Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupassa mies kyyläsi pitkään ostoksiani

Vierailija
08.03.2025 |

Hän ei vissiin osaa ajatella itse ja tarkkaan yritti painaa jokaisen tuotteen kassalla mitä asettelin liukuhihnalle.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiusallista. Lapset kyyläävät muiden ostokset läpi, kun vanhempi päästää lapsilauman kassan päätyyn. Kaikki tuijottelevat muiden ostoksia ilmeisesti ja välillä ostajaa. Hohhoijaa.

Vierailija
2/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen itse siinä kassahihnan luona niin omissa maailmoissani, että tuijotan sinne mihin silmäni ovat sattuneet juuttumaan. En ole kiinnostunut muiden ostoksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kiusallista. Lapset kyyläävät muiden ostokset läpi, kun vanhempi päästää lapsilauman kassan päätyyn. Kaikki tuijottelevat muiden ostoksia ilmeisesti ja välillä ostajaa. Hohhoijaa.

Usein myös lääppivät likaisella käsillään niitä. 

Vierailija
4/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein myös lääppivät likaisella käsillään niitä. 

Kyllä. Ja aikuiset hihoillaan. :)

Vierailija
5/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat!

Vierailija
6/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ihmisiä hävettää ostaa kuukautissiteitä, kondomeja, liukuvoidetta, ihokarvojen poistovoidetta, rintsikoita, aluspöksyjä jne. ja sitten tuijottelevat ja hihittelevät vieressä kun näkevät jonkun muun ostavan. 

Vierailija
7/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä usein videokuvaan edessäolevan ostokset hihnalta ja ihmettelen sitten kotona ihmettelen, mitä kaikkea ihmiset kaupasta ostavat.

Vierailija
8/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitakin ihmisiä hävettää ostaa kuukautissiteitä, kondomeja, liukuvoidetta, ihokarvojen poistovoidetta, rintsikoita, aluspöksyjä jne. ja sitten tuijottelevat ja hihittelevät vieressä kun näkevät jonkun muun ostavan. 

Kotiinkuljetus

Vierailija
9/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en kyllä kehtaisi ostaa kurkkua, kondomia ja liukuvoidetta.

Vierailija
10/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He tilaa kotiin ovat niin kainoja. Minua ei toisen ostot kiinnosta.

Vierailija
11/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI! Myydäänkö tavallisissa kaupoissa kondomeja ja liukuvoidetta, missä ihmeessä?

En ole ikinä, ikinä nähnyt. Olen tätä aina ihmetellyt. Aina ollut se käsitys, että tavallisesta kaupastakin saa, mutta mistä ihmeestä? Aikuinen olen, enkä koskaan ole huomannut missään.

Vierailija
12/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät kehtaa ostaa banaania eivätkä kurkkua. Sääli. Ihan tavallisia tuotteita nuo ovat. Entäpä sukkahousut? Ovatko sukkahousutkin tabu?

Vierailija
13/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en kyllä kehtaisi ostaa kurkkua, kondomia ja liukuvoidetta.

Siis samassa paketissa, täsmennys! :D

Vierailija
14/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEI! Myydäänkö tavallisissa kaupoissa kondomeja ja liukuvoidetta, missä ihmeessä?

En ole ikinä, ikinä nähnyt. Olen tätä aina ihmetellyt. Aina ollut se käsitys, että tavallisesta kaupastakin saa, mutta mistä ihmeestä? Aikuinen olen, enkä koskaan ole huomannut missään.

Eiköhän jokaisesta kaupasta löydy kondomeja ja liukkariakin myydään monessa paikassa. 

Vierailija
15/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kalliiksi tulee pidemmän päälle tilata aina kotiin noinkin tavallisia tuotteita.

He tilaa kotiin ovat niin kainoja. Minua ei toisen ostot kiinnosta.

Vierailija
16/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten itse olet niitä aina ostanut (jos olet tarvinnut)? Erotiikkaliikkeistä?

Vierailija
17/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa jos joku haluaa minua tai ostoksiani katsella. Yleensä ihmiset vaan katselee tai tuijottaa jonnekkin sen tarkoittamatta yhtään mitään ja samalla ajattelee ihan omia asioitaan.

Vierailija
18/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten itse olet niitä aina ostanut (jos olet tarvinnut)? Erotiikkaliikkeistä?

En ole ikinä harrastanut seksiä. Vasta kaksikymmentä vuotta tämän pallon päällä olen ollut.

Vierailija
19/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ostit?

Vierailija
20/26 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan se palstan Prismahullu