Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsesi hoitoaika p-kodissa?

Vierailija
09.03.2007 |

Mua hirvittää oma tuleva lasten p-kotiin vienti sillä päivät pisimmillään 6.30-n16.

KOSKA

molemmat jos menemme aamuun, niin mies vie jo kuuden jälkeen, minä kuljen linkulla, eli lähden jo 6 maita et ehdin töihin. Miehen työaika liukuu aikavälillä 6 (7) - 15 ( 16-18) minä pääsen klo 15,joten ennen neljää hae sit lapset pois.

ONNEKSI p-koti kodin vieres( jos siihen saamme) , mun ei tarvi monella linkulla kulkea ja jos minä illassa niin lapset varmaan p-kodis sit 10-17-18 miten mies pääsee ne hakee.

Miltä kuulostaa?

Minusta hurjalta näiden koti vuosien jälkeen, herätty 8-9 aikaan ja sitä rataa, niin se maailma muuttuu ku äitikin joutuu TÖIHIN =(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat iältään 4v ja 2,5v

Vierailija
2/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 10h, kuulostaa tosi raskaalta lapsille. Eikö teillä ole mitään mahdollisuutta lyhentää työaikaa, katsella työpaikkoja lähempää, muuttaa lähemmäs työpaikkaa? Ei ole siis tarkoitus tuomita, mutta noin pitkä päivä on tosi raskas lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen vuorotyötä, joten välillä vien lapsen vasta klo. 11 hoitoon. Lapsi on päiväkodissa usein 4 pv/vko ja päivien pituus vaihtelee 4 ja 10 tunnin välillä. Onneksi 10 tunnin päiviä on aika harvoin.

Vierailija
4/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitiys rulettaa :)

Vierailija
5/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siin laitostanut olen kolmevuotiaani, ettei kotiinlähdöstä tule mitään, jos tulen " liian aikaisin" ts. 14.30

Vierailija
6/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tekee matkatöitä osittain siks pv:t saattavat venyä, minä lähden hoitoalalle, jossa työaika on 7-15 tai 13-21 ja SIJAISEKS viel, en ees tiedä mihin ja millon ??

Minusta tommonen 10h:n hoitopv tuntuu hULLULTA,mut en voi mitään, päiväkoti tosiaan vieres, mut kulkeminen julkisilla plääh, saa nähä mitä meidän elämästä ees tulee sit ?

=(

t ap

Vierailija
7/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka menee vikaksi töihin, vie mennessään hoitoon ja se, joka tulee aikaisemmin töistä, hakee. Yleensä joko 8.30-16.00 tai 11-18.30.

Vierailija
8/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmat lapset on tarhassa n. 10h/pv ja monet vieläkin pidempiä päiviä, ja joidenkin äidit on kotona ja hoitopäivät silti tollasia. Joskus ei vaan pysty järjestämään ja ei sille mitään mahda. t. lto

Vierailija
9/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on päiväkodissa yleensä klo 8-14. Joskus vähän vähemmän, joskus vähän enemmän, mutta yleensä tuo 6 tuntia on aika tavallinen aika.

Vierailija
10/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen auton myötä hoitopäivätkin lyhenivät. Kallista, mutta silloin, kun aikaa on vähän, siitä on valmis maksamaan.

Vierailija
11/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoalalla, ainoastaan ehkä henk. avustajan paikka, mutta maksavat ihan tosi vähän, sellastakin jo soitin.

T ap

Vierailija
12/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän päiväkodissa yksikään alle 3v. ei ole 10h hoidossa, mikä on erittäin hyvä asia. Mutta tietysti tämä vaihtelee eri päiväkotien välillä.

Vierailija
13/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisesti hoitopäivän pituus on 7 tuntia. Sitä pitempiä päiviä tulee korkeintaan kerran viikossa. Päiviä lyhentää kummasti se, että päiväkotiin on matkaa 300 metriä ja minun työmatkani on vain 1,5 km. Kannattaa siis miettiä vähän tarkemmin ja kauaskantoisemmin, mistä asuntonsa hommaa.

Vierailija
14/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi hoidossa 4-8.5h /pvä 0-4 kertaa viikko. Joka tapauksessa maksimissaan tulee 10 hoitopäivää/kuukausi.

Vierailija
15/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sanoit et kantsii katsoa mistä kämpän hommaa, hankala on asuntoa alkaa SIIRTÄÄ JOKAISEN SIJAISUUDEN VUOKSI !!

HALOO, mulla ei vakityötä kuten kaikilla. Lapset tehty nuorena ja kotona hoidettu kohta 5v, joten nyt pakko lähteä töitä ettii.

ja p-koti tosiaan meilläkin n 200m:n päässä sit, se yks helpotus!

t ap

Vierailija
16/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedään hoitoon joka päivä klo 11, koska mies tekee koko ajan iltavuoroa. Jos mulla on aamuvuoro (2-4 kertaa viikossa) haen lapsen viimeistään klo 16, useimmiten klo 15. Jos mulla on iltavuoro (1-3 kertaa viikossa), lapsi haetaan klo 20.30.

Kahdenkeskistä aikaa miehelle ja mulle ei tällä menolla jää, mutta semmosta se on. Mahdollisimman lyhyet päivät hoidossa on tavoite.

Mutta laitostunu toi mukula on silti, vaikka lyhyitä päivät onkin. Kauhee itku kun menen hakemaan=))

Vierailija
17/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa kummasti. Itse kuljin julkisilla monta vuotta. Raskaus ajan myös. Nyt kun lapsi meni tarhaan, on perheen auto minulla. Tosin myös asumme nykyisin kauempana työpaikastani..

Vierailija
18/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen kuusi tuntista ja mies pystyy liukumaan työajassa.

Pyritään mahdollisimman lyhkäsiin hoitoaikoihin.

Vierailija
19/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan etsintää, joka sopisi paremmin elämäntilanteeseen. Toinen lapsista on aika pieni vielä.

Vierailija
20/29 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin mä joudun viemään jo 6.30, ne on pojan mielestä huippupäiviä, kun saa mennä aamuksi toiselle osastolle ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän