Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on parempi viisu, "Ich komme" vai "Bara bada bastu"?

Vierailija
09.03.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kumpi viisu on mielestäsi parempi, "Ich komme" vai "Bara bada bastu"?

Vaihtoehdot

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Kaj osallistunut Suomen Umkkiin?

Kutsuttiin Ruotsiin. 

Vierailija
82/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomiona, että Ich kommen biisistä huomaa, että se on Chisun kynästä. Biisissä on joku sävelkuvio suoraan otettu Chisun vanhasta biisistä.

Mistä löydät sävelkuvion tuossa järkyttävässä huudossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bara bada bastu on kunnon pillurallirenkutus. Jää soimaan ja mukaan on liitetty itämaista asteikkoakin. Hanuri löytyy taustalla. 

Kivaa! 

Vierailija
84/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska heitä pyydettiin jo vuosi sitten osallistumaan Melodifestivaleniin.

Vierailija
85/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BBB jää helpommin mieleen, mutta kyllähän siihen kyllästyy myös nopeammin. Ich Komme kestää useamman kuuntelun. 

Uskon, että BBB pärjää paremmin viisuissa, koska siinä vaaditaan sitä, että tekee heti suuren vaikutuksen. 

Mulla on just toisinpäin, oon luukuttanut BBBtä jo enemmän kuin Käärijän CCC aikoinaan. Ich komme puolestaan jäi yhteen kuunteluun.

Vierailija
86/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuhuomiona, että Ich kommen biisistä huomaa, että se on Chisun kynästä. Biisissä on joku sävelkuvio suoraan otettu Chisun vanhasta biisistä.

Mistä löydät sävelkuvion tuossa järkyttävässä huudossa?

Eikös noita sävelkuvioita kannattaisi kopioida hiukan tunnetummista kappaleista. Neljä tahtia saa lainata ilman tekijänoikeuksia. Sillähän rakentaisi jo uuden kappaleen. 

Kukaan keksi täällä mitään omaa. Lähes kaikki kopioi. 

Vierailija
87/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BBB jää helpommin mieleen, mutta kyllähän siihen kyllästyy myös nopeammin. Ich Komme kestää useamman kuuntelun. 

Uskon, että BBB pärjää paremmin viisuissa, koska siinä vaaditaan sitä, että tekee heti suuren vaikutuksen. 

Mulla on just toisinpäin, oon luukuttanut BBBtä jo enemmän kuin Käärijän CCC aikoinaan. Ich komme puolestaan jäi yhteen kuunteluun.

Mä kanssa! Kuuntelin radiosta, tuli monelta kanavalta yhtä aikaa. Aloin laulaa mukana. Käänsin volymea lisää. Sen verran tempaava tuo on. En oikein tykännyt esim. Käärijän kappaleesta ensi alkuun. 

Vierailija
88/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsilla on oikea kappale ilman turhaa paskaa. Selkeästi ymmärtää biisin tarkoituksen. Suomen biisi on taas eroottinen paska jossa ei ole mitään muuta syvällisempää. Täysin tylsä.

Saunojien homohumppa on tasoa spede. Ich komme taas raskaan sarjan seksikäs hitti tyyliin Rammstein.

Vertaa nyt siinä sitten. Jedem das Seine. Valitsen jälkimmäisen kun ei kiihota karvalakki ja ruutupaita yhtään. 

Onko euroviisun tehtävä kiihottaa? Eikö sen kiihottamisen voisi jättää narikkaan joskus?

Vierailija
89/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut ensimmäisellä kuuntelulla Ich kommesta mitään. Toisella kuuntelulla aloin päästä kiinni kappaleen rakenteeseen ja kuulla muutakin kuin "Ich komme". Kolmannella kerralla se sitten iski kunnolla ja sen jälkeen lähti tuon kappaleen luukutus. 

Vierailija
90/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuosta tulee hitti bbb:stä. Sen verran hauska on. Siinä on jänniä osioita, kuten kansansoitin hanuri, erikoinen itämainen asteikko, konepuheääntä nyt ainakin. Jotain trancen kaltaista jumputusta. Voiko olla hauskempaa? 

