Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua muita naisia

Vierailija
10.03.2025 |

Tänään kävi ilmi, että eräs nainen oli loukkaantunut mulle vuosi sitten. Tänään porukan keskustelussa kävi ilmi, että asiasta on selvästi juoruiltu. Mulla ei ollut mitään käsitystä tästä loukkaantumisesta, enkä ainakaan tahallaan ollut tehnyt mitään.

Alkaa olla sellainen olo, että en jaksa enää yrittääkään, ja alan vältellä  muita naisia aina kun mahdollista (lukuunottamatta niitä, joiden kanssa jo on läheisempi). En haluaisi tämän ilevan näin, mutta selvästi operoin jollain ihan eri koodistolla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain muulla sama fiilis?

Vierailija
2/8 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos v-tuilisin ihmisille tahallani, mutta en tee sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette muut ratkaisseet nämä tilanteet?

Vierailija
4/8 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tekee tuosta sukupuolikysymyksen?

Vierailija
5/8 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on sanottava, että tämmöiset loukkaantumiset eivät ole mikään naissukupuoleen liittyvä ominaisuus, vaan luonteenpiirre, jota on ihan yhtä lailla miehillä. Nähty on. 

Vierailija
6/8 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on sanottava, että tämmöiset loukkaantumiset eivät ole mikään naissukupuoleen liittyvä ominaisuus, vaan luonteenpiirre, jota on ihan yhtä lailla miehillä. Nähty on. 

Voi olla, mutta itselle nämä käsittämättömät tilanteet ovat liittyneet naisten kanssa kommunikointiin. Sitten tajuaa vähän ajan päästä, että selän takana on jauhettu muillekin vaikka mitä. 

Vierailija
7/8 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et kerran itse osaa normaaleja sosiaalisia käytöstapoja, ihan turha yrittää syyttää muita. Vastaus löytyy peilistä.

Vierailija
8/8 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun et kerran itse osaa normaaleja sosiaalisia käytöstapoja, ihan turha yrittää syyttää muita. Vastaus löytyy peilistä.

Osaan kyllä, enkä pyri loukkaamaan ihmisiä tarkoituksella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme