Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli 15 vuotta työpaikassa täyteen, esimies onnitteli muistelemalla omaa 15 vuoden uraansa

Vierailija
08.03.2025 |

Kiitoksena sain elokuvalipun. Tältä se tuntuu kun ollaan yhtä suurta perhettä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kaupungin työntekijä? 

Vierailija
2/11 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle! Ja on sulla kyllä mahtava pomo... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muistetaan vasta, kun tulee 20 vuotta täyteen. 

Vierailija
4/11 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa tilaisuuksissa pomot useinkin muistelevat omaa uraansa tai puhuvat omia asioitaan. Työntekijän vuosipäivä on hyvä syy kokoontua porisemaan keskenään.

Vierailija
5/11 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuollaisia asioita juhlitaan? Ei ole tullut mieleenkään. Ei juhlittu omaa 15-vuottani, enkä myöskään itse näin esihenkilönä hyvinvointialueella  asiaa huomaa tai tiedä.

Jos haluaisin antaa jonkun lahjan alaiselleni, pitäisi se joko maksaa omasta pussista tai tehdä lahjakeräys tiimiläisille.

Vierailija
6/11 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on 15 vuotta samassa paikassa töissä?

Vierailija
7/11 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla kukaan esimiehistä ei jaksa sanoa mitään 10, 20, 30 tai 40 työvuoden tullessa täyteen.

Vierailija
8/11 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä ole muistamisia kuulunut. Ohi mennessään varmaan ihmettelevät vieläkö tuokin täällä roikkuu / on edes hengissä.

Vierailija
9/11 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungilla kukaan esimiehistä ei jaksa sanoa mitään 10, 20, 30 tai 40 työvuoden tullessa täyteen.

En tiedä, mistä edes saisin tuota tietoa? Näen kyllä milloin nykyinen työsuhde on alkanut, mutta monet ovat olleet saman työnantajan palveluksessa aiemminkin.  Näen myös kokemuslisään lasketun ajan, mutta ei se liity tähän työnantajaan.

Eli en siis voi tietää, kuinka kauan ihminen on ollut meillä töissä.  Tai toki nyt hyvinvointialueiden tullessa laskuri alkoi nollasta pari vuotta sitten monilla.

T. 5

Vierailija
10/11 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on 15 vuotta samassa paikassa töissä?

Minä olen ollut nyt 20 vuotta hammashoitajana enkä ole työpaikkaa vaihtamassa. Pidän asuinpaikkakunnasta sekä työyhteisöstä.

Minkä takia vaihtaisin, kun tätä työtä kuitenkin haluan tehdä?

Vierailija
11/11 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko työurani julkisella sektorilla. Olen huomannut että hyvät pomot kyllä pitävät kiinni pienistä juhlahetkistä ja kannustavat työntekijöitä. Sitten on niitä (usein melko uusia) pomoja jotka unohtavat nämä asiat. Se alkaa jossain vaiheessa  sitten vaikuttaa negatiivisesti kun koko ajan vaan lisätään painetta eikä pienellä vaivannäöllä yritetä luoda yhteishenkeä.