Ihastuminen holtittomaan naiseen
Miten saada loppumaan?
En näe naista lasteni äitinä, mutta huikeana rakastettuna. Palvon päästä varpaisiin. Ulkonäkö ja luonne on käsittämätön yhdistelmä. En edes muistanut osaavani nauraa ennen häntä.
Voiko speksit heittää romukoppaan ja antaa mennä? Tuntuu että elämään tuli värit melkoisella voimalla.
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku b-klusterityyppi on näköjään saanut pakkoajatuksen että aplla on lapsi!!! Hoitoon kuuluisi.
Minä en oikeasti tiedä juuri mitään kuvottavampaa kuin b-klusterityypit. Voi kumpa nämä osattaisiin seuloa jo ultrassa roskikseen. Maailman varjoa.
Kukaan ei synny B-klusterina, se vaatii traumaolosuhteet syntyäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ap kuulostat ihan liian varovaiselta. Eihän sinun tarvitse ottaa suhdetta heti millään lasteniäiti!-ajatuksella. Ja en edes kertomasi perusteella näe, mikä naisessa on vikana? Jää siis fiilis, että säikähdit sekä omaa innostustasi hänestä, että hänen tosi eläväistä persoonaa. Toki yhtäkkinen älyttömän kova fiilis jostakusta on ehkä vähä sellainen juttu, ettei pidä hetiäkkiä antaa mennä!, vaan yrittää vähä himmailla ennen ku tietää toisesta enemmän. Mutta jos aina on vaan tutkaileva ja täysin harkiten toimiva, niin voi jäädä hirveästi ihanaa kokematta. Pahaakin joo taatusti, mutta ihanaa myös. Sinuna antaisin itselleni vähän liekaa :)
Sama tuli itselle mieleen, ja vähän ihmettelen näitä kommentteja - ei ap:n kertomassa mitään erityisen holtittomuuden merkkejä vielä ole. Tietysti tiedot on aika niukat, mutta se että käy baarissa, lähtee miehen luo lyhyellä varoitusajalla ja laittaa käsirasvaa naamaan ei vielä vaikuta mitenkään kovin pahalle tai erikoiselle. Ja tämän sanon ihan tavistylsänä prismaperheenäitinä.
Tietysti on järkevää yrittää pitää ne jalat maassa (vaikka pää olisi pilvissä), ja seurata miten homma etenee ja millainen tyyppi hän on muuten. Hoitaako asiansa, saako ihmissuhteet kestämään vai onko kaikki suurta draamaa ja rahat aina loppu.
Kermavaahtoa kahviin= b-klusterin narsistipsykososioadhdaddmaanisdepressiiviinen läheisriippuvainen alkoholisti.
#lifehacks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku b-klusterityyppi on näköjään saanut pakkoajatuksen että aplla on lapsi!!! Hoitoon kuuluisi.
Minä en oikeasti tiedä juuri mitään kuvottavampaa kuin b-klusterityypit. Voi kumpa nämä osattaisiin seuloa jo ultrassa roskikseen. Maailman varjoa.
Näinpä. Poikalapsella todennäköisyys kasvaa jos äidillä vakavia mielenterveyden ongelmia läpi lapsuuden ja isällä vaikkapa samaan aikaan paha päihdeongelma. Noista lähtökohdista voi tulla ihmishirviöitä joiden itsensä ei tulisi lapsia koskaan hankkia saati olla sellaisten huoltaja millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Poikalapsella todennäköisyys kasvaa jos äidillä vakavia mielenterveyden ongelmia läpi lapsuuden ja isällä vaikkapa samaan aikaan paha päihdeongelma. Noista lähtökohdista voi tulla ihmishirviöitä joiden itsensä ei tulisi lapsia koskaan hankkia saati olla sellaisten huoltaja millään tavalla.
Lapsia tulee suojella tuollaisilta. Jotta ylisukupolvinen malliopittu ketju saadaan katkaistua
Kerrotun perusteellahan naisessa ei ole oikeastaan mitään vikaa, on vaan vähän keskivertoa avoimempi ja rennompi. Sitä vaan ihmettelen, että mitä hän näkee takakireän oloisessa ap:ssa. Ehkä se tosiaan on jotain tuollaista traumakemia-meininkiä sitten hänenkin puoleltaan. Minulla on myös yksi ystävä joka voisi osittain sopia tuohon kuvaukseen, ja hän onnistuu haalimaan aivan sopimattomia miehiä, mutta kai se on joku alkoholistiperheen tyttären ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotun perusteellahan naisessa ei ole oikeastaan mitään vikaa, on vaan vähän keskivertoa avoimempi ja rennompi. Sitä vaan ihmettelen, että mitä hän näkee takakireän oloisessa ap:ssa. Ehkä se tosiaan on jotain tuollaista traumakemia-meininkiä sitten hänenkin puoleltaan. Minulla on myös yksi ystävä joka voisi osittain sopia tuohon kuvaukseen, ja hän onnistuu haalimaan aivan sopimattomia miehiä, mutta kai se on joku alkoholistiperheen tyttären ongelma.
Monesti päihde-/mt-ongelmaperheiden lapset epäonnistuvat toistuvasti parisuhteilussaan. Ja useimmiten syy on vain ja ainoastaan heissä itsessään ja heidän elämänvalintojen heikkoudessa.
Voi olla todella niin, että näen vikoja koska omat fiilikset on niin vahvoja. Hyviä havaintoja.
Tänään oli todella hauskaa taas ja fiilikset vaan nousee. Ehkä en irl ole näin takakireä sitten, joskin itsekin ihmettelen mitä hän minussa näkee.
Alkoholia hänellä kuluu joka vkl, eikä olla parikymppisiä vaan hän lähemmäs 30 ja itse jo yli. On humalassa sellainen suojeltava, että sekin stressaa, että alanko stressata hänen puolestaan. En siis vaan että paneeko jotain vaan että sattuuko jotain.
Jotain neuroepätyypillistä minussa toki on, kuten vanhemmissanikin, mutta mitään diagnoosia ei ole, kun koulu sujui hyvin ja kavereitakin löytyi. Näkyy tässä turhassa ajattelusta ja stressissä erikoisista asioista. En suosittelisi itseäni kuin max kaltaiselleni.
Ap
Naisella lähes joka viikonloppu alkoa ja sekoilee humalassa. Neuvo aplle: Juokse.
Ei päihderiippuvainen muutu ellei muutos lähde hänestä itsestään. Elämä on liian lyhyt alkoholiongelmaisen hoivaamiseen ehjäksi.
Ihmettelen ketjussa ilmentynyttä agressiota apta kohtaan. Kannattaisiko heidän katsoa peiliin ja mennä vaikka terapiaan purkamaan patoumiaan?
Siskolle tästä kerroin ja hän kyllä kannusti tähän lähtemään. Sanoi, että tekee hyvää rikkoa omia kaavoja.
Ymmärrän kritiikin että itsekin otin tuntemattoman yöksi, mutta taisi olla itselle ensimmäinen kerta, kun en toista ennestään yhtään tuntenut. Tuli fiilis, ettei hänelle ollut, vaan pikemminkin sääntö kuin poikkeus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siskolle tästä kerroin ja hän kyllä kannusti tähän lähtemään. Sanoi, että tekee hyvää rikkoa omia kaavoja.
Ymmärrän kritiikin että itsekin otin tuntemattoman yöksi, mutta taisi olla itselle ensimmäinen kerta, kun en toista ennestään yhtään tuntenut. Tuli fiilis, ettei hänelle ollut, vaan pikemminkin sääntö kuin poikkeus.
Ap
Kuuntelisin sinuna siskoasi, hän tuntee sinut.
Et nyt ihan ymmärtänyt, että tuo "kritiikki" siitä, että otit tuntemattoman yöksi, oli itse asiassa vain pientä kettuilua ja herättteyä omaa arvosteluasi kohtaan siitä, kun arvostelit naista, koska hän niin nopeasti lähti kanssasi kotiisi, vaikka itse olit siinä toisena osapuolena yhtälailla mukana.
Etkä voi tietää, kuinka tavallista toimintaa tuo naiselle oli. Ja vaikka hän olisikin tehnyt niin usein aiemminkin, niin sellaiseen ei kannata jumittua, sillä sinkkuna on vapaa tekemään halutessaan noin. Nyt on kyse teistä, ei menneestä.
Sinulla taitaa olla pikkaisen huononpuoleinen itsetunto ja taipumusta mustasukkaisuuteen, koitahan olla sinut ja iloinen itsesi kanssa. Toivotan teille onnellista rakkaustarinaa. Positiiviset odotukset luovat helpommin positiivisen lopputuloksen, negatiiviset odotukset rakentavat negatiivisia tapahtumia. Toki järjen voi koittaa pitää päässä, vaikka rakkaus tuppaakin "tyhmentämään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et nyt ihan ymmärtänyt, että tuo "kritiikki" siitä, että otit tuntemattoman yöksi, oli itse asiassa vain pientä kettuilua ja herättteyä omaa arvosteluasi kohtaan siitä, kun arvostelit naista, koska hän niin nopeasti lähti kanssasi kotiisi, vaikka itse olit siinä toisena osapuolena yhtälailla mukana.
Etkä voi tietää, kuinka tavallista toimintaa tuo naiselle oli. Ja vaikka hän olisikin tehnyt niin usein aiemminkin, niin sellaiseen ei kannata jumittu
Taas joku diagnosoi itselleen tuntemattomia.
Nuo ihmiset, jotka kuvittelevat ihmisistä asoita fiilispohjalta ovat oma lajinsa.
Toki, on erilaista fiilistä, intuitiota, joka varoittaa, mutta silloin pyritään poispäin sen aiheuttajasta.
Eksä oli saanut fiiliksen, että olen pettänyt häntä. Pettäjänä sitten tulin kohdelluksi koko suhteen loppuun asti. Koska eihän mikään järkipuhe muuttanut hänen fiilistään asiasta. Hänellä myös taisi olla fiilis minusta kevytkenkäisenä, vaikka en ole koskaan elämässäni harrastanut irtoseksiä.
Mitä tarkoittaa, ettet suosittelisi itseäsi kuin max kaltaisellesi?
Nevers stick your dick in crazy
Pane sitä holtittomasti ja raivokkaasti kaikkiin reikiin, myös kainaloon ryskytä. Korvat ja nenä jätä rauhaan, ei onnistu kumminkaan.
Ap
Etkä voi tietää, kuinka tavallista toimintaa tuo naiselle oli. Ja vaikka hän olisikin tehnyt niin usein aiemminkin, niin sellaiseen ei kannata jumittua, sillä sinkkuna on vapaa tekemään halutessaan noin. Nyt on kyse teistä, ei menneestä.
Sinulla taitaa olla pikkaisen huononpuoleinen itsetunto ja taipumusta mustasukkaisuuteen, koitahan olla sinut ja iloinen itsesi kanssa. Toivotan teille onnellista rakkaustarinaa. Positiiviset odotukset luovat helpommin positiivisen lopputuloksen, negatiiviset odotukset rakentavat negatiivisia tapahtumia. Toki järjen voi koittaa pitää päässä, vaikka rakkaus tuppaakin "tyhmentämään".
Taas joku diagnosoi itselleen tuntemattomia.
Mikä ja missä se diagnoosi oli?
Keskustelua kerrotuista asioita täällä on tarkoituskin käydä.
Been there.
Ota hänet tai kadut kuolinvuoteellasi.
Minä otin; elimme rakkausliitossa 20 vuotta, kuolemaan asti. Jos en olisi uskaltanut, elämäni olisi vain lipunut ohi.
Aika moni ihan tavallinen nainen toisinaan juo ja hui että polttaa.