Buster Keaton. Loistavaa viihdettä koko perheelle!
Mykkä filmejä, mutta hyviä ja kekseliäitä. Näitä jaksaa katsoa! Justiinsa ostin blurayllä paljon tuotantoa. Hyvänmielen viihdykettä.
Kommentit (11)
Oli nerokas elokuvan tekijä.
Osa kohtauksista oli tahattomia vahinkoja, joista Busterille aiheutui myös vammoja. Kuten se kohtaus missä se roikkuu junaradan jäähdytysvesiputkessa. Sillä meni siinä kohtauksessa oikeasti luita poikki. Ne jätettiin elokuvaan, koska siihen maailman aikaan ei ollut kunnollisia erikoistehosteita ja nuo sattuivat olemaan kohtauksina ainutkertaisia
Vierailija kirjoitti:
Osa kohtauksista oli tahattomia vahinkoja, joista Busterille aiheutui myös vammoja. Kuten se kohtaus missä se roikkuu junaradan jäähdytysvesiputkessa. Sillä meni siinä kohtauksessa oikeasti luita poikki. Ne jätettiin elokuvaan, koska siihen maailman aikaan ei ollut kunnollisia erikoistehosteita ja nuo sattuivat olemaan kohtauksina ainutkertaisia
Oman aikansa Jackie Chan
Minä hjaluaisin nähdä Ohukaista ja Paksukaista.
Se mies teki niin vaarallisia temppuja, että kuvaajatkin pisti kädet silmien eteen. Kuolema suunnilleen puolen metrin päässä.
Buster on kyllä hyvä. Ihmettelen ettei yle oo näyttänyt näitä elokuvia. Ois hyvää viihdettä esim viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Buster on kyllä hyvä. Ihmettelen ettei yle oo näyttänyt näitä elokuvia. Ois hyvää viihdettä esim viikonloppuisin.
On näyttänyt, usein juhlapyhien aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää muistaa et Buster teki kaiken itse. Stuntteja ei käytetty. Hänellä on yksi kohtaus missä massiivinen ladon seinä kaatuu ja hän seisoskelee ulkona ja just kaatuvan seinän ikkuna sopivasti kohdalla. Näin siitä dokkarin ja olivat kahdesti mittailleet narulla et kävelet tähän ja et liiku.....ja valtava seinä kaatuu ja Buster hievahtamatta ...
Keaton kieltäytyi käyttämästä stuntteja. Joko hän näyttelee itse tai sitten ei kuvata kohtausta ollenkaan. Mestariteos "Kenraali" oli todellakin vaarallinen produktio.
Ne on hyviä!