Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitätte asuntonäytössä minkälaisia kyseisen kohteen naapurit on?

Vierailija
08.03.2025 |

Haluan ehdottomasti hiljaisen ja rauhallisen asunnon enkä kuunnelle mitään lapsiperhemöykkää.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koputtamalla ovelle ja kysymällä. "Anteeksi, olen miettimässä tuon naapuriasunnon ostoa ja mietin onko tämä rauhallista aluetta ja millaisia ihmisiä täällä asuu?".

Todellisena pointtina tietysti selvittää millainen se naapuri on.

Itse olen toiminut noin.

Voi hyvää päivää

Entäpä jos se onkin se häirikkönaapuri niin varmaan se kertoo häiritsevänsä... 

Saa tana tätä tyhmyyttä

Vierailija
102/109 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymällä. Jos esittelijä ei tiedä niin omistaja tietää, pihalla olevilta ihmisiltäkin olen kysynyt. Tai facebookin puskaradiossa tms kanavalla. Vuokran antaja tietää parhaiten ketä asuu. 

Tämä ei ole toimiva keino, olen kokeillut. Esittelijä ei koskaan tiedä, vuokranantaja ei tiedä, asukas ei kehtaa kertoa totuutta. Facebookissa??

Ap

Tai sitten osa ainakin tietää mutta ei kerro, ja syystä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei löydy kuin suomen tai ruotsinkielisiä sukunimiä käytävän taulusta.

Tultulta kerrostalon ovesta löytyy sukunimi ruotsalainen, ja kyseessä on kolme nääkäriä.

Vierailija
104/109 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tultulta kerrostalon ovesta löytyy sukunimi ruotsalainen, ja kyseessä on kolme nääkäriä.

Onkohan serkun naapuri kyseessä. Ovessa muuttaakseen lukee tämä sukumini. Ovat vielä häiriköitä. Eivät noudata mitään taloyhtiön tai isännöitsijä ohjeistuksia. Tekevät asiat aina juuri päinvastoin kuin isännöitsijä määrää. Kyseessä äiti ja kaksi pienempää lasta. Äitin täytyy käydä hieman hitaalla, kun yksinkertaiset ohjeet, neuvot, kehotukset eivät mene jakeluun. Eivät kuulemma millään. Naapurit ovat ihan kypsiä.

Mäkin saatan tietää kyseisen häiriköivän perheen. Työni kautta joudun käymään eräässä kerrostalossa.

Vierailija
105/109 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. 

Vierailija
106/109 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan serkun naapuri kyseessä. Ovessa muuttaakseen lukee tämä sukumini. Ovat vielä häiriköitä. Eivät noudata mitään taloyhtiön tai isännöitsijä ohjeistuksia. Tekevät asiat aina juuri päinvastoin kuin isännöitsijä määrää. Kyseessä äiti ja kaksi pienempää lasta. Äitin täytyy käydä hieman hitaalla, kun yksinkertaiset ohjeet, neuvot, kehotukset eivät mene jakeluun. Eivät kuulemma millään. Naapurit ovat ihan kypsiä.

Mäkin saatan tietää kyseisen häiriköivän perheen. Työni kautta joudun käymään eräässä kerrostalossa.

Jatkan vielä sen verran, että tämä työni kautta tietämäni perhe asuu etelä-suomessa. Onkohan sama perhe.

Vierailija
107/109 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset tai suomalaiset sukunimet ei ole kyllä tae mistään rauhallisesta rapusta.

Vierailija
108/109 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos talossa on isoja perheasuntoja, niin tuskin niissä kukaan yksin asuu. Jos siis halusit vältellä lapsiperheitä. Mutta ne yksiöitä täynnä olevat talot vasta meluisia onkin...

Kyllä niitä mummoja asuu yksin kolmioissakin.

Vierailija
109/109 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta kysyä naapuritalosta, jos eihän omaansa kukaan rupea arvostelemaan,