Yle: Kainuulainen Teemu Ikonen etsi vuosia naista kunnes luovutti kokonaan
"Hän turhautui tilanteeseen ja deittailuun eikä ole siksi viimeisen vuoden aikana enää etsinyt aktiivisesti seuraa."
Kommentit (352)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia hyvännäköisiä nuoria miehiä, kumma kun ei kelpaa. Mutta suurin syy on tuo paikkakunta, ei sieltä tasokasta naista löydy.
Sori, ei mitään artikkelin miestä vastaan, mutta ei ole hyvännäköinen kuten ei se hesarinkaan naisettomuutta valitellut mies toissaviikolla.
No äläpäs nyt väännä, että sinun mielipiteesi ja makusi on oikea! Onhan tää nyt ihmettä! (Vänkääminen). Minulle tuli heti mieleen kuvan nähdessäni, että on keskivertoa paremman näköinen, joten olemmeko yhtä mieltä siitä, että olemme eri mieltä. Jos minä olisin vielä naimaiässä, ottaisin oitis asiakseni etsiä hänet käsiini. Olen kuitenkin vanhentunut tässä viimeiset 12 vuotta yksin, joten ei se kysyntä ja tarjonta kohtaa aina muuallakaan. Tämä Etelä- Suomessa. - Ja voin sanoa, että murteeseenkin tot
Eiköhän sadat pakit ja tuhannet tinder-hylyt jotka johtaneet epätoivoiseen Yle-artikkeliin kerro sen oikean totuuden eikä sinun yhdentekevä anonyymi nettitsemppauksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne tulee vain pahenemaan, koska pojilla on yhä heikommat valmiudet yhtään mihinkään sosiaaliseen kanssakäymiseen. Päivät tuijotetaan kännykkää, yöt pelataan. Koulusta viis veisataan, lukeakaan ei juuri enää osta. Yksinkertaisuus loistaa, äiti passaa, kunnes viestikapula siirretään kelalle. Ja näillä eväillä pitäisi sitten lähteä puolisoa etsimään.
Thaikuista voi hakea oman tuontivaimon, kotirouvan postissa. Tai ehkä muuttaminen Venäjälle auttaa?
Ei kun suomimies haluaa 50/50 naisen. Thaikku tai venäläinen ei ole 50/50.
Ootko elänyt naisasiakuplassa koko ikäsi ja kiukkuisesti ärähtänyt jokaiselle miehelle, kun noin oletat mitä miehet ajattelevat?
Ihan ihmisten keskuudessa. Miehistä vain pieni vähemmistö etsii vaimoa ja vaimonkin odotetaan käyvän töissä, eli tekemään miehen töitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kainuu saa kyllä syyttää ihan itseään ko. tilanteen luomisesta. Konservatiiviset arvot ja suvaitsemattomuus heijastuu läpi yhteiskunnan heteronormatiivisina piirteinä.
Mikäli joku haluaa ilmaista itseään vapaasti ja erottua joukosta, tätä katsotaan pitkin silmin kaduilla.
Ei nuoret lisääntymiskykyiset naiset halua jäädä tällaisiin paikkoihin vaan muuttavat Helsinkiin.
Heteronaista heterous inhottaa?
Ei, vaan vanhoilliset oikeistolaiset asenteet paikallisilla miehillä.
Hyvin on feministinen aivopesu sisäistetty jos oikeistolaisuus on jo parinvalinnan este.
Feminismi ei tarkoita
Intersektionaalinen feminismi sensijaan on äärivasemmistolaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne tulee vain pahenemaan, koska pojilla on yhä heikommat valmiudet yhtään mihinkään sosiaaliseen kanssakäymiseen. Päivät tuijotetaan kännykkää, yöt pelataan. Koulusta viis veisataan, lukeakaan ei juuri enää osta. Yksinkertaisuus loistaa, äiti passaa, kunnes viestikapula siirretään kelalle. Ja näillä eväillä pitäisi sitten lähteä puolisoa etsimään.
Tilanne tulee paranemaan kun valtio on ottanut niin paljon velkaa ettei enempää saa. Sen jälkeen ei sossutukiin ole rahaa ja jokainen on omillaan. Silloin naiset alkavat tehdä niinkuin aina ovat tehneet eli myyvät pilluaan.
Ps. Vihervasemmisto hallitusvastuuseen.
Älä hupsi! Nuoret naiset ovat muuttaneet kauas ja löytävät fiksut miehet opiskelukavereista tai työelämästä.
Taitaa olla että sinä lössy jäät yksin.
En ole seitsemään vuoteen etsinyt yhtään mitään. Etsikää minua välillä.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin naisena asun yksin vuokralla, kuin kuuntelen hienossa asunnossa jonkun kirurgin nalkutusta ja neuvomista.
Nukun pitkään, jos haluan. Menen kävelylle, jos itse haluan ja jos en halua en mene. Jos en jaksa tehdä ruokaa niin syön pakastepizzaa. Osaan kyllä tehdä ruokaa, mutta jos en jaksa/halua tehdä.
Yksin asuessa saan päättää itse eikä minun tarvitse koko ajan siivota, tehdä ruokaa ja urheilla.
Me naiset ei jakseta kuunnella mitää negatiivista arvostelua ja neuvomista ja elämän ohjeita.
Ja sitten en jaksa välttämättä istua koko lauantai päivää hiljaa sen takia, jos mies on ollut yövuorossa, koska jos olenkin määräaikaisessa työssä ja haluankin alkaa lauantaina siivoamaan.
Ja jos haluan mennä lauantaina baariin, niin menen. Miehet aina sanovat, että ei voi mennä, liian kallista.
Jaa, asun yksin ja teen mitä haluan milloin haluan tai en tee mitään, jos en halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaikuista voi hakea oman tuontivaimon, kotirouvan postissa. Tai ehkä muuttaminen Venäjälle auttaa?
Jos suomiheteromiehelle kelpaa vaimoksi umpilesbo niin miksei venäläinen kaunis heteronainen kelpaisi? Tai maksullinen thai-vaimo?
Lisätietoja näistä heteromies-lesbonainen -avioliitoista? Niin joo ja ei minua haittaa jos tuollaisen otatte. Siitä vaan ottamaan. Eron nekin teistä ottavat, nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne tulee paranemaan kun valtio on ottanut niin paljon velkaa ettei enempää saa. Sen jälkeen ei sossutukiin ole rahaa ja jokainen on omillaan. Silloin naiset alkavat tehdä niinkuin aina ovat tehneet eli myyvät pilluaan.
Ps. Vihervasemmisto hallitusvastuuseen.
Suomalaiselle en myisi pllua enkä venäläiselle.
Nälkä on incel-miehen luottoystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko elänyt naisasiakuplassa koko ikäsi ja kiukkuisesti ärähtänyt jokaiselle miehelle, kun noin oletat mitä miehet ajattelevat?
Kuulostaa siltä, että olet itse vain valinnut huonoja miehiä
Vierailija kirjoitti:
Mielummin naisena asun yksin vuokralla, kuin kuuntelen hienossa asunnossa jonkun kirurgin nalkutusta ja neuvomista.
Nukun pitkään, jos haluan. Menen kävelylle, jos itse haluan ja jos en halua en mene. Jos en jaksa tehdä ruokaa niin syön pakastepizzaa. Osaan kyllä tehdä ruokaa, mutta jos en jaksa/halua tehdä.
Yksin asuessa saan päättää itse eikä minun tarvitse koko ajan siivota, tehdä ruokaa ja urheilla.
Me naiset ei jakseta kuunnella mitää negatiivista arvostelua ja neuvomista ja elämän ohjeita.
Tämä! Naiset ovat vihdoin tajunneet omaksua entiset 'miesten oikeudet'. Ja tämä on vain hyvä asia, koska millään muulla keinoin miehet eivät sopeudu siihen, että naiset ovat samanarvoisia ihmisiä. Nyt on miesten otettava lusikka kauniisti käteen ja opittava elämään naisten kanssa ihmisiksi. Kunnioita sinä minua, niin minäkin voin kunnioittaa sinua.
N67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia hyvännäköisiä nuoria miehiä, kumma kun ei kelpaa. Mutta suurin syy on tuo paikkakunta, ei sieltä tasokasta naista löydy.
Sori, ei mitään artikkelin miestä vastaan, mutta ei ole hyvännäköinen kuten ei se hesarinkaan naisettomuutta valitellut mies toissaviikolla.
No äläpäs nyt väännä, että sinun mielipiteesi ja makusi on oikea! Onhan tää nyt ihmettä! (Vänkääminen). Minulle tuli heti mieleen kuvan nähdessäni, että on keskivertoa paremman näköinen, joten olemmeko yhtä mieltä siitä, että olemme eri mieltä. Jos minä olisin vielä naimaiässä, ottaisin oitis asiakseni etsiä hänet käsiini. Olen kuitenkin vanhentunut tässä viimeiset 12 vuotta yksin, joten ei se kysyntä ja tarjonta kohtaa aina muuallakaan. Tämä Etelä
Mä tiedän syyn miksi saa tuhannet pakit. Heteromies vastaa vain lesbojen deitti-ilmoituksiin, joissa lukee isoilla kirjaimilla EI MIEHILLE, käy vain heteromiehenä homobaareissa etsimässä lesboista vaimoa itselleen tai vastaa vain maksullisten naisten ilmoituksiin ja etsii maksullisista naisista romanttista pitkäaikaista seuraa itselleen, tulevaa vaimoa.
Mutta sen sijaan kukaan heteronainen ei kiinnosta, ei vastaa heteronaisten deitti-ilmoitiksiin, ei käy heteroiden baareissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten en jaksa välttämättä istua koko lauantai päivää hiljaa sen takia, jos mies on ollut yövuorossa, koska jos olenkin määräaikaisessa työssä ja haluankin alkaa lauantaina siivoamaan.
Ja jos haluan mennä lauantaina baariin, niin menen. Miehet aina sanovat, että ei
Tämän takia myös noiden eräiden miesten kanssa ei seurustella, koska ne ovat ammatin puolesta tottuneet määräilemään ja päättämään asioista.
Ja minä en siivoa ja lenkkeile, jos ei just sillä hetkellä huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Naiset ovat vihdoin tajunneet omaksua entiset 'miesten oikeudet'. Ja tämä on vain hyvä asia, koska millään muulla keinoin miehet eivät sopeudu siihen, että naiset ovat samanarvoisia ihmisiä. Nyt on miesten otettava lusikka kauniisti käteen ja opittava elämään naisten kanssa ihmisiksi. Kunnioita sinä minua, niin mi
Kunnioitin kunnes intersektionaalisesta feminismistä tuli valtauskonto. Nyt saatte enää vain pohjattoman halveksuntani.
Tasa-arvoa muka, vitut.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä jakseta me miehetkään kuunnella mitään negatiivista arvostelua ja neuvomista ja elämän ohjeita.
Paitsi jostain syystä naisilla on jokin ihme oikeus tähän toimintaan mitä jatkuvasti näkee tuttujen tai sukulaisten kesken kun nainen aikaajoin puuttuu miehen sanomisiin tai tekemisiin vaikka ei ole tehnyt mitään väärin. Omaa lausettakaan ei saa jatkaa kun nainen alkaa jo puhumaan päälle ja suuttuu jos mies haluaisi kertoa loppuun asiansa.
Pikkupaikkakunnille ovat jääneet miesmäiset, örisevät pubiruusut piikkejä täynnä. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenki en jaksa tätä jauhamista.
Sama tilanne kaupungissa sekä naisilla ja miehillä.
Sen nimi on kohtaamattomuusongelma.
Toinen syy ja aivan relevantti syy on että ei tunneta itsea jolloin se puolisohaavekuva on vääristynyt ja vieraantunut todellisuudesta niin että kukaan ei kelpaa.
Ei kyllä yhtään tullut sellaista kuvaa jutun nuorista miehistä, että olis vääristynyt ihannekuva!!
Mitä enemmän nainen saa ikää, sen suurimpi tarve näillä on ylianalysoida asioita (oman kokemusmaailmansa pohjalta, ei objektiivista)
Mitä puutarhatonttu piipittää?
Toisista taas tulee katkeria ja kiukkuisia, mikä yllä oleva kommentti teorian osoitta
Eikö poju huumoria ymmärrä? Hymyilisit vähän että nähdään onko sun hampaat tallella. Olisit komeampi jos laitattaisit ne kuntoon ja laihtuisit 8 kiloa. Hymyile nyt, mieles tekee kumminkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä jakseta me miehetkään kuunnella mitään negatiivista arvostelua ja neuvomista ja elämän ohjeita.
Paitsi jostain syystä naisilla on jokin ihme oikeus tähän toimintaan mitä jatkuvasti näkee tuttujen tai sukulaisten kesken kun nainen aikaajoin puuttuu miehen sanomisiin tai tekemisiin vaikka ei ole tehnyt mitään väärin
Minä en ota mitään poliisia tai upseeria kotiin sanomaan, että tiskit pitää laittaa tiskikoneeseen, laittakoon itse, jos häiritsee.
Tiskit on pöydälle ja laitan ne tiskikoneeseen sitten kun laitan, en millään tietyllä hetkellä, kun käsketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa riittäisi naisia, miksi ihmeessä rajoittaa etsintä-alue vain Suomi-nimiselle alueelle??
Miksi kaikki ehdottaa aina Aasiaa? On niitä naisia Euroopassakin, jotka ei ole mitään köyhiä vaan normaaleja koulutettuja työntekijöitä.
Deittisovelluksiin vaan suuremmat etäisyydet käyttöön.
Jos lähdetään siitä, että jutun Teemu ei ollut kiinnostunut deittailemaan edes maakuntarajan yli.
Itselleni vähän hankala käsittää. Kuulun seksuaalivähemmistöön ja opin aika äkkiä, että kivat potentiaaliset kumppanit eivät kasva puissa. 150 km välimatkaa tällä hetkellä. Katsotaan sitten uudelleen, kun eläkeikä lähestyy.
Suurimmalle osalle suomalaisista sinkkunaisista parempaa elämää edustaa pikkuinen asunto kerrostalossa, asfalttipiha ja lattekuppila kahden korttelin säteellä kuin luonnon rauha. Siitähän tässä on kyse, että etenkin nuorissa naisissa on paljon enemmän urbaanissa ympäristössä kuin erämaassa viihtyviä ja luonnosta nauttivia ihmisiä. Suuri osa töistä onnistuu nykyään etänä, joten suurin ongelma taitaa olla erilainen elämäntapa ja -arvot.
Ja tässä on turha puhua mistään vanhoillisuudesta tai tasa-arvosta, kun kyse on elinympäristömieltymyksistä