Taas ihan ok mies, jota naiset ei huoli. Mihin maailma on menossa?
Kommentit (849)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko Teemun vai miten tiedät noin paljon hänestä ja kriteereistään?
Oletko kehräämässä riitaa vai onko sinulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi?
Jos olet Teemu tai Teemun kaltainen, niin en yhtään ihmettele ettei naista löydy.
En kerää tai kehrää riitaa, taidat nyt projisoida. Minä en ole kirjoittanut niitä juttuja mitä sinä kirjoitit Teemusta ja ilmeisesti muistakin sinkkumiehistä. Minusta esimerkiksi menee jo hävyttömyyden puolelle alkaa puhua alkoholiongelmista vailla minkäänlaisia todisteita. Ei sinkkuus ole mikään takuuvarma merkki luonnevioista, päihdeongelmista tai järjettömistä vaatimuksista miehelläkään. Sattumalta taisit jättää oman kommenttisi lainaamatta tähän, tai sitten tiedät itsekin menneesi liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset miehet ja naiset ei enää kelpaa, kun katsotaan elokuvia/instagramia, jossa näkyy vain top 10% komeimpia miehiä ja kauniimpia naisia.
Ihmisaivot tottuu tiettyyn tasoon, ja siitä on vaikea laskea rimaa. Kumpikaan sukupuoli ei ole immuuni tälle ilmiölle.
Suurin syy siihen, miksi nainen ei ole kiinnostunut miehestä, on yleensä se, että miehellä on onnettomat keskustelutaidot ja hänen seurassaan on tylsää olla. Miehet luulevat usein, että naisten kiinnostumattomuus johtuu fyysisistä piirteistä, vaikka todellinen syy on se, että mies on yksinkertaisesti ikävää seuraa.
Suurin osa suomalaisista naisista on myös ikävää seuraa. Kiinnostaa juorut ja sisustaminen. Ikävysty
Erikoinen väite. Olen humanisti joka on naimisissa insinöörin/it-nörtin kanssa ja meillä riittää paljon keskusteltavaa. Sanoisin että humanistit ovat kenties laajimmin eri asioista kiinnostuneita ihmisiä, myös matematiikka ja teknologia kiehtovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä pysty. Joku kulttuuri- ja taidealan ammattilainen ei tajua hölkäsen pöläystä jostain matikkajutuista, eikä todennäköisesti ole näistä kiinnostunutkaan. Eikä se matikan professori todennäköisesti ymmärrä mitään luovuudesta, vaan pitää taiteen määritelmänä jotakin 500 vuotta sitten tuotettua. Todennäköisesti lasten kasvatuskin on hyvin erilaista tällaisilla tyypeillä. Ja auta armias jos toinen on hengellinen ja toinen ateisti.
No nyt taas oikein laidallinen ennakkoluuloja. Oikeastihan älykkäät ihmiset ovat älykkäitä laajasti. Moni tuntemani matemaatikko ja fyysikko on myös vakavasti otettava muusikko, kirjallisuuden harrastaja ja laajasti yhteiskunnasta kiinnostunut. Itse pitäisin tuota kuvaamaasi ajattelua kyllä
Olikohan siinä se pointti, että mies ei halua keskustella. Kun täällä on haukuttu, että miehet eivät osaa keskustella. Minä en naisena ole lainkaan samaa mieltä, koska oma mies osaa keskustella, poikani osaa keskustella, veljeni vasta onkin hyvä keskustelija. En minäkään silti kaikesta halua keskustella, vaikka olen nainen, on hömpötyksiä, mitkä saavat näkemään punaista. Sekä mies että nainen voi olla hyvä tai huono keskustelija. Ei pidä tehdä yleistyksiä ihmisistä.
Mies tai nainen on ok silloin kun niin tuntee ja se on molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset miehet ja naiset ei enää kelpaa, kun katsotaan elokuvia/instagramia, jossa näkyy vain top 10% komeimpia miehiä ja kauniimpia naisia.
