15 v poika lähes joka viikonloppu yökylässä kaverillaan
Muutenkin ovat lähes koko ajan yhdessä. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Kommentit (76)
Meillä myös yökyläillään paljon. Pitäisikö siitä jotain erityistä ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäätkö, että ovat pariskunta?
Sitä häpeää en varmaan kestäisi.
Ap
Vaan sehän ei sinun asiasi ole.
Tuon ikäiset pelaa paljon netissä. Voi mennä monta tuntia. Onko pojallasi oma läppäri mukana?
Ne kielaroi ja hieroo toistensa kulleja ;O
Jospa poikasi onkin jossain muualla ?
Nykyisin nuoret käyttävät kuulemani mukaan paljon ja uusia huumeita. Tarkista asia
Kannattaa kattoo ettei pojan peppureikä löysty liikaa. Kovassa käytössä on ollut varmaan kaverin luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät viihdy teillä? Meille saa aina poikien kaverit tulla yöksi, mutta en haluaisi että olisivat joka vkl pois kotoa.
Ollaan usein viikonloput töissä. Haluan että ovat mieluummin kaverin luona jossa joku aikuinen kotona.
ja lapsen vanhempia vit.ttaa kun teidän lapsi on aina syömässä eikä mitään omaa rauhaa
omassa nuoruudessa kyläiltiin kavereilla harvasen viikonloppu, ja samoja ukkoja parhaina kavereina edelleen 40v jälkeen. Kaverit on parasta elämässä, sukulaiset rasite ja onneksi mulla ei ole enää kuin muutama.
Ja ihan heteroita ollaan kaikki ja muksuja kertynyt aika lauma.
Nykyaikaa. Ruuvi + ruuvi. Mutteri + mutteri.
Tämäkin trolli, kuinka ihmiset trollaavat vakavilla asioilla? Surullista🥵
Luultavasti siementelevät toisiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessani yökyläilyt tuossa iässä tarkoitti aina ryyppäämistä. Nykyään varmaan poltellaan pilveä ja vedetään jotain muuta.
Pilvi on pienempi paha kuin viina.
Naapurin rippikouluikäinen poika sairastui pilvestä paranoidiseen skitsofreniaan. Ollut laitospotilaana vuodesta 2012 asti.
Mä tunnen yhden nuoren, joka joutui kannabispsykoosiin. Todella vaarallista.
Itse olin samanikäisenä aina "kaverilla yökylässä". Oikeasti oltiin ryyppäämässä pitkin kyliä ja yövyttiin missä sattuu rappukäytävässä tai tuttujen luona. Toki yökyläily voi olla ihan yökyläilyäkin, mutta jos se aina tapahtuu muiden luona, niin keskustelisin kyllä, että joskus kaverit saisivat tulla teillekin yökylään ja miksi eivät nyt tule. Voihan se olla jotain sellaistakin, että kavereilla saa valvoa pidempään tai jotain, johon ratkaisuksi voisitte ehkä sopia, että teilläkin saisi valvoa vähän aiempaa pidempään.
Onko pojalla sontaiset lakanat? Se kertoo rajusta anaali-ilottelusta.
Sitä häpeää en varmaan kestäisi.
Ap