Alastomuuden iloista sanomaa viedään eteenpäin. Hyvällä. 

Ei pahalla. 

Vierailija
91/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut ensimmäisellä kuuntelulla Ich kommesta mitään. Toisella kuuntelulla aloin päästä kiinni kappaleen rakenteeseen ja kuulla muutakin kuin "Ich komme". Kolmannella kerralla se sitten iski kunnolla ja sen jälkeen lähti tuon kappaleen luukutus. 

Itseä ärsyttää kun siinä vaan meininki kiihtyy ja kiihtyy ja huuto kovenee. Tekee mieli repiä korvat irti kun se ei lopu koskaan.

Vierailija
92/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsilla on oikea kappale ilman turhaa paskaa. Selkeästi ymmärtää biisin tarkoituksen. Suomen biisi on taas eroottinen paska jossa ei ole mitään muuta syvällisempää. Täysin tylsä.

Saunojien homohumppa on tasoa spede. Ich komme taas raskaan sarjan seksikäs hitti tyyliin Rammstein.

Vertaa nyt siinä sitten. Jedem das Seine. Valitsen jälkimmäisen kun ei kiihota karvalakki ja ruutupaita yhtään. 

Onko euroviisun tehtävä kiihottaa? Eikö sen kiihottamisen voisi jättää narikkaan joskus?

Kyllä hyvästä kappaleesta saa dopamiinia. Aktiahan nuo kaikki trance / tecno / rytmimusat jäljittelee. 

Musiikin tarkoitus on saada ihminen transsiin ja vapautumaan kaikin tavoin. 

Rockmusiikkihan kiellettiin aluksi Amerikoissa haureutena. Nuoriso villiintyi seksuaaliseen hurmokseen. 

Vierailija
93/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaihtoehto "yks paskan hailee"?

Olisit kirjoittanut "yks bastun hailee".  

Vakavasti puhuen pidän bastusta enemmän. Seksiä on nykyisin liikaa joka puolella. Tulemiset on kuultu ja nähty. 

Vierailija
94/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan kappaleessa Erika itse saa orgasmin. Mutta me kuulijat halutaan myös seksuaaliseen hurmokseen. Kaj on lääkäri joka tarjoaa toimivia lääkkeitä. 

Me halutaan pitää vain hauskaa. 

Vierailija
95/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaihtoehto "yks paskan hailee"?

Olisit kirjoittanut "yks bastun hailee".  

Vakavasti puhuen pidän bastusta enemmän. Seksiä on nykyisin liikaa joka puolella. Tulemiset on kuultu ja nähty. 

Onhan tuossa seksiä. Kyllä minulla tykyttää, kun kuuntelen tuota mieskuoron laulua. Kunnon pilluralli. 

Silleen keveästi, ei pakotettuna. 

Ei niinkuin sun on pakko tulla! Feminismi! Naisten oikeudet! Entä jos en halua pukeutua lateksiin. 

Mutta voisin mennä saunomaan Kaj:n ja kavereiden kanssa. Koska kaikki haluavat pitää hauskaa. Yhdessä kivaa. 

Vierailija
96/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillurallia harva enää muistaa. Se oli sitä kun nuoriso käveli korttelia ympäri ja osa ajoi sitten autolla samaa korttelia ympäri pe-ja la-iltaisin. 

Mikö ihana kadonnut kansanperinne. 

Vierailija
97/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska heitä pyydettiin jo vuosi sitten osallistumaan Melodifestivaleniin.

Onneksi ei tulleet Suomeen yök, yhtään ääntä eivät minulta saa. San Marino paljon parempi.

Vierailija
98/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan kappaleessa Erika itse saa orgasmin. Mutta me kuulijat halutaan myös seksuaaliseen hurmokseen. Kaj on lääkäri joka tarjoaa toimivia lääkkeitä. 

Me halutaan pitää vain hauskaa. 

Jaa. Minusta hän vain laulaa siitä. 

Vierailija
99/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut kumpaakaan, enkä halua kuullakaan.

Vierailija
100/114 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut kumpaakaan, enkä halua kuullakaan.

Haluat kuitenkin osallistua keskusteluun aiheesta =)