Kaupassa mies kyyläsi pitkään ostoksiani
Hän ei vissiin osaa ajatella itse ja tarkkaan yritti painaa jokaisen tuotteen kassalla mitä asettelin liukuhihnalle.
Kommentit (26)
Yleensä olen itse siinä kassahihnan luona niin omissa maailmoissani, että tuijotan sinne mihin silmäni ovat sattuneet juuttumaan. En ole kiinnostunut muiden ostoksista.
Vierailija kirjoitti:
Se on kiusallista. Lapset kyyläävät muiden ostokset läpi, kun vanhempi päästää lapsilauman kassan päätyyn. Kaikki tuijottelevat muiden ostoksia ilmeisesti ja välillä ostajaa. Hohhoijaa.
Usein myös lääppivät likaisella käsillään niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kiusallista. Lapset kyyläävät muiden ostokset läpi, kun vanhempi päästää lapsilauman kassan päätyyn. Kaikki tuijottelevat muiden ostoksia ilmeisesti ja välillä ostajaa. Hohhoijaa.
Usein myös lääppivät likaisella käsillään niitä.
Kyllä. Ja aikuiset hihoillaan. :)
Joitakin ihmisiä hävettää ostaa kuukautissiteitä, kondomeja, liukuvoidetta, ihokarvojen poistovoidetta, rintsikoita, aluspöksyjä jne. ja sitten tuijottelevat ja hihittelevät vieressä kun näkevät jonkun muun ostavan.
Minä usein videokuvaan edessäolevan ostokset hihnalta ja ihmettelen sitten kotona ihmettelen, mitä kaikkea ihmiset kaupasta ostavat.
Vierailija kirjoitti:
Joitakin ihmisiä hävettää ostaa kuukautissiteitä, kondomeja, liukuvoidetta, ihokarvojen poistovoidetta, rintsikoita, aluspöksyjä jne. ja sitten tuijottelevat ja hihittelevät vieressä kun näkevät jonkun muun ostavan.
Kotiinkuljetus
No itse en kyllä kehtaisi ostaa kurkkua, kondomia ja liukuvoidetta.
Vierailija kirjoitti:
He tilaa kotiin ovat niin kainoja. Minua ei toisen ostot kiinnosta.
HEI! Myydäänkö tavallisissa kaupoissa kondomeja ja liukuvoidetta, missä ihmeessä?
En ole ikinä, ikinä nähnyt. Olen tätä aina ihmetellyt. Aina ollut se käsitys, että tavallisesta kaupastakin saa, mutta mistä ihmeestä? Aikuinen olen, enkä koskaan ole huomannut missään.
Jotkut eivät kehtaa ostaa banaania eivätkä kurkkua. Sääli. Ihan tavallisia tuotteita nuo ovat. Entäpä sukkahousut? Ovatko sukkahousutkin tabu?
Vierailija kirjoitti:
No itse en kyllä kehtaisi ostaa kurkkua, kondomia ja liukuvoidetta.
Siis samassa paketissa, täsmennys! :D
Vierailija kirjoitti:
HEI! Myydäänkö tavallisissa kaupoissa kondomeja ja liukuvoidetta, missä ihmeessä?
En ole ikinä, ikinä nähnyt. Olen tätä aina ihmetellyt. Aina ollut se käsitys, että tavallisesta kaupastakin saa, mutta mistä ihmeestä? Aikuinen olen, enkä koskaan ole huomannut missään.
Eiköhän jokaisesta kaupasta löydy kondomeja ja liukkariakin myydään monessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kalliiksi tulee pidemmän päälle tilata aina kotiin noinkin tavallisia tuotteita.
He tilaa kotiin ovat niin kainoja. Minua ei toisen ostot kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten itse olet niitä aina ostanut (jos olet tarvinnut)? Erotiikkaliikkeistä?
Minua ei haittaa jos joku haluaa minua tai ostoksiani katsella. Yleensä ihmiset vaan katselee tai tuijottaa jonnekkin sen tarkoittamatta yhtään mitään ja samalla ajattelee ihan omia asioitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten itse olet niitä aina ostanut (jos olet tarvinnut)? Erotiikkaliikkeistä?
En ole ikinä harrastanut seksiä. Vasta kaksikymmentä vuotta tämän pallon päällä olen ollut.
Se oli varmaan se palstan Prismahullu