Minä tiedän 100% etten saa mitään lahjoja naistenpäivänä
Enkä kukkia tms. Muita? Jotkut jo meinaan aloitti somessa kukkien, lahjojen yms esittelyn.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten. Moni ei saa joululahjoja eikä synttärilahjaa eivätkä hekään valita
Aivan. Meillä on sovittu kauan aikaa sitten että aikuiset ei ostele turhaan lahjoja toisilleen. Turhaa tavaraa on aivan liikaa jo.
Eikö niitä esittelijöitä yhtään hävetä?
Ja ovatko he onnettomia liitossaan?
En edes odota,en itsekään muistanut koko päivää, jollen olisi nähnyt tv:stä mainosta.
Jännää. Tänään huomasin, että jopa nistiämmillä on so called company.
Olen siis niitäkin huonompi nainen.
Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikista juhlapäivistä pitää tehdä kaupallisia kulutusjuhlia
Onko tuo joku juhlapäivä?
En ole koskaan kuullut kenestäkään, joka olisi joskus saanut naistenpäivänä lahjan. Tai ehkä olen unohtanut, että eräs tyttäreni sai silloiselta miesystävältään kukkia, myös naistenpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut kenestäkään, joka olisi joskus saanut naistenpäivänä lahjan. Tai ehkä olen unohtanut, että eräs tyttäreni sai silloiselta miesystävältään kukkia, myös naistenpäivänä.
Kaupoista olen joskus saanut ruusun, mutta muuten aivan unohdettu päivä.
Miksi pitäisikään. Turhaa hömppää, halaus riittää, jos jotain pitää antaa.
Minä saan jos itselleni ostan, saatan ostaa kukkia ihan vain omaksi ilokseni. Kuka hitossa odottaa että miehet mistään naistenpäivästä välittäisivät, se päivä aiheuttaa heissä vain kateutta.
3 lajin menu kalliissa ravintolassa on odotukseni, muuten ukko pihalle.
Valentine's Day meni jo. Silloin romanttiset lahjat ovat asianmukaisia.
Mun mies on aina muistanu mua naistenpäivänä. Tuonu kukkia, suklaata. Ei sen tarvi sen kalliimpaa ja kummempaa olla. Ja huomioi se mua muutenki ku vaan naistenpäivänä. Mutta se onkin oikea HerrasMies eikä mikään pikkupoika 😌
Naistenpäivän tarkoitus ei ole lahjoa naisia, vaan kiinnittää huomiota naisten kaltoinkohteluun ja epätasa-arvoon. Naistenpäivänä olis kiva veto miehiltä luvata vaikka olla itse ahdistelematta naisia ja puuttua näkemäänsä ahdisteluun ja väkivaltaan. Ja uskoa naisia, kun he kertovat kokemastaan. Kukkapuskalla en tee mitään.
Minä olen mies, ja olen saanut lahjoja varmaan lähes jokaisena naistenpäivänä.
Jätä alusvaatekuvasto pöydälle ja ympyröi haluamasi.