Yllätys vauva
Hei.
Meillä on uusioperhe, molemmilla on lapsia edellisistä suhteista sekä yhteisiä kaksi. Nyt olen tehnyt raskaustestin ja elämä päätti yllättää - positiivinen tulos ehkäisystä huolimatta!
Olen itse todella onnellinen ja iloinen. Mieheni ei. Hän ei halua lisää lapsia, antoi mulle valinnan "vauva tai minä". Hän haluaisi että teen abortin, ja itse siihen en pysty.
Mies vetoaa siihen, ettei vain halua enempää lapsia eikä ole valmis kantamaan vastuuta.
Onko täällä ketään, kenellä olisi käynyt samankaltaisesti? Meille siis tulee nyt ero, ja jään yksin vauvan myötä viiden lapsen kanssa.
Toivon vain asiallisia kommentteja.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin miehen. Vahva nainen ei miestä rinnalle tartte.
Vahva ihminen tunnustaa heikkoutensa. Fiksu ihminen tunnustaa että APn mies on mäntti. Panee ilman vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvotelkaa. Ole kärsivällinen ja ystävällinen niin jotain myönteistä voi tapahtua.
Kuinka vaikea joillekin on ymmärtää sana ei? Jos mies ei halua enää lisää lapsia (edellisestä auhteesta ja nykyisestä), niin mitä neuvottelemista siinä oikein on? Pitääkö neuvotella niin pitkään, että mies myöntyy?
Ei siinä tavallaan olekaan neuvoteltavaa.mies asetti ehdot, joista äiti valitsee vauvan ja thats it. Lähtisi mies joka tapauksessa vaihtoon ainakin itseltä jos tuollaisia ehtoja luettelee.
Miksi kakaroita pitää tehdä helvetinmoinen lauma, luulisi jo neljä pentua riittävän. Ymmärrän miestäsi oikein hyvin.
Tuossa lapsimäärässä yksi lisää ei enää venettä kaada.
Eli teillä on 2 yhteistä lasta, molemmilla aiemmista liitoista lapsia, ja tulisit jäämään 5 lapsen kanssa yksin. Eli yhteensä lapsia on jo nyt vähintään puolenkymmentä.
Sisarukset on omanalainen rikkaus. Rahaa sitten voikin olla vähemmän. Luulen, ettei miestä mikään lapset häiritse vaan rahan riittäminen.
Mitäpä tehdä? Näin naistenpäivän jälkimainingeissa muistuttaisin, että esiäidit veti mukulalaumaansa kohti aikuistumista, hoiti lehmät ja viljeli perunat kotitarpeiksi talven yli. Hyvin sinä pärjäät,vaikka vauvakuplaan sulkeutuminen on vähän vaativampaa kuin pitää niistä aiemmistakin huolehtia.
Helpompaa se silti on yksin kuin huonon kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kakaroita pitää tehdä helvetinmoinen lauma, luulisi jo neljä pentua riittävän. Ymmärrän miestäsi oikein hyvin.
Aloituksessahan juuri todetaan että lasta ei tehty vaan kyseessä on "vahinko"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingot voi välttää käyttämällä ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Kävit paskalla ja pönttöön ilmestyi vauva ihan yllättäen.
- on asiallista?
Ehkäisystä huolimatta raskauduin
Tuntuu kyllä aika kurjalta, että asiattomia kommentteja satelee tänne..
Vierailija kirjoitti:
Eivät kai sentään miehesi lapset edellisestä liitosta sinulle jää?
Ilmeisesti ap:lla on 2 lasta edellisestä liitosta, jo 2 tästä a nyt syntyvä. Sitten vielä miehen lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingot voi välttää käyttämällä ehkäisyä.
Niin sitä jokainen vahingon tekijä luulee.
Lapsesta tulee paljon iloa. Älä anna tappaa häntä. Hänelläkin on oikeus elämään.