Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et tervehdi, naapuri?

Vierailija
08.03.2025 |

Jos ei ole häiriötä, ihan normaaleja ihmisiä, ei valituksia, ei koiraa, ei juhlia, miksi et halua tervehtiä a rapussa b ulko-ovella c pihalla d kadulla?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma.

Voi olla niin että taloyhtiösi on sisäsiittoinen eli siellä ollaan hyvää pataa ainoastaan vuosia ja vuosia tuntemien naapureiden kanssa eikä siihen piiriin kaivata ulkopuolisia. Neuvoisin lopettamaan niiailun ja huomion hakemisen ja jättämään sellaiset töykeät ihmiset omaan arvoonsa. Ei sellaisesta kannata välittää eikä varsinkaan osoittaa että kerjäät heidän hyväksyntäänsä. 

Whitey - Stay on the outside 🎶🎶🎶

Vierailija
22/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en voi sietää sinua. Sopeudun olemassaoloosi kunhan annat minun olla rauhassa. 

Nimenomaan teitä autistiretardeja pitää pakottaa tervehtimään. Esim pysäyttää käytävällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en voi sietää sinua. Sopeudun olemassaoloosi kunhan annat minun olla rauhassa. 

Nimenomaan teitä autistiretardeja pitää pakottaa tervehtimään. Esim pysäyttää käytävällä. 

Omalla vastuulla autistiretardi, omalla vastuulla.. Ja juuri perustelit miksi en voi sietää sinua enkä ole pätkääkään kiinnostunut olemassaolostasi. 

Vierailija
24/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla vastuulla autistiretardi, omalla vastuulla.. Ja juuri perustelit miksi en voi sietää sinua enkä ole pätkääkään kiinnostunut olemassaolostasi. 

Joo tiedän että teikäläiset voivat saada meltdownin kun kohtaatte elämässä asioita joista ette tykkää. Mutta olette poikkeuksetta sellaisia kynäniskanörttejä, että sopii yrittää käydä kimppuun. 

Vierailija
25/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tiedän että teikäläiset voivat saada meltdownin kun kohtaatte elämässä asioita joista ette tykkää. Mutta olette poikkeuksetta sellaisia kynäniskanörttejä, että sopii yrittää käydä kimppuun. 

Ehkä sillä on aseita, kuten Örebron kouluampujalla, joka oli autisti. 

Vierailija
26/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan tullut mitään metldownia siitä että vastaan on tullut matkan varrella niitä ei niin miellyttäviä asioitakin joten turhaan isottelet siellä. Sinä vaikutatkin tuon suunsoittosi perusteella jo siltä että olet ensimmäisenä nyyhkimässä ja rääkymässä apua pienestäkin asiasta. Hae itsellesi apua noihin henkisiin ongelmiisi ja yritä pärjätä. 

Vierailija
27/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sillä on aseita, kuten Örebron kouluampujalla, joka oli autisti. 

Metsään meni mutta ei sinulla varmaan mitenkään ensimmäistä kertaa elämäsi aikana. 

Vierailija
28/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri tervehti niin kauan , kunnes huomasi että  hänen ex vaimonsa on kaverini

Vierailija
29/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin vakavasta sosiaalisesta ahdistuksesta. Vastaan kyllä jos joku tervehtii. Mutta se oma tervehdys kuulostaa pelokkaalta ja vaivautuneelta. Se tulee aina jotenkin "väärin".

Vierailija
30/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seinänaapurimummo ynähti, jos osuttiin yhtäaikaa porrastasanteelle. 5m siitä ei enää tervehtiny.

Vierailija
31/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

a, b, c, vai d - rapussa?

Vierailija
32/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin käyttäytyvät ihmiset tervehtivät ja huonosti käyttäytyvät eivät. Jos on kasvatettu huonosti, niin ei osata tervehtiä. Syyt eivät ole tuon ihmeellisempiä.

Vierailija
33/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ex asunnossa tein sen virheen että tervehdin. poomerit halusivat käsittää että tervehtiminen tarkoittaa kaikkien heidän älypirujensa hyväksyntää. oli jos mitäkin listaa häädöistä ja hallituksen pj toiminnasta. nykyään tervehdin VAIN hallituksen pj.

Vierailija
34/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta mulla ei ole yhtään energiaa jutella toisille ihmisille! En edes jaksa heitä katsoa. Miksi pitää minua syyllistellä siitä? Olen synnynnäinen introvertti, eikä minua voi "korjata". Ei, en ota alkoholia, jotta "tulisin juttutuulelle". Ei, en suostu ottamaan niitä ssri-myrkkyjä. Ja ne tarjoamanne kahvitkin voi kaataa suosiolla viemäristä alas. Olen teitä terveellisempi.

Mikset voi vain kunnioittaa minua ja antaa minun olla rauhassa? Mikä sai sinut ajattelemaan, että olisi hyvä idea haukkua meidät palstalla? Se kertoo meille kaikille, että sinä olet se ilkeä henkilö tässä tapauksessa.

Ehkä sinä et vain kunnioita ihmisyyttä kokonaisuudessaan. Mielestäsi kaikkien pitäisi olla samaa harmaata massaa, ja konformoida naurettaville keksityille säännöille ja laeille. Ei, minua ei kiinnosta ne. Olen minä. Jos on ongelma, sano se naamani edessä, äläkä täällä netissä. En kuitenkaan halua sinulle puhua, joten voisit tukahduttaa ajatuksesi tähän pisteeseen.

Joten ole hiljaa!

Vierailija
35/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on naapurina komea leukahiusraja niin tervehdin iloisesti tisuja hytkyttäen. Jos taas tavis mies niin pieraisen mennessäni.

n29

Vaikutat 14v.

Vierailija
36/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy joskus vahingossa niin että olen väsyneenä työpäivästä jotenkin ihan sumussa omassa kuplassani kotiin menossa, niin en jotenkin vaan huomaa muita ihmisiä enää sen kauhean stressivyöryn jälkeen. Tajuan vasta jälkeenpäin että mä varmaan vaan kävelin ohi vaikka toinen nyökkäsi. Olen pahoillani, en todellakaan tee tätä tahallani. Aamulla virkeämpänä huomaan ihmiset paremmin.

Vierailija
37/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun seinänaapurimummo ynähti, jos osuttiin yhtäaikaa porrastasanteelle. 5m siitä ei enää tervehtiny.

Jos sillä on huono näkö?

Vierailija
38/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkähän riesan saisikaan jos aptä tervehtisi. kokee varmaan olevansa muiden yläpuolella. minä minä. eipä ole tullut evp majuri naapuri enää häiritsemään jatkuvine palveluisten pyyntöineen. sanoin hälle suksi vitttttuuun. seuraavana päivänä jopa kyseli miksi niin sanoit etkö tiedä kuka minä olen. toistin sanontani nyt menee niska kyssyssä. luuli olevansa jotain.

Vierailija
39/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyöttömänä ei kannata liikaa kaveerata naapureiden kanssa. Olet heille kuitenkin ensisijassa työtön, et yksilö.

Sinua joko säälitään tai vihataan, kumpaankaan ei kannata lähteä mukaan. Toki on aina poikkeuksia ihmisissä, mutta keskimäärin. Varsinkin, jos asut talossa jonka vuokrat ylittävät Kelan minimin. Naapurisi ihmettelevät, miten onnistut asumaan talossa. Eivät tietenkään päin naamaa sano. Eivät tiedä että sinulla on diili etkä oikeasti maksa niin paljon kuin Oikotiellä pyydetään. Ihmettelevät, että miten olet niin hiljainen asukas?, olethan työtön. Tuollaiseen se menee, jos alkaa moikkailla, on kokemusta. Olen nykyään viileän varovasti kyllä vastannut moikkauksiin rapussa silti, kotikasvatus.

Vierailija
40/67 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla rauhassa jos haluaa, omassa kodissaan herranjumala. Ylisosiaaliset tervehtijät tervehtikööt rauhassa keskenään ja jättäköön meidät vähemmän sosiaaliset rauhaan. Ekstrovertit yrittävät muuttaa kaikki muutkin oman itsensä kaltaisiksi hölösuiksi, opetelkaa antamaan muillekkin tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän