Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen anti-age rutiini sinulla yli nelikymppinen on?

Vierailija
08.03.2025 |

Minkälainen anti age rutiini sinulla on? Satsaatko ihonhoitoon vai käytkö kosmetologilla tai pistoshoidoissa? Onko suunnitelmissa kirurgiset toimenpiteet? Onko kalliista kasvohoidoista hyötyä vai pitäisikö suosiolla satsata pistoksiin ja kirurgiaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kasvot iltaisin suihkussa joko sampoolla tai saippualla. Miehen 3in1-tuotteet tuoksuvat usein aika hyvältä. Talvisin kun iho tuntuu kuivalta, käytän Nivean perusrasvaa mikä sopii koko vartalolle.

Minulla ei ole ryppyjä, eikä ehkä tulekaan jos olen äitiini tullut. Ei tosin haittaisi vaikka tulisikin. En ole koskaan ollut järin kiinnostunut ulkoisista seikoista.

Vierailija
22/26 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei o. Täyttä rahanhukkaa. Ei se naama siitä paremmaksi tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pro-age 🙂 Kokeile sinäkin!

Vierailija
24/26 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että naaman jatkuva läästiminen se vasta ihoa rasittaakin. Mitä enemmän lotrataan erilaisilla tuotteilla, sitä ryppyisempiä ollaan.

Vierailija
25/26 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen aloitus

Vierailija
26/26 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa millä iän tuomia juttuja saa oikeasti luonnollisen näköisesti korjattua on kasvojenkohotukset, maltillinen botox ja yläluomileikkaus. Henkilökohtainen mielipiteeni on että nuo ovat psyykevaivaisia, sairaalloisen heikkoitsetuntoisia varten mutta jokainen tekee kuten parhaaksi näkee