Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus toiminut jotakuta kohtaan ilkeästi, mutta olet silti hyvilläsi siitä?

Vierailija
07.03.2025 |

Koska tämä tyyppi todellakin ansaitsi sen. Mitä teit tai sanoit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilkeästi, olen vain antanut tapahtua sen mikä tapahtuu luonnollisesti. Ja hyvilläni olen ollut siitä, että saan nykyään olla rauhassa eli ei olla yhteyksissä.

Vierailija
2/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin pettävää miestä ja kehuin kuinka tällä pettämispartnerilla oli ollut jykevä vehje ja sain tajunnan räjäyttäviä orgasmeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin exälle, että en halua panna sitä kun mulla on jo uusi hoito. Ääliö vonkasi vaikka oli itse käyttäytynyt niin ilkeästi ja väkivaltaisesti mua kohtaan, että erosimme. Oli hauskaa nähdä, miten ilme valahti.

Vierailija
4/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itse kerjäsi sitä ja kärsii nyt töissä kun olen hänelle ilkeä.

Vierailija
5/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ilkeästi, olen vain antanut tapahtua sen mikä tapahtuu luonnollisesti. Ja hyvilläni olen ollut siitä, että saan nykyään olla rauhassa eli ei olla yhteyksissä.

Eiköän tunne ole moleminpuoleinen, vai miksi luulet ettei hänestä kuulu?

Vierailija
6/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistimiehet saavat nenilleen, ähäkutti. Mitäh? Enkö mä ollutkaan kulmakunnan ainoa varteenotettava kolli???

Vierailija
7/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ex-naiseni nalkutti, että kuinka puuttelliset sänkytaitoni olivat. No, vettuako minä sille voin, mitä "luoja on minulle luonut". Sitten sain tietää, että hän oli vehtaillut työpaikan iltamassa erään miehen kanssa. Viimeistään silloin tiesin, että tämä homma on nyt nähty.

Olin häntä parempituloinen ja otin hänelle puheeksi, että on parempi päättää tämä meidän suhde. Sanoin, että olemme liian eri sosiaaliluokkaa taloudellisesti ja haluan pitkällä tähtäimellä naisen joka on lähempänä omaa tasoani taloudellisesti. Varmaan sinullekin sopii paremmin oman sosiaaliluokkasi mies.

Voi, että sitä ilmettä ja märinää, ja tuohtumusta. Vieläkin tekee gutaa kun muistelen. Niin ilkeä kusipää, joka minua tuon tuosta halveerasi aralla asialla. Johan sai maistaa paskaa että tuntui. Toivottavasti jäi tietty riittämättömyyden tunne loppuiäkseen. En ole vähääkään pahoillani.

Vierailija
8/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baarissa eräs valasämmä antoi pakit, niin tokaisin, että olisit tyytyväinen, että saat edes joltakulta munaa.

Vierailija
9/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen kaveri. No, ns. kaveri, sillä pelasi minut ulos kaveriporukasta, kuten teki monelle muullekin. Sellaista inhottavaa valtapeliä. Vuosia tämän jälkeen näin somessa hänen videon jossa hän haukkui luokallaan olevaa henkilöä ja levitti tämän arkaluontoisia henkilökohtaisia asioita. Suututti hänen puolestaan. Pälli oli tietysti mainostanut avoimesti myös mitä koulua kävi, joten lähetin koulun henkilökunnalle viestiä ja linkin että heidän oppilasta kiusataan. Videot katosi seuraavana päivänä ja kiusaaja oli itkuisena somessa. Oikein!

Olisin kyllä tehnyt saman vaikka en tuntisi tekijää (tai uhria), mutta kyllä se tuntui myös henkilökohtaisesti hyvältä että vaikka en itse saanut oikeutta, niin hän sai kerrankin nenilleen perseilystään.

Vierailija
10/13 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin tyäpaikassani työhaastattelijana. Kerran haastatteluun tuli tyyppi, joka oli todellinen kusipää kouluaikoina ja kiusasi monia. Minua kohtaankin hän joskus käytti jopa väkivaltaa, vaikka pyrin aina kiertämään tyypin kaukaa.

Sitten kohtasin hänet työhaastattelussa. Suorastaan nautin, kun sain olla häntä kohtaan hieman ylimielinen ja tenttasin jopa vähän ylenkatsoen. Sanomattakin lienee selvää, että työpaikkaa hän ei meiltä saanut.

Vierailija
11/13 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhdessä harrastusyhteisössä olin vapaaehtoishommissa ja harrastukseen tuli töiden takia aina viimeminuuteilla eli myöhässä tyyppi, jota jeesasin laittamalla hänelle aina valmiiksi harrastushommelit, joiden kuntoon laittamiseen valmiiksi meni yli puoli tuntia jos yksin teki. Tuo tyyppi kohteli minua kuitenkin aina todella ylimielisesti ja kylmäkiskoisesti, suorastaan ilkeästi ja piti auttamistani itsestäänselvyytenä, ei arvostanut, eikä osoittanut kiitollisuutta.

Kerran en sitten laittanutkaan, sanoin, että on ollut niin kiirettä, etten ehtinyt ja nautin, kun tyyppi hädissään paniikilla laitteli kamoja kuntoon jonkun auttamaan tulleen kanssa. Ehkä oppi siinä arvostamaan apuani sitten! :D

Käytös ei kyllä muuttunut minua kohtaan, vaikka tuon jälkeen taas jeesasinkin normaalisti. Molopää on molopää eikä muuhun kykene! :D

Vierailija
12/13 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköän tunne ole moleminpuoleinen, vai miksi luulet ettei hänestä kuulu?

Mikä tunne? Ikävä kyllä saan välillä katkeria yhteydenottoja. 

Vierailija
13/13 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen kihlattu puhui minusta p*skaa ja terrorisoi elämää. Katkoin välit, ja saan suurta tyydytystä siitä, kun tiedän että kyseisellä Jezebelillä on ongelmia saada lapsenvahtia. Äitini vaihtoi myös vuorotyöhön, ennen kuin Jezebelin nuorimmainen syntyi, ettei viikonloput mene lastenvahtipuuhissa.