Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat naiset kenelle jää teidän perintö kun ei ole omia lapsia?

Vierailija
08.03.2025 |

Käytte koko ikänne töissä ja jotku omistaa asunnon ja tilille jää rahaa niin kenelle ne jää kun lähtö koittaa?

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin talon että vanhana ei tarvitse maksaa vuokraa tai vastikkeita. Pankkitilin rahat kai fiksuinta käyttää nappiin asti ennen kuin joutuu hoivataloon.

Fiksuinta olisi kyllä mielummin myydä se talo ja laittaa sijoituksiin. Sitten voisit käyttää myös sen taloon kertyneen rahan itseesi.

Vierailija
202/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä perintö? :D omaisuus pari tonnia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi aviopuolisolle, tietenkin, ilman testamenttia. Jos hän ei ole elossa niin sisaruksille ja heidän lapsilleen. Et taida tuntea perintökaarta?

Itse olen testamentannut parille järjestölle. 

Vierailija
204/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma perintöni tulee olemaan materiaaliton , yhteiskunnallinen ja kulttuurillinen vaikutus.

Ei kiinnosta kelle rojut menee kun kuolen.

Vierailija
205/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako sua vain lapsettomien naisten perintö vai lapsettomien miesten myös?

Vain naisten. Miehet eivät ole lapsettomia.

Miehet juuri usein on lapsettomia !   Heillä on myös kiveksissä sairauksia . On myös niitä joilla ei kehity siemen nestettä niin että olisi siittiöitä. Sitten on ne pilalle ympärileikatut joilla on mennyt pieleen , eunukkeja. Ja sitten ne miehet jotka jotka tuntee olevansa naisia ja ovat leikkauttaneet peniksen pois. Ja sitten on urheilu vammat ja muut. Miehet on myös lapsettomia uskonnoissa jos ovat päättäneet olla NAIMATTA.  Ja steriloidut miehet jotka ei itse halua lapsia elättää .  On myös miehiä jotka ovat adoptoineet lapsia kuin naisia koska omaa ei ole tullut. Sitten on sijais synnyttäjällä tehtyjä eli ei halua itse synnyttää vaan käyttää toista. Nehän ei ole oikeasti omia mutta leikitään että on. Sitten erikseen on miehet jotka on jäänyt lapsuus kotiinsa eikä koskaan nainut ketään. Tai munkkeja. Kunnolla voi olla entisestä elämästä lapsia mutta munkit saa vain ruuan ja huoneen. On aviopareja joille ei tule lasta vaikka miten yrittävät. On niitäkin joita väkisin naatti raskaaksi . Tai haaremi ihmiskauppa. Tämä elämä kun ei mennyt edes Mooseksen kanssa niin kuin kuvitteli. 

Vierailija
206/206 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kohdistaa kysymys vain naisille, ihan kuin lapsettomilla miehillä ei olisi ihan sama kysymys.

Mutta vastaus, testamenttaan todennäköisesti läheisille kummilapsilleni. Tutkimukseen saatan ohjata myös osan.

Toki riippuu mitä on jäljellä lopussa, voi olla että Suomessa on niin olematon vanhushoito tuossa vaiheessa että on laitettava varat omiin viimeisiin elinvuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme