Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unohti naistenpäivän!

Vierailija
08.03.2025 |

Odotin jotain hemmottelua. Kylpylämatkaa tai lahjakorttia kauneushoitolaan, mutta ei. Pitsaa lähti hakemaan meille, kun vihjasin asiasta :-(

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interflooran kautta kun tilaa, niin kukat tuodaan ovelle. Helppo vinkki miehille.

Vierailija
22/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota mieheltäni mitään lahjuksia naistenpäivänä. 

Toi minulle kukkia, kun pyysin tuomaan, itse maksoin.  Tykkään, että on kukkia maljakossa aina silloin sällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhetta enemmän parisuhteisiin, vähemmän olettamia. Miehen kuuluu ottaa enemmän vastuuta kotitöistä.

Teen suurimman osan kotitöistä ihan koska mulla on enemmän aikaa. Samoin lähimmillä miespuolisilla ystävilläni. On jo aika irtaantua noista olettamuksista. -mies.

Vierailija
24/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti vaaditte muistamaan? Itse en edes ymmärrä koko päivää. Ei se edistä naisten tasa-arvoa mitenkään. Naiset on tehneet siitä itselleen jonkun lahja päivän. 

Miksi yleistät? Eivät kaikki naiset vaadi mitään lahjoja. Suklaa- ym.markkinointi on firmojen keksintö, niissä on varmasti töissä sekä naisia että miehiä. Ei tarvitse mennä mukaan kaupallisuuteen, jos ei halua. 

Hyvää naistenpäivää!

Jotkut on sellaisia että ei minulle tarvitse lahjaa ostaa, mutta odottavat sitä silti ja mököttävät seuraavan pari viikkoa kun lahjaa ei tullut.

Vierailija
25/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies heräsi juuri.

Vierailija
26/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on naistenpäivä?

Vierailija
27/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzahan on ihan kiva.

Meillä mies ryyppäsi naistenpäivän kunniaksi kavereiden kanssa eilen ja tänään todennäköisesti jatkaa. Töitä ilmeisesti tosi paljon, ettei tapaamaankaan ehdi.

Vierailija
28/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhetta enemmän parisuhteisiin, vähemmän olettamia. Miehen kuuluu ottaa enemmän vastuuta kotitöistä.

Naisten kuuluu ottaa enemmän vastuuta maanpuokustuksesta. Tasa-arvoinen asevelvollisuus ja heti!

Vierailija
29/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi muistaa miehiä kaatuneiden muistopäivänä ja isänpäivänä. Jokainen nainen tulee juhlituksi, mutta mies ansaitsee tunnustuksen vasta isänä tai sodassa kaatuneena.

Naistenpäivä sopii edelleen maahanmuuttajanaisille ja myöhäisherännäisille persunaisille.

Me muut (vanhat feministit) ei enää tarvita mitään naistenpäivää. Maailma on valmis.

Vierailija
30/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin eilen itselleni vaaleanpunaisia terttuneilikoita. Ne ainakin pitäis kestää pitkään.

Vierailija
31/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

motkottihan tuo vaimo mullekin kun naisia on talossa ettei kukkia. mutta kun amme kävelyllä poikennene niitä hakemaan unohtui. tarjosin hierontaa vaimolle ei kelvannut, tytölle kelpasi. Itse mainitsee aina että lahja kun lahja pitää ottaa vastaa.

Vierailija
32/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tällainen päivä on edes olemassa?

Eikös nämä voimaantuneet naiset pärjää ihan ilman mitään voimapäiviä?

Tai laittakaa halutessanne se vaikka jokaiseksi päiväksi. Ei kiinnosta päivänne, joten tehkää mitä haluatte.

Vierailija
33/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saat pizzaa. Ja valitat?

Vierailija
34/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSS

Vierailija
35/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen naisten vihaamis sivusto?

Vierailija
36/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivän sinkku naisena.Läjetin kivoja Naistenpäivä viestejä sekä sain niitä.Käbin pitkällä lenkillä oli ihana ilma.Herkuytelin jäätelöllä ja kahvilla.Hyvää naistenpäivän.

Vierailija
37/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on naistenpäivä?

Miehenä ajattelen että naistenpäivä on yksi päivä vuodessa. Päivä jonka voin pyhittää hyvälle ja kunnon naiselle, naiselle joka jaksaa minun paskaa 365 päivää vuodessa. Huomiona että kaikki naiset tai miehet eivät ole kunnollisia ja kaikki saa itse valita puolisonsa.

Vierailija
38/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

me emme juhli sukupuolisyrjintää

Afganistanilaistako? Vai mitä horiset?

Vierailija
39/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

motkottihan tuo vaimo mullekin kun naisia on talossa ettei kukkia. mutta kun amme kävelyllä poikennene niitä hakemaan unohtui. tarjosin hierontaa vaimolle ei kelvannut, tytölle kelpasi. Itse mainitsee aina että lahja kun lahja pitää ottaa vastaa.

Oletko juovuksissa?

Vierailija
40/42 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tällainen päivä on edes olemassa?

Eikös nämä voimaantuneet naiset pärjää ihan ilman mitään voimapäiviä?

Tai laittakaa halutessanne se vaikka jokaiseksi päiväksi. Ei kiinnosta päivänne, joten tehkää mitä haluatte.

Onko joku vielä niin tyhmä, ettei tiedä minkä takia tämä päivä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi