Kumpi on parempi viisu, "Ich komme" vai "Bara bada bastu"?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan kappaleessa Erika itse saa orgasmin. Mutta me kuulijat halutaan myös seksuaaliseen hurmokseen. Kaj on lääkäri joka tarjoaa toimivia lääkkeitä.
Me halutaan pitää vain hauskaa.Jaa. Minusta hän vain laulaa siitä.
Sepä se. Rajat ovat selkeät. Houkuttaa kuulijan ylittämään ne.
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut kumpaakaan, enkä halua kuullakaan.
Haluat kuitenkin osallistua keskusteluun aiheesta =)
Koomista 😄
Bastu! Se on söde se pisin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin kapppale:
Rakennetaan yhdessä sauna ja mennään veljekset saunaan hikoilemaan stressi pois
Suomen kappale:
MÄ TULEN MÄ TULEN OTA PERSEESTÄ KIINNI TULLAAN YHDESSÄ MÄ TULEN
Häpeän Suomen kappaletta.
Kyllä olette mitättömiä kiun näin huonon kappaleen äänestitte .Hävettää.
Erikan biisi on edelleen vain nolo ja herättää koko ajan suurempaa myötähäpeää. Kunpa sen voisi vielä vaihtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen biisi on niin elähtänyt ja laskelmoi saavansa pisteitä saksankielisistä maista.
Olis myös aika paljon voimaannuttavampaa nähdä nainen jossain muussa roolissa kuin siinä miesten objektina, vaikka mitä muuta itse väittää, niin ei ole uskottavaa.
Lähinnä tuo nolaa suomalaiset noin umpityhmällä kikkailulla.
Arillipila hylkäämisestä olisi saanut olla totta.
Kuvitelkaa, jos roolit olis toisinpäin. Miehet laulaisivat miltei ilkosillaan yhdessä "mä tulen, tullaan yhdessä, ota perseestä kiinni". Ja Erika laulaisi, että haluan vain saunoa. Miesten laulamana Erikan biisi varmaan kiellettäisiin, vaikka kyllähän Suomen w95 sai lavalla olla.
Niinkö? Tuo on tosi loukkaavaa Erika Vikmania kohtaan, vaikka hänen biisi ei ole niin hyvä kuin Ruotsin. Mutta noin ei saa sanoa. Jos et tykkää Ich Komme-biisistä, niin voit sanoa vaan ettet tykkää siitä. Ja jos ei hyviä sanoja tule mieleen, vaan kirosanat, niin pidä mölysi omana tietonasi
Vierailija kirjoitti:
Ruotsilla on oikea kappale ilman turhaa paskaa. Selkeästi ymmärtää biisin tarkoituksen. Suomen biisi on taas eroottinen paska jossa ei ole mitään muuta syvällisempää. Täysin tylsä.
Tuo on tosi töykeästi sanottu! Tämä on Erika Vikmania kohtaan tosi rumasti sanottu! Jos ei voi sanoa vaan, et ettet tykännyt biisistä vaan pitää kiroilla ja sanoa rumasti, niin pidä mölyt mahassasi
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, Suomi voitti jo joka tapauksessa kun suomalaiset viisunikkarit voitti Ruotsissa :D. Tarttuva biisi, peukut hyvälle sijoitukselle loppukisoissakin. Erikallakin 1,6 miljoonaa striimausta viisukanavalla, eniten kuunneltujen joukossa killuu. Mutta ottakaa joku multa pois tämä korvamatomiksaus "Ich komme, Ich komme, bada bada bastu, bada bada bastu"
Tarkoitat varmaan että ruotsalaiset viisunikkarit? Ruotsalaisethan ton biisin ovat tehneet suureksi osaksi
Vierailija kirjoitti:
Pillurallia harva enää muistaa. Se oli sitä kun nuoriso käveli korttelia ympäri ja osa ajoi sitten autolla samaa korttelia ympäri pe-ja la-iltaisin.
Mikö ihana kadonnut kansanperinne.
Ihana kansanperinne? Juntit amispojat keräili teinieitsoja kyytiinsä ja paneskeli niitä auton takapenkillä kaljaa vastaan. Voiko enempää wt olla? Osa tytöistä jotain 14v.
Sepä se. Rajat ovat selkeät. Houkuttaa kuulijan ylittämään ne.