Tikkurilan Normalissa eilen lapsiperhe
Kävin ilmoittamassa vartijoille tästä heti myymälän ulkopuolella sieltä ulospäästyäni, mutta jäi ahdistamaan. Vartija soitti kollegalleen ja en tiedä mitä tapahtui, toivottavasti poliisi meni paikalle.
Kaksi naista, joista selvästi toinen humalassa ja toinen sellainen hampaaton erikoisen näköinen oli muuten vaan outo.
Mukana myös humalainen, lyhyt mies. Lasten isä/isäpuoli?
Kolme lasta heillä mukana myös joista yksi taapero, yksi arviolta 5v poika, kolmatta pientä en nähnyt kunnolla.
Hampaaton tapaus huusi ja sätti tätä vanhinta poikaa ilkeästi, nauroivat ja ivasivat inhottavasti. Lapset olivat kiltisti ja hiljaa, silti aikuiset olivat ilkeitä.
Mua puristi oikein rintaa kun mietin että lapset Suomessa elävät siis tuollaisessa perheessä? Ja nämä liikkuvat julkisesti mekastamassa perheen kesken?
Kommentit (3)
En ole täydellinen vanhempi, mutta mä rakastan pientä poikaani ihan hirveästi.Välillä kun halaan häntä ja kerron, miten rakas ja ihana hän on, mulle tulee ajatus, ettei poika tiedäkään, miten onnekas hän on. Suomessakin on lukemattomia lapsia, jotka joutuu elämään ihan kammottavissa oloissa, joissa joutuu kärsimään pelkoa ja turvattomuutta eikä kukaan kerro heille mitään positiivista tai kehu heitä. Yhdenkään lapsen ei pitäisi joutua elämään sellaisissa oloissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pystyis tekemään lastensuojelussa töitä yhtään. Kaveri on sossuna siellä ja kautta rantain mitä anonyyminä kertoo, niin aivan järkyttävissä oloissa Suomessa näitä lapsia elää ja täysin sekopäisten vanhempiensa armoilla! Eikä laki mahdollista huostaanottoa kuin ääritilanteissa.
Mäkään en pystyisi sossun töitä tekemään, kun mua ahdistaa jo tällaiset nimettömät kertomuksetkin. Saatikka sitten, että joutuisi ihan lähietäisyydeltä katsomaan tilannetta. Mulla jäisi varmaan ura lyhyeksi, kun kaappaisin ensimmäisen asiakkaan lapset parempaan turvaan, jos huostaanotto ei onnistuisi.
Mä en pystyis tekemään lastensuojelussa töitä yhtään. Kaveri on sossuna siellä ja kautta rantain mitä anonyyminä kertoo, niin aivan järkyttävissä oloissa Suomessa näitä lapsia elää ja täysin sekopäisten vanhempiensa armoilla! Eikä laki mahdollista huostaanottoa kuin ääritilanteissa.