Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen tuntuu haluavan jo parisuhteessa olevan miehen?

Vierailija
09.03.2025 |

Täältäkin olen ajan saatossa lukenut monta aloitusta siitä, että nainen valittaa, kun mies ei lopulta jättänytkään kumppaniaan hänen takiaan. Äkkiseltään en miesten muista toisinpäin valittaneen koskaan samasta asiasta, en kerrassaan ikinä, että kun nainen ei jättänyt miestään hänen takiaan.

Miksi naiset ylipäätään lähtee sinne aidan toiselle puolelle pettymään ja miksi haluta juuri varattu mies?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kaikki hyvät miehet on jo varattu. Etsin aina hyvää ja miellyttävä miestä. Eiköhän kaikki etsi sitä parasta mahdollista. Jos mies on varattu, niin so what?

Tätä en kyllä tajua. Siis kyllähän kaikki varmasti etsivät juuri hyvää ja miellyttävää miestä. Mutta kenen ihmeen mielestä vaimoaan pettävä mies on hyvä ja miellyttävä? Tiedän että monen, mutta en vaan tajua miten ihmeessä. Itselleni ei pahempaa turn offia ehkä voisi olla.

Tässä on se psykologinen tekijä taustalla, että kun nainen on ihastunut, niin hän päässään kääntää tämän miehen epäasiallisen toiminnan perustelluksi. Hän ajattelee, että petetty nainen on huono miehelle ja tämä nainen on itse syypää tähän soppaan. Näin saa myös omaa kilpeä kiillotettua, etten tee mitään väärää ja samalla se ruokii mielikuvaa, että mies vielä jättää sen kumppaninsa ja meistä tulee lopulta pari.

Usein asia ei edes ole näin. Mies ei edes aio jättää kumppaniaan.

Vierailija
62/63 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokuuko varatusta miehestä ulospäin jotenkin, että saa osakseen enemmän tai vähemmän lähentely-yrityksiä naisihmisten tahoilta?

Sellainen tunne tuli eräässä vaiheessa elämääni. Olin nuori, mutta ehken muutoin mikään kansikuvapoika. En kulkenut silloinen naisystäväni käsikynkässä joka paikkaan. Emme olleet vaihtaneet sormuksia. Olin lojaali hänelle vonkausyrityksienkin kohteena ollessani. Ehkä olisi pitänyt kerätä niin sanotusti varastoon, sillä sittemmin olen taas saanut kuljeskella ihan rauhassa, vapaana ja varattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on aika rumia joten eipä voi kun haaveilla niistä varatuista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi