Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa syitä miksi täällä jatkaisi elämistä?

Vierailija
11.03.2025 |

Ajattelin haluta lähteä täältä asap kun keksin paikan ja tavan. En jaksa vain olla täällä, ei ole minun paikkani tämä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aikuinen lapsi. Muuta syytä en juurikaan  keksi.

Vierailija
22/42 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää näistä jotka uhkailee itsensä lopettamisella eivätkä sitten kuitenkaan toteuta sitä. Tuntuu ihan turhalta huomion kerjuulta. Jos on oikeasti vaikeaa, soita johonkin kriisipuhelimeen äläkä vyörytä pahaa oloasi tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi

Vierailija
24/42 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka

Vierailija
25/42 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää näistä jotka uhkailee itsensä lopettamisella eivätkä sitten kuitenkaan toteuta sitä. Tuntuu ihan turhalta huomion kerjuulta. Jos on oikeasti vaikeaa, soita johonkin kriisipuhelimeen äläkä vyörytä pahaa oloasi tänne.

Aha

ap

Vierailija
26/42 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äkkiäkös täältä pois pääsee. Ei tää elämä kauan kestä. Minäkään en ole keksinyt elämässä kummempaa pointtia, mutta toistaiseksi täällä kituutetaan. Narripeliähän tämä kaikki on.

Toisaalta, kun tajuaa että sillä että sillä ei ole mitään väliä että millään ei ole väliä, voi ottaa vähän iisimmin.

Vierailija
27/42 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta?  Mielenkiintoisia aikoja elämme.

Vierailija
28/42 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin syvästi masentunut. Mutta siten tajusin, että jos lähtisin tästä maailmasta, se tuottaisi ihan hirveästi tuskaa mun läheisille ja pilaisi heidän elämänsä. En halunnut tehdä sitä heille. Se tunne siitä, etten halua tuottaa perheelleni sellaista tuskaa, oli suurempi kuin se mun masennus. Ja koska tulin siihen tulokseen, että mun on pakko elää, päätin, että mun on pakko myös yrittää olla onnellinen. 

Tästä on nyt noin neljännes vuosisata aikaa. Elämässä on ollut kauheita jaksoja ja aivan ihania jaksoja. Kumpikaan niistä ei kestä ikuisesti, vaan se on jatkuvaa aaltoliikettä. Kun aikoinaan sain lapseni, tiesin, että mun oli tarkoitus elää, jotta hän saisi olla olemassa. Olen syvästi kiitollinen, että päätin jäädä.

Vierailija
29/42 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde. Kuulostat siltä, että olet oikeasti empaattinen ja nähnyt vaikeita asioita. Minä pidän sellaisista ihmisistä. Nykyään on niin paljon hirveitä ihmisiä.

Vierailija
30/42 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että mä en ainakaan keksi mitään syytä. 10 vuotta sitten yritin it saria (en tiedä onko taas kielletty sana täällä), jäin ihan sattuman kautta henkiin. Nyt olen vuosikymmenen yrittänyt keksiä syytä elää, eikä edelleenkään mitään. Harmittaa, että jäin henkiin. Ehkäpä otan uusiksi piakkoin ja tällä kertaa varmistan onnistumiseni.

Vierailija
31/42 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jatkaa elämistä ihan vittuillakseen vihamiehille, älä suo heille sitä iloa, että pääsevät sinusta eroon vaan elä kustaksesi heidän haudoilleen.

Vierailija
32/42 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu on armo uus. Huomisen vuoksi siis kannattaa elää.

Vierailija
33/42 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin voi olla todella suuri kynnys soittaa ammattiapua tai kokevat että apu ei tulisi riittävän nopeasti. Siksi kysytään yleisiltä palstoilta, josko joku auttaisi edes jotenkin.

Kuusi vuotta sitten olin itse valmis hyppäämään junan alle. En tosin puhunut ajatuksistani kenellekään. Eräänä alakuloisena päivänä katselin Areenasta golf-ohjelmaa tavoistani poiketen. Siinä Mikko Ilonen puhui pelisuunnitelman tärkeydestä. Aloin miettiä, että elämässäni pitää olla pelisuunnitelma. Päädyin luopumaan junan alle jäämisestä ja kirjoitin Mikolle instassa, että tuo pieni asia pelasti henkeni.

Nyt olen työssä, josta nautin.

Vierailija
34/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovipussi on halpa, nopea ja aika kivuton tapa.

Mä en onnistunut!

Vierailija
35/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä ylipuhua sinua. Tee miten tahdot.

Vierailija
37/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta?  Mielenkiintoisia aikoja elämme.

No ei todellakaan positiivisessa mielessä mielenkiintoisia.

Vierailija
38/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat vakaasti kuolla, tee se kunnialla. Mene vaikka Ukrainaan tapaamaan rys siä.

Vierailija
39/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat vakaasti kuolla, tee se kunnialla. Mene vaikka Ukrainaan tapaamaan rys siä.

Tappamaan siis.

Vierailija
40/42 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä toiselle keksis. Mut ite aina aattelin, että kyllä tää loppuun asti pitää kattoo, vaikka vituillessaan. Viime aikoin en oo kuitenkaan ollu niin ehdoton, nyt kun elämästä poistuu ihmisiä, joitten vuoks jaksanu yrittää. Vielä tässä mennään, mut voi tulla päivä, ku huvittaakin jo poistua vaihtopenkille.