Miksi niin moni nainen tuntuu haluavan jo parisuhteessa olevan miehen?
Täältäkin olen ajan saatossa lukenut monta aloitusta siitä, että nainen valittaa, kun mies ei lopulta jättänytkään kumppaniaan hänen takiaan. Äkkiseltään en miesten muista toisinpäin valittaneen koskaan samasta asiasta, en kerrassaan ikinä, että kun nainen ei jättänyt miestään hänen takiaan.
Miksi naiset ylipäätään lähtee sinne aidan toiselle puolelle pettymään ja miksi haluta juuri varattu mies?
Kommentit (63)
En halua minkäänlaista miestä. Mistä sä noita toivesatujasi keksit, ap? Eihän suakaan ole kukaan halunnut.
Vähän sama juttu työpaikoissa: ottavat mieluummin jossain muualla töissä olevan kuin työttömän työnhakijan. Antaa ilmeisesti paremman kuvan, että on kelvannut jollekin muulle aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Luotettava mies omaa jo puolison mikä on tae sille mitä hänellä on annettavaa. Sinkkumies on tavallisesti yksinäinen susi joka on laumastaan erkaantunut ja jollaintavalla rikkinäinen ja kieroon kasvanut. Ei rikkinäinen ihminen ole mikään tavoiteltava sillä siitä muodostuu helposti perässä vedettävä kivireki jota on raskasta raahata. Siinä henkinen kapasiteetti joutuu koetukselle. Miehellä tulee olla hyvä itsetunto ja kyetä rakastamaan itseään. Kyetä näyttämään tunteensa ja puhumaan niistä.
Luotettava pettäjämies on oksymoroni.
Jos oikeasti löytää sen kumppanin, ei kai se katso onko varattu vai ei? Ei siinä ole tarkoitus rikkoa parisuhteita.
Minä tutustuin henkilöön, jonka tiesin samasta työpaikasta. Muutaman päivän keskustelun jälkeen meillä vaan klikkasi. Henkilö oli suhteessa, minä sinkku. Aloimme "seurustella", muutimme yhteen ja saimme yhteisen lapsen, kaikki alle vuoden sisällä tästä ensi kohtaamisesta. Olemme nyt olleet yli 10 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin ongelma on, että varatut miehet ovat aina kiinnostuneita vapaista naisista ja tekeytyvät jopa sinkuiksi treffipalstoilla, jotta saisivat "jännitystä elämäänsä". Itse haluan kyllä ihan sinkkumiehen, mutta eniten huomiota hakevat valitettavasti varatut miehet.
Ihan kun mun suusta.
Erottiin 33 vuoden jälkeen kun onnekseni pääsin lukemaan exäni kirjottamia rakkausviestejä ihastukselleen.
Exukkoni esiinty sinkkuna.
Kusetti tavallaan meitä molempia.
Nyt ei jäänytkään exäni valinnaksi erotaanko, vaan minä tein sen valinnan kun toi sekoilu paljastu.
Nyt mulla on omassa kodissani sielunrauha.
Sinkut ei kelpaa. Kolmen kimppa jutut ei järkeviä.
Harvoin jos koskaan on mies esitellyt virkatodistustaan. Jos panettaa, panen, mutta ei ole vastuullani selvittää tyypin taustaa. Jos ja kun aviomies pettää, se on kyllä ihan sen miehen omalla vastuulla, ei mun.
Ap kuvittelee, että miehet on naisten holhoamia alempia olentoja.
Ehkä syynä on se, että naisilla on parempi kyky ennakoida tulevaa ja haluavat saada todisteita toiveelleen. - Esimerkki nianen näkee ja huomaa kuinka mies käyttäytyy kumppaniaan kohtaan hyvin. niin nainen kuvittelee ja ajattelee itsensä tuon kumppanin asemaan ja uskoo, että jos hän olisi siinä, niin mies kohtelisi häntä samalla tavoin.
Kun taas mies iskoo, että jos nainen ei ole ollut aiemmin parisuhteessa, niin naiselta puuttusii vertailupohja; ikäänkuin ilman "todellsita vertailupohjaa" nainen ei muka voisi tiedostaa milloin mies toimii ja käyttäytyy arvostettavast ja kunnioitettavasti tai ylipäätään siten, että tämän miehen kanssa naisen kannattaa asettua / mahd. pysyä parisuhteessa mieluummin kuin jättää mahdollsiuus olla miehen kanssa parisuhteessa käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti löytää sen kumppanin, ei kai se katso onko varattu vai ei? Ei siinä ole tarkoitus rikkoa parisuhteita.
Minä tutustuin henkilöön, jonka tiesin samasta työpaikasta. Muutaman päivän keskustelun jälkeen meillä vaan klikkasi. Henkilö oli suhteessa, minä sinkku. Aloimme "seurustella", muutimme yhteen ja saimme yhteisen lapsen, kaikki alle vuoden sisällä tästä ensi kohtaamisesta. Olemme nyt olleet yli 10 vuotta yhdessä.
Sori, mutta niiku se sulle tulee niin se sulta lähtee.
Ootteko vieläkin samassa työpaikassa?
Palaa asiaan uudelleen 10 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Luotettava mies omaa jo puolison mikä on tae sille mitä hänellä on annettavaa. Sinkkumies on tavallisesti yksinäinen susi joka on laumastaan erkaantunut ja jollaintavalla rikkinäinen ja kieroon kasvanut. Ei rikkinäinen ihminen ole mikään tavoiteltava sillä siitä muodostuu helposti perässä vedettävä kivireki jota on raskasta raahata. Siinä henkinen kapasiteetti joutuu koetukselle. Miehellä tulee olla hyvä itsetunto ja kyetä rakastamaan itseään. Kyetä näyttämään tunteensa ja puhumaan niistä.
Onko myös sinkkunainen kieroon kasvanut laumastaan erkaantunut yksinäinen susi?
Jänniä nämä ihmisten mielikuvat.
Vierailija kirjoitti:
Harvoin jos koskaan on mies esitellyt virkatodistustaan. Jos panettaa, panen, mutta ei ole vastuullani selvittää tyypin taustaa. Jos ja kun aviomies pettää, se on kyllä ihan sen miehen omalla vastuulla, ei mun.
Tippuri selvittää taustan puolestasi.
Ap, eikö ne sun miljoona aiempaa naisviha-aloitusta riittäneet?
Paljonko oot näillä tussua saanut? Et yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Kohta ap tulee kommentoimaan: "Olen kylläkin nainen "
Eikä tälläkään kertaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Kalahtiko kalikka parisuhteen rikkojaan? Menikö mönkään? No voi sniffelis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tippuri selvittää taustan puolestasi.
Oletko kondomista kuullut? Tippuri on sillä miehellä omilta tai sun jäljiltä, jos on.
Onko nämä niitä ketkä muutenkin matkii vähän kaikessa? Yrittää elää elämänsä helposti, loismaisesti ja muita hyväksikäyttäen? Oliko se psykopaatti joka myös vastaa tätä kuvaa?
No kuusi vuotta piiritti tämmöne "tahdon vaan varattua" nainen mun miestäni, kunnes sitten vihdoin ja viimein saikin sen ku en lähteny todellakaan miehestäni "taistelemaan" koska haluan parisuhteen jossa minä riitän.
Tiesin koko ajan suhteesta, vaikka luulivat olevansa helvetin viekkaita jännittävässä salasäädössään 🤦🤷 tuntui että tämä oli se "juttu" kummallekin että on jotain jännitystä elämässä. Asiasta jopa vihjailtiin ja katsottiin miten reagoin, luulivat pitävänsä mua pilkkanaan. Nääh, viilipyttynä kohti parempia miehiä nyt vihdoinkin 😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalahtiko kalikka parisuhteen rikkojaan? Menikö mönkään? No voi sniffelis.
Ei kalahtanut. Miehet on kuin busseja: aina tulee uusi. Joten vain tyhmä laukkaa perässä.