Kaupassa mies kyyläsi pitkään ostoksiani
Hän ei vissiin osaa ajatella itse ja tarkkaan yritti painaa jokaisen tuotteen kassalla mitä asettelin liukuhihnalle.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eivät kehtaa ostaa banaania eivätkä kurkkua. Sääli. Ihan tavallisia tuotteita nuo ovat. Entäpä sukkahousut? Ovatko sukkahousutkin tabu?
Kurkun kehtaa ostaa, vaikka siihen tarttuessa tuntuu että joku mies tuijottaa. Sukkahousut sekä banaani on vähän siinä ja siinä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kiusallista. Lapset kyyläävät muiden ostokset läpi, kun vanhempi päästää lapsilauman kassan päätyyn. Kaikki tuijottelevat muiden ostoksia ilmeisesti ja välillä ostajaa. Hohhoijaa.
Lapset? :D minua ei kyllä lasten kyylääminen haittaa, mutta aikuisten kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Minä usein videokuvaan edessäolevan ostokset hihnalta ja ihmettelen sitten kotona ihmettelen, mitä kaikkea ihmiset kaupasta ostavat.
Olen nähnyt oikeassa elämässä ihmisten tekevän tätä. Oikeasti sellaiset kyylät pitäisi hakata sairaalakuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä usein videokuvaan edessäolevan ostokset hihnalta ja ihmettelen sitten kotona ihmettelen, mitä kaikkea ihmiset kaupasta ostavat.
Olen nähnyt oikeassa elämässä ihmisten tekevän tätä. Oikeasti sellaiset kyylät pitäisi hakata sairaalakuntoon.
Nämä kyylät on aina kaupassa katsomassa mitä ostan ja usein maalittavat julkisilla paikoilla liikkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kyylät on aina kaupassa katsomassa mitä ostan ja usein maalittavat julkisilla paikoilla liikkumista.
Tuotakin sattuu tiettyjen ihmisten kohdalla, ovat tietämättään jotain kersojen somejulkkiksia.
Porkkanan, panaanin, gurkun, kondoomin, kaksi liukkaria...🙈