Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin pääsen koneelle rauhassa, en jaksa lukea pinoja kun mies odottaa makkariin..

Sukulaisista olitte puhuneet.. Meillä on 99% molempien suvuista savossa, vain minun veli ja täti ja mieheni sisko asuvat 60-80km päässä. Eli hirveästi ei apuja löydy. Ja Evelle on yksi isomummo elossa. Ainut neljästä isomummosta joka ei ole Martta. ;)

Torstai aamuna sain ihana yllätyksen kun mieheni vaihtoi Evelle vaipan ja vaatteet ja kävivät juttelemassa puolisen tuntia olkkarissa ennen kuin tuli nälkä, eli sain nukkua vähän ekstraa. Oli eka kerta kun mies vaihtoi Even vaipan, jos synnärin kylvetystä ei lasketa. :D Muutenkin ovat alkaneet jutella keskenään että saan edes ruaan tehdä.

Nyt viimein aion aloittaa taas Taekwondo treenit! Maanantaina pitäsi mennä salille. Johon siitä on 1,5v kun viimeksi pystyin treenaamaan. Saa taas paremman kunnon ja kiloja alas. :)

Mut nyt ruokkii kisut ja miehen viereen kattoo leffaa.

bejpi ja nukkuva Eve ~2kk

Vierailija
22/22 |
10.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan väsy. Eilen ja tänään oon ollut töissä 07-19 ja sit viel pari tuntia työmatkoja päälle. Silti pakko jaksaa täällä käydä ;)

Onnittelut pikku-quulle ja D:lle (joku muukin oli, Iituko?) uusista taidoista. Vauvasta tulee tosiaan ihan erinlainen, kun alkaa liikkumaan ja nousee jaloilleen.

Mä oon vieläkin ihan innoissani näistä enskalaisten vauvauutisista. Mahtavaa! Ihana päästä seuraamaan näin virtuaalisesti muiden odotusaikaa, kun itse ei vielä pääse odottamaan. Mä sain kuulla, että mun 2 vuotta nuorempi serkkukin oottaa esikoistaan. Siitäkin oon ihan innoissani vaikka ei me hirveen usein nähdäkkään. Naperon liikutus ystävän raskausuutista kohtaan liikutti muakin. Jospa te kumminkin pääsisitte olemaan yhtäaikaa äitiyslomalla ;) bdbd

Missäs päin Lohjaa Aurora käy pyörimässä?

Hiukka pitkä NapNapin tyttö on :) Mun vauvakuume on välillä hellittänytkin. Tai pakko on hellittää, kun ei voida varmaan piiiiiiiiiiiiiitkään aikaan antaa pikkukakkoselle lupaa tulla :(

Flunssaisille pienille pikaista paranemista. Joonallakin on kauhee nuha :(

Joona sai tänään uuden hampaan :) Ylös tuli etuhammas. Joonalla oli pitkään vaan kaksi alaetuhammasta. Pian puhkee sinne ylös viereen toinenkin hammas, kun on niin turvoksissa.

Mulle sopii edelleen molemmat päivät hoplop-treffeillä. Harmi, kun Aurora ei pääse.

Uusille tervetuloa! Olikos Silmu? Tää on aivan mahtava porukka :) Rohkeesti vaan mukaan.

Tokkopalle onnittelut prinsessasta!

Millille onnittelut uudesta kodista. Ihanaa muuttaa omaan ja päästä suunnittelemaan kaikkea sisustusta ja kaikkea. Meillä on vieläkin vähän tää kodinlaittoprojekti kesken, kun ei oo kerennyt panostamaan, kun on noita töitä niin paljon.

Jennillä oli mennyt hyvin koulupäivä. Kiva, että D pärjää isukin kanssa hienosti. Sullakin sitten helpompi seuraavalla kerralla lähteä, kun ei tarvitse huolehtia. Mullakin ekat työpäivät tuntu siltä, että oon ihan oudossa paikassa ja en osaa mitään, mut nyt oon jo, kun en ois pois ollutkaan :)

Nyt nukkumaan. Hyvää viikonloppua kaikille :)

pesukarhu ja Jonsku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla