On se kova homma uuden läppärin käyttöönotto.
Hommasin uuden läppärin kun vanhasta hajos E kirjain ja kirjoittaminen oli vaikeaa. Kaikenlaista pitää asentaa uuteen läppäriin mut nyt se uus on kuten vanhakin.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ostanut vain erillisen näppäimistön, jos noin pieni vika oli.
En viitsinyt ja liian hankalaa.
Laittaa näppäimistö usb: hen kiinni ja alkaa kirjoittamaan. Joo, onhan se.
Mä ainakin inhoan kaikkia tällaisia sätöksiä ja viritelmiä.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Läppäreillä ja älypuhelimilla ei tee yhtään mitään. Kunnon pöytäkone sen pitää olla.
Mulla on puhelimena Mocoma 99, 22 kanavainen ja tietokoneena IBM 386 winn95 järjestelmällä. Hyvin toimivat.
Vierailija kirjoitti:
Uusis läppäreis on kaikkea asetuksia jota pitää laittaa joihin on itse tottunut. Sitten salasanat kaikkiin tileihin pitää tallentaa. On siinä hommaa kun itselläni on 20 eri salasanaa.
Miksi? Minulla on yli 40 salasanaa palveluihin ja muistan kaikki. Mitään en ole minnekään tallettanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 399 euroa lompakko keveni. T: ap
Eikä tullut asennettuna?!
Mä tilasin taittonetista valmiiksi asennetun, pelaamiseen soveltuvan läppärin pari vuotta sitten ja silloin maksoi 299 e. Ainostaan henkilölkohtaistaminen kesti hetken,mutta tuli siinä sivussa kun käyttää. Ei turhia ajoja ja odotuksia.
300 eurolla ei saa kovin nopeata pelikonetta. Toki voi pyöriä selaimella pelattavat pelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läppäreillä ja älypuhelimilla ei tee yhtään mitään. Kunnon pöytäkone sen pitää olla.
Se on vittumaista kuljettaa mukanaan se pöytäkone ja jutella vaikka dösässä puheluita.
Ei sunun tarvitse olla kyborgi 24/7. Laita se lelu kiinni, nauti maisemista ja juttele ihmisille kasvotusten. Kännykän , jolla voi soittaa maksaa 20€.
On se kova homma mutta vain jos ei osaa.
nim. Myin isällesi kuusnelosen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusis läppäreis on kaikkea asetuksia jota pitää laittaa joihin on itse tottunut. Sitten salasanat kaikkiin tileihin pitää tallentaa. On siinä hommaa kun itselläni on 20 eri salasanaa.
Miksi? Minulla on yli 40 salasanaa palveluihin ja muistan kaikki. Mitään en ole minnekään tallettanut.
Onko sama salasana joka paikassa, vai miten voit muistaa kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en millään muista kaikkia salasanoja ja numerokoodeja, siksi on tietyssä paikassa muistikirja jossa on kaikki ylöskirjattuna.
Oiskohan 12 salasanaa jotka muistan automaattisesti. Jos rupiaa liikoja miettimään menee väärin. 😁 Loput sellaisia harvemmin käytettyjä joita ei meinaa millään muistaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ostanut vain erillisen näppäimistön, jos noin pieni vika oli.
En viitsinyt ja liian hankalaa.
Laittaa näppäimistö usb: hen kiinni ja alkaa kirjoittamaan. Joo, onhan se.
Ja kantaa mukana erillistä näppäimistöä?
Kyllä. Se on ihan helppoa. Näppis on pienempi ja ohuempi kuin se läppäri eli mahtuu samaan reppuun/laukkuun/kassiin kuin läppärikin. Painaa ehkä 200g, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on heikko kapasiteetti, jos 40 salasanaa ei pysy muistissa.
Ne näppäinkuoret lähtee helposti irti, katso netistä video. Usein siellä on vaan joku roska tai cola-tipan sokeria tms. Helppo yleensä korjata.
Vain masokisti tai paatunut hikikomero-onanisti käyttää Linuxia läppärillä.