Tilastokeskus tilastot, suomessa 500 000 raiskattua
Kommentit (24)
Voi pitää paikkansa. Omassa akateemisessa tuttavapiirissänikin on uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on 2,8 miljoonaa naista eli nyt on kyllä melko paksua tekstiä.
Teksti ei ole paksua vaan raiskattua
Järkyttävää. Mukana siis ihan kaiken ikäiset.
Ainakin uutisointia kun katsoo niin 90% nimetyistä rais kaajista on ollut Abdul, Mohammed yms. nimisiä ulkomaan vahvistuksia.
Joka vuosi 50 000 naista joutuu seksuaalisen väkivallan uhriksi
Vastauksena ap:n kysymykseen, kun katson peiliin, näen itseni. Mihin tämä liittyy ja mikä oli pointti?
Häpeäisin olla mies. Anteeks nyt yleistys, not all men jne. Mutta silti. Jollain tasolla häpeäisin.
Mutta vauvoja ei silti synny, edes väkisin.
Tuntemistani ainakin 5 ja vanhempi väki häpeää, eikä kerro.
Paljon tapahtuu parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Voi pitää paikkansa. Omassa akateemisessa tuttavapiirissänikin on uhreja.
"akateemisesti" koulutettu nainen on tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vastauksena ap:n kysymykseen, kun katson peiliin, näen itseni. Mihin tämä liittyy ja mikä oli pointti?
Näätkö raiskaajan vai hyssyttelijän?
Ap
Kaikki eivät edes päädy tilastoihin. Moni kantaa traumaa vaieten ja häveten mukanaan. En tunne ainuttakaan naista ketä ei olisi ahdisteltu ja tai nimitelty. Nimittelykin on sväkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisin olla mies. Anteeks nyt yleistys, not all men jne. Mutta silti. Jollain tasolla häpeäisin.
Hyvänä miehenä en häpeä yhtään. Naiset saa suomessa valita puolison ja minua ei heidän valinnoista saa syyttää. Jos nainen heiluttaa persettä kaikille, ei se ole minun vika ja jos joku häntä satuttaa se en ole minä? Miten mies voisi olla vastuussa naisen sekoilevasta seksuaalisuudesta?
Nykyään sormen laitto nenään on raiskaus. Pitää muistaa sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvänä miehenä en häpeä yhtään. Naiset saa suomessa valita puolison ja minua ei heidän valinnoista saa syyttää. Jos nainen heiluttaa persettä kaikille, ei se ole minun vika ja jos joku häntä satuttaa se en ole minä? Miten mies voisi olla vastuussa naisen sekoilevasta seksuaalisuudesta?
Sinä et ole hyvä mies. Järkyttävää settiä.
Tytär menee todistamaan tuttunsa raiskauskräjille. Ei ollut riittänyt sana ei.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät edes päädy tilastoihin. Moni kantaa traumaa vaieten ja häveten mukanaan. En tunne ainuttakaan naista ketä ei olisi ahdisteltu ja tai nimitelty. Nimittelykin on sväkivaltaa.
Tuolla logiikalla 100 % Suomessa asuvista kouluikäisistä ja sitä vanhemmista miehistä on kokenut väkivaltaa.
Suomessa on 2,8 miljoonaa naista eli nyt on kyllä melko paksua tekstiä.