Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Kainuulainen Teemu Ikonen etsi vuosia naista kunnes luovutti kokonaan

Vierailija
10.03.2025 |

https://yle.fi/a/74-20148147

"Hän turhautui tilanteeseen ja deittailuun eikä ole siksi viimeisen vuoden aikana enää etsinyt aktiivisesti seuraa."

Kommentit (352)

Vierailija
21/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Naisen on vaikea muuttaa, jos ei kyseisellä paikkakunnalla ole töitä. 

Itse olen jo häntä vanhempi enkä tee enää lapsia joten. 

Vierailija
22/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kainuu saa kyllä syyttää ihan itseään ko. tilanteen luomisesta. Konservatiiviset arvot ja suvaitsemattomuus heijastuu läpi yhteiskunnan heteronormatiivisina piirteinä.

Mikäli joku haluaa ilmaista itseään vapaasti ja erottua joukosta, tätä katsotaan pitkin silmin kaduilla.

Ei nuoret lisääntymiskykyiset naiset halua jäädä tällaisiin paikkoihin vaan muuttavat Helsinkiin.

Heteronaista heterous inhottaa?

Ei, vaan vanhoilliset oikeistolaiset asenteet paikallisilla miehillä.

Hyvin on feministinen aivopesu sisäistetty jos oikeistolaisuus on jo parinvalinnan este.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki en jaksa tätä jauhamista.

Sama tilanne kaupungissa sekä naisilla ja miehillä.

Sen nimi on kohtaamattomuusongelma.

Toinen syy ja aivan relevantti syy on että ei tunneta itsea jolloin se puolisohaavekuva on vääristynyt ja vieraantunut todellisuudesta niin että kukaan ei kelpaa.

Ei ole sama tilanne naisilla ja miehillä. Jos olisit lukenut artikkelin, Suomi on täynnä näitä paikkakuntia joissa on 160-180 miestä jokaista naista kohden. Naisilla ongelma on korkeatasoisten tai hyvännäköisten miesten puute, ei pula miehistä yleensä.

Miehillä se puute on ylipäätään mistään naisista (oli ruma tai kaunis) koska heitä on niin suuri enemmistö.

Ainoastaan Helsingissä nuoria naisia on enemmän kuin nuoria miehiä.

Vierailija
24/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemulla on väärä asenne. Ei naisia etsitä vaan nainen otetaan. Tää kommentti tulee nyt saamaan paljon alapeukkuja palstan katkerilta naisasianaisilta, mutta fakta on se, että naisen luo mennään ja sanotaan suoraan, että mä otan nyt sut suhteeseen. Voitte olla mua uskomatta, mutta uskokaa edes mun tuloksiin, sillä mulla on naisia riittänyt

Vierailija
25/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen matkaa Thaimaahan. Moni on löytänyt sieltä kumppanin ja rakkauden. Ensin voi etsiä treffisivuilta mukavan thainaisen ja sitten matkustaa paikan päälle. 

Ihan oikeasti nyt.

Jos ei kestä kuunnella Kainuun murretta niin miten kestää kuunnella Thai kälätystä.

Vierailija
26/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kainuu saa kyllä syyttää ihan itseään ko. tilanteen luomisesta. Konservatiiviset arvot ja suvaitsemattomuus heijastuu läpi yhteiskunnan heteronormatiivisina piirteinä.

Mikäli joku haluaa ilmaista itseään vapaasti ja erottua joukosta, tätä katsotaan pitkin silmin kaduilla.

Ei nuoret lisääntymiskykyiset naiset halua jäädä tällaisiin paikkoihin vaan muuttavat Helsinkiin.

Heteronaista heterous inhottaa?

Ei, vaan vanhoilliset oikeistolaiset asenteet paikallisilla miehillä.

Hyvin on feministinen aivopesu sisäistetty jos oikeistolaisuus on jo parinvalinnan este.

Kukaan nuori nainen ei seurustele tai harrasta seksiä miehen kanssa joka on rasistinen naisvihaaja jonka mielestä naisten paikka on keittiössä, ja joka vihaa yleensäkin vähemmistöjä (lesboja, homoja jne).

Mädäntynööt Kainuihinsa yksin.

Vierailija
27/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi. Naisen on vaikea muuttaa, jos ei kyseisellä paikkakunnalla ole töitä. 

Itse olen jo häntä vanhempi enkä tee enää lapsia joten. 

Ja työttömiä naisia haukutaan joten ei tonne työttämäksikään voi muuttaa. 

Vierailija
28/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemulla on väärä asenne. Ei naisia etsitä vaan nainen otetaan. Tää kommentti tulee nyt saamaan paljon alapeukkuja palstan katkerilta naisasianaisilta, mutta fakta on se, että naisen luo mennään ja sanotaan suoraan, että mä otan nyt sut suhteeseen. Voitte olla mua uskomatta, mutta uskokaa edes mun tuloksiin, sillä mulla on naisia riittänyt

Kuulostaa raiskaukselta.

Vierailija
29/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on maailmassa liikaa. Suuri osa on häiriintyneitä yksilöitä. Nämä häiriintyneet yksilöt luovat pelkoa naisiin ja herättävät vastenmielisyyttä miehiä kohtaan. Eikä tähän tule muutosta ennen kuin myönnetään se, että syntyvyyden säännöstelyyn pitää tuoda myös sukupuoli näkemys ja alkaa suosia tyttöjä syntyvänä sukupuolena. Maailma on rauhallisempi paikka elää kun enemmistö on naisia. Miehiä ei saisi ikinä olla enempää kuin 40% väestöstä. Näin miehetkään ei kokisi stressiä kilpailusta naisten suhteen. Patriarkaalinen yhteiskunta on suunniteltu uuvuttamaan kummatkin sukupuolet. Se ei ole hyväksi kenellekään.

Vierailija
30/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki en jaksa tätä jauhamista.

Sama tilanne kaupungissa sekä naisilla ja miehillä.

Sen nimi on kohtaamattomuusongelma.

Toinen syy ja aivan relevantti syy on että ei tunneta itsea jolloin se puolisohaavekuva on vääristynyt ja vieraantunut todellisuudesta niin että kukaan ei kelpaa.

Ei ole sama tilanne naisilla ja miehillä. Jos olisit lukenut artikkelin, Suomi on täynnä näitä paikkakuntia joissa on 160-180 miestä jokaista naista kohden. Naisilla ongelma on korkeatasoisten tai hyvännäköisten miesten puute, ei pula miehistä yleensä.

Miehillä se puute on ylipäätään mistään naisista (oli ruma tai kaunis) koska heitä on niin suuri enemmistö.

Ainoastaan Helsingissä nuoria naisia on enemmän kuin nuoria miehiä.

Siis itse asiassa sen luonteisia miehiä ei ole mitä moni nainen toivoo esim. ei hermostu helposti, kuuntelee naista niin ettei selaa samalla puhelinta, huomioi naista eli keittää esim. joskus kahvia, hieroo olkapäitä, auttaa edes jonkun verran kotitöissä.

Ja ei ole sellaisia miehiä jotka sunnnittelevat naisen kanssa yhteistä tekemistä, kuten piknik eväiden kanssa ulkona. Miehiä kiinnostaa vain omat harrastukset ja nainen kärsii suhteessa yksinäisyydestä. 

Vierailija
31/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsemurhakulttilaiset saatte kyllä geeninne tukahdutettua geenipoolista, mutta ideologia ei pääse jatkoon

Vierailija
32/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tuntuu uskomattomalta. Mun tuttu asuu Kainuussa. Ei ole töitå, mutta ei voi minnekään lähteä.

Tällä ei oo vaimoa, sama juttu.

Peiliin pitäisi katsoa.

Tutun puoliso oli jäämässä työttömäksi, mutta sai siirron Helsinkiin. 2 vuotta asui Helsingissä, kerran kk tuli kotiin ja sitten sai tehdä etänä töitä. Jos haluaa jotain, pitää myös nähdä vaivaa

Vierailija
33/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä on maailmassa liikaa. Suuri osa on häiriintyneitä yksilöitä. Nämä häiriintyneet yksilöt luovat pelkoa naisiin ja herättävät vastenmielisyyttä miehiä kohtaan. Eikä tähän tule muutosta ennen kuin myönnetään se, että syntyvyyden säännöstelyyn pitää tuoda myös sukupuoli näkemys ja alkaa suosia tyttöjä syntyvänä sukupuolena. Maailma on rauhallisempi paikka elää kun enemmistö on naisia. Miehiä ei saisi ikinä olla enempää kuin 40% väestöstä. Näin miehetkään ei kokisi stressiä kilpailusta naisten suhteen. Patriarkaalinen yhteiskunta on suunniteltu uuvuttamaan kummatkin sukupuolet. Se ei ole hyväksi kenellekään.

Olen samaa mieltä, mutta miten tämä asennemuutos luodaan? Intian laista poistettiin joskus 50-luvulla kastiin perustuva syrjintä, mutta asenteet ovat yhä edelleen erittäin tiukassa.

Itse näen yhtenä keinona sen, että valtio maksaisi avustuksia tyttö lapsessa; vähän kuin lapsilisä, mutta sukupuoliperusteinen.

Vierailija
34/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen matkaa Thaimaahan. Moni on löytänyt sieltä kumppanin ja rakkauden. Ensin voi etsiä treffisivuilta mukavan thainaisen ja sitten matkustaa paikan päälle. 

Ihan oikeasti nyt.

Jos ei kestä kuunnella Kainuun murretta niin miten kestää kuunnella Thai kälätystä.

Hyvin kotoutuvia, työtä tekeviä naisia.

Vierailija
35/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä haukutaan. Koko palsta on täynnä työttömien haukkumista. 

Ei kukaan nainen voi muuttaa työttömäksi toiseen kaupunkiin. 

Vierailija
36/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti nyt.

Mutta mihin he pääsevät töihin?

Suomessa ei hyväksytä, että nainen on kotona.

Palstalla haukutaan työttömiä naisia hönöiksi ja sossupummeiksi. 

Vierailija
37/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku nainen voi muuttaa Kainuuseen, jos saa vakituisen työpaikan. Muuten naista haukutaan hönöksi. 

Vierailija
38/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti nyt.

Mutta mihin he pääsevät töihin?

Suomessa ei hyväksytä, että nainen on kotona.

Palstalla haukutaan työttömiä naisia hönöiksi ja sossupummeiksi. 

Mutta todellisuudessa työtön nainen on jokaisen miehen unelma. Olette naiset vain itse keksineet syyllistää itseänne työttömyydestä

Vierailija
39/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä vanhemmat voivat poikiensa eteen tehdä on huolehtia ja vaatia, että koulu hoidetaan asiallisesti, rajoittaa pelaamista, kannustaa urheiluun ja korkeakouluun hakeutumiseen. Opettaa pojat ystävällisiksi ja kohteliaiksi. Näillä eväin on jo hyvin todennäköistä erottua edukseen ja löytää tasokas nainen. 

Naiset noin keskimäärin eivät arvosta kotinurkkiin jumiutunutta ja yöt läpeensä pelaavaa kouluttamatonta miesvauvaa. Konservatiiviset arvotkin on ok, mutta juntti ja moukka ei silti tarvitse olla. Nainen skannaa kokonaisuutta jälkikasvun olosuhteita silmällä pitäen. Tottakai moni toivoo lapsilleen mahdollisimman hyviä lähtökohtia, älykkään ja kunnollisen isän.

Vierailija
40/352 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti nyt.

Eli eivät ns. varsinaisia m**hanmuuttajia, vaan tylsän kelvollisia ihmisiä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä