvitse pelätä
Hänellä ei ole lapsenlapsia. Enkä pelkää häntä, mutta se tapaamisen ehdottaminen ei tunnu helpolta...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se lukee tätä palstaa ja tunnistaa itsensä.
En oikein usko että lukee. Jos uskoisin, en olisi tehnyt aloitusta tästä asiasta.
Ap
Joku finninaamainen teinipoika se on.
Vierailija kirjoitti:
mikä on foorumi?
Auttaisikohan googlata..
Lueskele näitä, siis useita muitakin foorumeja, niin ehkä pikkuhiljaa ainakin jotkin asiat selviävät..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos etsit puhtaasti ystävää niin mikä ettei, olen itsekkin tutustunut peli-yhteisöjen kautta moneen ihmiseen kenet olen sitten tavannut livenäkin. MUTTA jos nyt motiivisi liittyy siihen että ilmassa on ihastumisen poikasta niin 95% varmuudella tulet pettymään (varsinkin kun et ilmeisesti ole edes puhelussa puhunut hänen kanssaan kun sukupuolesta et ole edes varma).
Ei ole ihastumista. Olemme molemmat naisia ja hän on minua aika paljon vanhempi. Siis jos oletetaan, että on puhunut totta.
Ap
Hänellä ei ole lapsenlapsia. Enkä pelkää häntä, mutta se tapaamisen ehdottaminen ei tunnu helpolta...
Ap
Eihän sitä nyt heti tarvitse tapaamista ehdottaa. Voi vaikka ensin puhua puhelimessa jos siihen toisella olisi kiinnostusta ja sitten kenties kuvallisenakin videona...