Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kilttiä, kaunista ja empaattista naista helppo hyväksikäyttää?

Vierailija
10.03.2025 |

Miksi miehet käyttävät ylipäätään hyväkseen jotain herttaista ihmistä? 

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista ovat itsekkäitä mulkkuja, jotka kuvailevat itseään sitten herkiksi, joita on hyväksikäytetty, ja nyt ovat asettaneet rajat.

Mies kertoo äidistään.

Äitiviha. Naisviha. Hyväksikäyttäjä. Katkera elämälle. Täynnä passiivisaggressiivista vihaa. 

Nämä äidittömät pojat, voi voi..Kunpa olisi jokin keino tunnistaa nämä äiti-ongelmaiset jo nuorena,jotta naiset eivät joutuisi tulevine lapsineen tällaisten uhreiksi. T.eräs,jonka puolisolla hyvin vakava äiti-ongelma ja ero on vireillä

Vierailija
102/111 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi hyväksikäyttää ketään ylipäätään? 

On ihmisiä jotka saavat siitä erikoista mielihyvää ja kehuskelevat kavereilleen miten helppoa se oli ja kuinka taitavia he siinä ovat ja suunnittelevat jo uutta kohdetta.

Toisilla ei ole omaatuntoa ja lisäksi erittäin outo käsitys oikeasta ja väärästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinisilmäiset autistit joutuvat myös moninkertaisella riskillä seksuaaliväkivallan kohteiksi. Toki monella muullakin tavalla hyväksikäytetyiksi. 

Miksi? Selitätkö tämän, koska asian esille nostit.

Eri, mutta autistit eivät yhtä helposti tiedä milloin heille valehdellaan, tai muuten osaa tulkita rivien välejä ja siten lukea ihmisten tarkoitusperiä. 

Vierailija
104/111 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi ns. liian kiltti, voi silti olla ettei hyväksikäyttäminen onnistu. Joku alkaa painostaa naista niin hän voi mennä niin pois tolaltaan, että tunteen vallassa tulee huutaneeksi, että lopeta ja alkaa pistää myös kovasti vastaan, jos tilanne meinaa edetä. Tätä ei saa sanoa.

Näyttää kokemuksen perusteella siltä,että on olemassa joko on tai off-vaihde: joko sinua hyväksikäytetään ja haka taan tai sitten saat hullun äm män maineen ja kärsit mustamaalaamisesta ja perättömistä pahanpuhumisista edes joskus pitäessäsi puoliasi tai päästessäsi narsistien yläpuolelle fyysisesti/henkisesti. T.ketjun 1.kommentoija,joka on koko ikänsä kärsinyt tästä ongelmasta

Mä olin varmaan fiksu kun ymmärsin erakoitua jo nuorena. Onneksi löysin työn, missä ei tarvitse olla sosiaalinen. Eli miesvaltainen ala. Täällä ei ketään kiinnosta kuka mä oon ja se on ihan parasta. Ja kun ei lähde mukaan firman bileisiin, niin olen saanut olla suht rauhassa lähestymis yritelmiltäkin.

Vierailija
105/111 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo kohde on kiva kohde. Muiden törkeän käytöksen vuoksi i.m mielessä päivittäin. Mutta kun on tarpeeksi lyöty, niin voimat ei riitä kuin toisen posken kääntämiseen

Miksi antaisit sinulle pahaa tehneiden tahojen voittaa? Hyvinvointi on paras kosto. Oletko uskovainen? Puhuit toisen posken kääntämisestä? Tuolla verukkeella minua pidettiin 5 v erittäin väkivaltaisessa ja oman ja lasteni elämän tuhonneessa avioliitossa. Älä sinä tee samoin. Eroa kirkosta/srksta/yhteisöstä/sosiaalisesta piiristä jossa olet jos eivät ole sinun tukenasi ja vaadi pahantekijää vastuuseen. Jumala ei sinua rankaise,ihmiset kyllä yrittävät. Ole vahva,älä ole itsetuhoinen-sinulla on tarkoitus ja se voi olla kertominen kokemuksistasi. ja esimerkkinä oleminen. Sinulla on sisua, et ole vielä antanut periksi.

Vierailija
106/111 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltillä tarkoitan ihmistä, joka välittää muistakin kuin itsestään ja laittaa usein muiden hyvinvoinnin omansa edelle.

Ap 

Ei tuo ole kiltin määritelmä. Kiltti on hyväntahtoinen ja mukava. Ei tahdo pahaa kenellekään. 

Vierailija
107/111 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltillä tarkoitan ihmistä, joka välittää muistakin kuin itsestään ja laittaa usein muiden hyvinvoinnin omansa edelle.

Ap 

Eli toisin sanoen jokainen hyvä vanhempi. Lapsille ja eläimille pitää olla kiltti. 

Vierailija
108/111 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Ei muitten hyvinvoinnin laittaminen oman edelle ole kiltteyttä vaan rajattomuutta. Persoonallisuushäiriöisyyteen kuuluu rajattomuus. 

Se joka etsii hyväksikäytettäviä on itse rajaton. Kuin hai joka haistaa verta. Passiivinen on uhri eikä syyllinen ja normaali ihminen haluaa auttaa hyväksikäytön sijasta. Jos jotain haluaa tehdä. 

Vierailija
109/111 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaa lisätä kysymykseensä miehen (hyväksikäyttää). Miehet enemmän saalistavat kauniita uhreja. Kiltti taas on kiltti myös itselleen, jos voi hyvin. 

Vierailija
110/111 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi ns. liian kiltti, voi silti olla ettei hyväksikäyttäminen onnistu. Joku alkaa painostaa naista niin hän voi mennä niin pois tolaltaan, että tunteen vallassa tulee huutaneeksi, että lopeta ja alkaa pistää myös kovasti vastaan, jos tilanne meinaa edetä. Tätä ei saa sanoa.

Näyttää kokemuksen perusteella siltä,että on olemassa joko on tai off-vaihde: joko sinua hyväksikäytetään ja haka taan tai sitten saat hullun äm män maineen ja kärsit mustamaalaamisesta ja perättömistä pahanpuhumisista edes joskus pitäessäsi puoliasi tai päästessäsi narsistien yläpuolelle fyysisesti/henkisesti. T.ketjun 1.kommentoija,joka on koko ikänsä kärsinyt tästä ongelmasta

Mä olin varmaan fiksu kun ymmärsin erakoitua jo nuorena. Onneksi löysin työn, missä ei tarvitse olla sosiaalin

Siinä voikin sitten omissa mehuissaan alkaa kehitellä vähemmän nerokkaita ideoitaan kun ei saa muilta palautetta. Tyhmyys vaan tiivistyy. 

Vierailija
111/111 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko kilttiä, kaunista ja empaattista naista"

En tiedä teitkö tuon tarkoituksella, mutta tuohon tarvitaan jo kolme naista, että kaikki nuo ominaisuudet olisivat edes mahdollisia ja jopa neljä jos tuohon halutaan lisätä sympaattinen nainen.

Ja hyväksikäyttäjä ei ole yhtäkään noista ominaisuuksista. Mutta miksi ollakaan, kun voi vain odotella hyviä ominaisuuksia muilta ihmisiltä, vai mitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä