Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset, jotka eivät käytä vilkkua liikenteessä

Vierailija
08.03.2025 |

Kertokaa mikä teidän ongelma on. Oletteko nuorempia kuin 80? Pitäisikö mielestänne olla ajatustenlukija teidän suhteen?

Usein kun näen tällaisen tapauksen, herää mielenkiinto nähdä, millainen uuvatti ratin takana on.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääteillä on sellaisia sinisiä viittoja joiden kohdalla voi laittaa vilkun päälle jos aikoo kääntyä. Taajamissa risteykset on tiheämmässä ja heti kun on ohittanut risteyksen josta ei käänny, voi laitaa vilkun päälle siihen mistä aikoo kääntyä. Tosin nämä asiat tuntuu olevan toisille vaikeita? Miten kykenee suoriutumaan mistään työstä, jos vilkun käyttäminen on ylitsepääsemätön vaikeus?

Vierailija
22/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni mielestä on noloa näyttää vilkkua aiheettomassa tilanteessa, joten ei nolostu, jos jättää käyttämättä oikeassa tilanteessa. Logiikka?

Miehesi pitäisi hakata sairaalakuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaistalta saa vain kääntyä yhteen suuntaan, en yleensä vilkuta.

En minäkään aina. Mutta vilkutan kyllä siinä vaiheessa, kun olen aikeissa siirtyä tälle kaistalle. Tuo tuntuu unohtuvan monelta..

Tämä varsinkin, tulee monesti kehä I:llä tulee vastaan niin silloin minun tekee mieli ottaa ase esiin!

Pidätkö säännöllisesti asetta mukana autossa?

Vierailija
24/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaistalta saa vain kääntyä yhteen suuntaan, en yleensä vilkuta.

En minäkään aina. Mutta vilkutan kyllä siinä vaiheessa, kun olen aikeissa siirtyä tälle kaistalle. Tuo tuntuu unohtuvan monelta..

Tämä varsinkin, tulee monesti kehä I:llä tulee vastaan niin silloin minun tekee mieli ottaa ase esiin!

Pidätkö säännöllisesti asetta mukana autossa?

Eri, mutta pidän aina metristä rengasrautaa penkin takana. Jos sinä et noudata sääntöjä ja tapat jonkun ajamisellasi, miksi minä en saisi lyödä sinua rengasraudalla?

Vierailija
25/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin liikenneympyrään tullessa ärsyttää ja on odoteltava,mitä toinen aikoo. Samoin ne parkkialueilla oikojat.

Vierailija
26/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, välillä unohtuu laittaa. Ei tarkoituksella.

Vierailija
27/27 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, välillä unohtuu laittaa. Ei tarkoituksella.

Sinun pitäisi vaan myöntää, että olet vanha ukko eikä sinua kiinnosta pätkän vertaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi