Onko kilttiä, kaunista ja empaattista naista helppo hyväksikäyttää?
Miksi miehet käyttävät ylipäätään hyväkseen jotain herttaista ihmistä?
Kommentit (111)
Riippuu siitä mitä kiltillä tarkoitetaan.
Kyllä voi koska tuollainen luonne suorastaan imee itseensä narsistisia hyväksikäyttäjiä.
Jos kiltti= hyväuskoinen, huono itsetuntoinen joka ei osaa pitää rajojaan, niin kyllä on. Kilttikin voi nimittäin omata omanarvontunnon ja olla jämäkkä.
Kiltillä tarkoitan ihmistä, joka välittää muistakin kuin itsestään ja laittaa usein muiden hyvinvoinnin omansa edelle.
Ap
Jos ei voi, niin sittenhän se on kuulemma "hankala".
Mites nuo itsekritiikittömät hyväksikäyttäjät... ?!
Niin miksi kilttiä käytetään hyväksi?
Eikö hyväksikäyttäjää hävetä oma käytös?
Vaikka olisi ns. liian kiltti, voi silti olla ettei hyväksikäyttäminen onnistu. Joku alkaa painostaa naista niin hän voi mennä niin pois tolaltaan, että tunteen vallassa tulee huutaneeksi, että lopeta ja alkaa pistää myös kovasti vastaan, jos tilanne meinaa edetä. Tätä ei saa sanoa.
ensin sellainen nainen pitäisi löytää.
lienee yhtä helppoa, kuin oikean joulupukin löytäminen
Nuo piirteet onneksi usein karisee viimeistään keski-iän kynnyksellä.
Mutta miksi hyväksikäyttää ketään ylipäätään?
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi kilttiä käytetään hyväksi?
Eikö hyväksikäyttäjää hävetä oma käytös?
Tuskin empaattisia hyväksikäytetään sen enempää kuin muitakaan. Sellaisia kyllä jotka eivät osaa pitää puoliaan. Ja tutkimusten mukaan esimerkiksi käytöshäiriöisiä hyväksikäytetään usein.
Yritättekö vaihteeksi maalailla minusta kuvaa hyväksikäytettynä?
Enimmäkseen siksi että suomimiehet on väkivaltaisia porsastelijoita
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi ns. liian kiltti, voi silti olla ettei hyväksikäyttäminen onnistu.
Joku alkaa painostaa naista niin hän voi mennä niin pois tolaltaan, että tunteen vallassa tulee huutaneeksi, että lopeta ja alkaa pistää myös kovasti vastaan, jos tilanne meinaa edetä.
Hyväksikäytetyt usein huomionhakuisia, emotionaalisesti epävakaita, impulsiivisia, terve itsekkyys puuttuu, vähemmän viehättäviä jotka yrittävät ja haluavat kovasti olla kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäytetyt usein huomionhakuisia, emotionaalisesti epävakaita, impulsiivisia, terve itsekkyys puuttuu, vähemmän viehättäviä jotka yrittävät ja haluavat kovasti olla kauniita.
Voi morjes...
Eli hyväksikäytetty on periaatteessa syyllinen hyväksikäyttöön?
Itse tulin oman opettajani hyväksikäyttämäksi nuoruudessa ja olin juurikin tosi kiltti ja kaunis, olin vaan aidosti hullaantunut vanhemmasta miehestä. Terapialla päässyt yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi morjes...
Eli hyväksikäytetty on periaatteessa syyllinen hyväksikäyttöön?
Itse tulin oman opettajani hyväksikäyttämäksi nuoruudessa ja olin juurikin tosi kiltti ja kaunis, olin vaan aidosti hullaantunut vanhemmasta miehestä. Terapialla päässyt yli.
On hyväksikäytetyllä osansa siinä miksi joutuu hyväksikäytetyksi. Ei ole normaalia tuollainen hullaantuminen vanhemmasta miehestä.
Ensimmäiseen kysymykseen vastaus:kyllä. Toiseen: En tiedä. T.mietin tuota aivan samaa asiaa juuri tänään