Paljonkohan miehelleni on velkaa?
Onko jollain näppituntumaa, kuinka paljon on kokonais velan määrä Nordax bank, kun kk lyhennys on 484€ JA 85€.
Takaisin maksu vuosista ei ole tietoa...
Kommentit (18)
Mulla on lyhennys kuussa 550€ ja kokonaisvelkaa 49 000€
Olet ymmärtänyt ihan väärin. Miehesi on velkaa, hänelle ei ole kukaan velkaa. Jätä se persaukinen sika.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lyhennys kuussa 550€ ja kokonaisvelkaa 49 000€
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Eli voisin laskeskella, että ensin oli n. 40.000€ ja ottanut 10.000€ lisää, kun kävi "kaverin kustantamana" kuukauden sukellus lomalla... Fuck
Joo kyllä noilla lyhennyksillä sellaiset 50 tonttua on velan määrä... vähän takaisinmaksu aikataulusta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä noilla lyhennyksillä sellaiset 50 tonttua on velan määrä... vähän takaisinmaksu aikataulusta riippuen.
No vähän joo. Me otettiin joskus lainaa 11000€ ja maksettiin sitä pois 4 vuotta 300€/kk.
Mä maksoin 500 lyhennyksellä 15000 autolainaa.
noin 45000-65000 mitä noita saa ja ehkä 4-7 vuoden takaisinmaksu.
laskeskeletko miehen omaisuutta ja velkoja tietääksesi paljonko saat miehen omaisuutta erossa?
Miksi ottaa laina jostakin Nordaxista? "Kilpailutin" lainaa niin kyllä noissa oli korkeimmat korotnkun S-Pankki ja OP. Rahat sain sitten kumminkin halvimmalla kun myin moottorikelkan
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta... maksettiin myös 600 kk-erällä 90000 asuntolainaa miehen kanssa puoliksi.
Eli aika vaikea noilla lähtötedoilla on mitään päätellä. Mitkä on miehesi tulot, siitä voi vöhän arvuutella monenko vuoden lainan tuollaisella kk-erällä saa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaa laina jostakin Nordaxista? "Kilpailutin" lainaa niin kyllä noissa oli korkeimmat korotnkun S-Pankki ja OP. Rahat sain sitten kumminkin halvimmalla kun myin moottorikelkan
Vuosi sitten kilpailutin kulutusluottoni näillä nordexeilla yms höpöhöpöpankeilla.
Ihmettelin sitä, että sopimuksia olisi pitänyt allekirjoittaa, mutta sopimussehtoja et saanut vaikka puhelimessa ja kirjallisesti sähköpostissa pyysit. Esittivät tietämätöntä kun sanoin ettei sopimusehtoja missään näy
"onpa outoa, kyllä ne siellä verkkosivuilla pitäisi näkyä",
en löydä, mistä ne näkee?
"Nyt en kyllä osaa vastata, valitettavasti. Mutta hei, sulle on laina myönnetty että ihan vaan kun käyt klikkaamassa sieltä niin saadaan homma tilille!"
En kyllä allekirjoita yhtään mitään, ennenkuin näen sopimusehdot mihin sitoudutaan.
"Ei vastausta"
Lopunviimein sain osuuspankista selvästi halvemman tarjouksen, johon tartuin koska siellä paperityöt tehtiin niinkuin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta... maksettiin myös 600 kk-erällä 90000 asuntolainaa miehen kanssa puoliksi.
Eli aika vaikea noilla lähtötedoilla on mitään päätellä. Mitkä on miehesi tulot, siitä voi vöhän arvuutella monenko vuoden lainan tuollaisella kk-erällä saa.
Niin no jos tolleen ajattelee niin meillä on 300 tonnia asuntolainaa 1200€ lyhennyksellä eli tällä kaavalla apn miehellä on 150 tonnia lainaa
Avioliitto on taloudellinen sopimus. Teidän rahat on lopulta tän takia yhteisiä avioeron tullessa. On järjetöntä olla aviossa eikä tietää täsmälleen, miten paljon kummallakin on rahaa ja velkaa. Näiden pitää olla avoimia asioita, vaikka teillä olisikin eri tilit. Haloo. Kysy siltä mieheltä. Jos et pysty kysymään, suosittelen avioeroa. Todella dysfunktionaalista kommunikaatiota...!!!
Ap käytä aikaasi yhdyssanasääntöjen kertaamiseen, tekee sinulle hyvää.
Varallisuus on yhteistä, ellei ole avioehtoa, mutta jos toinen ottanut lainaa omiin menoihinsa, ei perheen elättämiseen, se ei käsittääkseni siirry yhteiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap käytä aikaasi yhdyssanasääntöjen kertaamiseen, tekee sinulle hyvää.
Suomi ei ole äidinkielenä. Still learning..
Utelias kyylä.