Ihmisaivot tottuu tiettyyn tasoon, ja siitä on vaikea laskea rimaa. Kumpikaan sukupuoli ei ole immuuni tälle ilmiölle.
Suurin syy siihen, miksi nainen ei ole kiinnostunut miehestä, on yleensä se, että miehellä on onnettomat keskustelutaidot ja hänen seurassaan on tylsää olla. Miehet luulevat usein, että naisten kiinnostumattomuus johtuu fyysisistä piirteistä, vaikka todellinen syy on se, että mies on yksinkertaisesti ikävää seuraa.
Suurin osa suomalaisista naisista on myös ikävää
Erikoinen väite. Olen humanisti joka on naimisissa insinöörin/it-nörtin kanssa ja meillä riittää paljon keskusteltavaa. Sanoisin että humanistit ovat kenties laajimmin eri asioista kiinnostuneita ihmisiä, myös matematiikka ja teknologia kiehtovat.
Jos oikeasti olisit naimisissa tai edes tuntisit insinöörin tai IT-alalla työskentelevän tietäisin että n-sanaa ei saa käyttää kuin alalla olevat.
Tollaset humanistit on rasittavia hippejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jättäkää ne naiset rauhaan, kukaan ei mitään miestä halua pllua vinkumaan.
Ei itseään arvostava heteromies yhteenkään naiseen koske.
Minä olen sanonut lukemattomia kertoja että miehet voitte ihan avoimesti olla homoja tänä päivänä. Ei tarvitse piileskellä kaapeissa. Ei ole synti eikä häpeä enää.
Et sitten muuta keksinyt kuin alkaa homottelemaan. No jos siitä jotain tyydytystä saat.
Naiset sosiaalisesti taitavina osaa kyllä esittää kuin olisivat vähemmistöjen puolella mutta samalla kuitenkin käyttävät mm. tätä hienostelevaa homottelua kertakaikkisen nerokkaasti aseenaan miestä alentaessaan.
Eihän se nainen voi muuttaa, ellei siellä työpaikkaa. Se ei ole miehen syy.
T.N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä muutin kaupungista maalle miehen perässä. Miksi niin moni luulee, että maalla asutaan purkukuntoisissa röttelöissä vailla mukavuuksia? Ihan tulee vesi, sähkö ja internet sisälle asti kuten kaupungissakin. Samat suoratoistopalvelut toimii. Kauppaa ei ole ihan kulman takana, mutta se on toisaalta hyvä asia. Kauppareissut joutuu suunnittelemaan paremmin, joten hutiostoksia tulee vähemmän, rahaa säästyy.Ihan moderni talo on, tontilla pieni puutarha. Sehän ei ole pakollinen, se on siksi, että mä haluan. Etätyöt onnistuu. Lapsilla on hyvä koulu pyöräilymatkan päässä, tasan nolla s2 oppilasta. Hyviä puolia riittää. Huonona puolena kulttuuririentojen olemattomuus. Mutta, eipä sitä esim teatterissa tullut käytyä yhtään nykyistä useammin kun asuin kaupungissa. Nykyään joutuu näkemään jonkin verran enemmän vaivaa järjestelyihin.
Hyvä jos homma teill
Ei tuo koulu ole katoamassa sinä aikana kun mun lapset sitä tarvitsee. Oppilasmäärä kasvaa, kun kyläkouluja lopetetaan.
Ei kai kykaan jätä kaupungissakaan perustamatta siksi, että tilastollisesti joka toinen pari eroaa? No, hulluja on monenlaisia. Niin kaupungissa kuin maallakin.
No tämäpä. Ei tarvitse olla kiinnostunut kaikesta samasta eikä se varmasti ole edes mahdollista, mutta jos suhtautuu toisen kiinnostuksenkohteisiin negatiivisesti pitäen niitä typerinä niin eihän siinä hyvät lähtökohdat suhteelle ole. Sama pätee muuten siihen arvomaailmaan - ei tarvitse ihan täysin ajatella samoin kaikesta, mutta pitää pystyä hyväksymään sen kumppanin arvomaailma ja edes pyrkiä ymmärtämään. Ja elintavat ja kaikki.