Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkupervoilu jota harrastatte

Vierailija
08.03.2025 |

Nyt ei siis haeta mitään tosipervoilua vaan sellaisia kivoja pikkujuttuja joita harrastatte joskus muun touhun lisänä. Meillä tällaisia on esim että kun valmistaudumme seksiin ja olen jo vähissä pukeissa tai nakuna puoliso laittaa minulle kaulapannan ja kuljettaa ympäri asuntoa. Jotenkin tykkään siitä itsekin. Usein jatkuu doggystylellä vaikka olkkarin paksulla matolla tms. Joskus hän vie minut eteisen peilin eteen, käskee riisumaan housut ja masturboimaan peilin edessä laukeamiseen asti. Siitä homma jatkuu seinään nojaten takaa päin. 

Kertokaa omia juttujanne jos vaikka saisi uusia virikkeitä. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala leikkiä miestä!

Vierailija
2/3 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aloittajan juttu mitään pervoilua ole, vaan S/M-seksiä. Itse en muuten kaulapantaan suostuisi, enkä minkäänlaiseen käskyttämiseen. Meillä ei pervoilla, ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän aloittajan juttu mitään pervoilua ole, vaan S/M-seksiä. Itse en muuten kaulapantaan suostuisi, enkä minkäänlaiseen käskyttämiseen. Meillä ei pervoilla, ja hyvä niin.

Ai sinäkö sen määräät mikä on pervoilua ja mikä s/m:ää? Ja miksi tulet kommentoimaan jos ei sinulla ole mitään aiheeseen liittyvää asiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi