Mikä puolue Suomessa ajaa miehiin kohdistuvan syrjinnän lopettamista
Tasa-arvoista asevelvollisuutta sekä asevelvollisuuden käynneille miehille kompensaatiota ansionmenetyksistä? Syöpäseulontoja? Vieraannuttamisen kieltämistä? Tähän mennessä jokainen puolue vasemmalta oikealle on näyttäytynyt vain naisten etuoikeuksien lisääjänä ja miesten syrjinnän kannattajalta.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa: Vihreät ja Vasemmistoliitto. Lue vaikka puolueohjelmat. Ovat netissä.
Vieraannuttamisesta en kyllä ole varma, sillä mitä tarkalleen ottaen kiellettäisiin ja miten? Pahan puhuminen toisesta vanhemmasta? Itse ilmiötä en toki kiistä.
Missä olivat teot edellisessä hallituksessa jossa miesten asemaa heikennettiin entisestään?
Millä tavalla heikennettiin?
Esimerkiksi leikattiin varusmiesten päivärahoja ja pakollisia kertausharjoituksia lisättiin. Hyväksyttiin myös miehiin kohdistiva parisuhdeväkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei syrjitä :D Lopeta ulina ja uhriutuminen. Abortoidaanko poikia? Onko kaikki pilkkaamassa kun poika syntyy? Huoritellaanko miesuhreja? Pidetäänkö kaikkea miehissä paskana? Uhkaileeko joku miehiä äänioikeuden viemisellä? Haluaako feministit poistaa pojat väestöstä kuten te heterot haluatte tehdä tytöille? Kenen sukunimiä suositaan vaikka se johtaa syrjintään ja tyttöjen abortteihin?
Lopeta vikinä. Miehillä on absoluuttinen valta, ottakaa vastuuta.
Sukunimihullukin herännyt.
Vasemmistoliitto on perustanut miestyöryhmän pohtimaan tasa-arvon toteutumista miesten ja poikien näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on iät ja ajat ollut ihan liikaakin valtaa.
Oletko ihan tosissasi kun puhutaan Suomessa? Sodassakin miehet pakotettiin poteroon sillä aikaa kun naiset lomaili tai heilasteli Saksalaisten kanssa. Nytkin naisilla on enemmän valtaa mitä Suomessa ja täydet ihmisoikeudet olla oma itsensä. Miehillä tätä oikeutta ei ole koska valtio pakottaa miehet sotilaan/orjatyöläisen rooliin nuorena ja evää miehiltä oikeuden työskennellä tai opiskella.
Älä jauha paskaa pentu, et tiedä mitään tuon ajan elämästä. Etkä nykyajankaan näköjään, kovin yksisilmäinen näkemys.
Minkä syrjinnän?
Sulle on omalta terveysasemaltasi saatavana lähete psykiatriseen hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa: Vihreät ja Vasemmistoliitto. Lue vaikka puolueohjelmat. Ovat netissä.
Vieraannuttamisesta en kyllä ole varma, sillä mitä tarkalleen ottaen kiellettäisiin ja miten? Pahan puhuminen toisesta vanhemmasta? Itse ilmiötä en toki kiistä.
Missä olivat teot edellisessä hallituksessa jossa miesten asemaa heikennettiin entisestään?
Esimerkiksi leikattiin varusmiesten päivärahoja ja pakollisia kertausharjoituksia lisättiin. Hyväksyttiin myös miehiin kohdistiva parisuhdeväkivalta.
Pötyä.
Asetukset, joilla nuo mukamas tehtiin?
Rikoslaki ei erottele sukupuolia.
Vierailija kirjoitti:
No eivät aja, vaan ovat juuri niitä, jotka sorsivat miehiä. Katsokaapa puoluekoneistoa tai edustajia. Pelkkiä naisia. Verorahoilla pyörivät ja toimistoista näitä ketjuja manipuloivat.
Kertausharjoituksista päättää puolustusvoimat. Paljonko siellä on naisia päättämässä? Onko Komentaja nainen?
Vierailija kirjoitti:
Minkä syrjinnän?
Sulle on omalta terveysasemaltasi saatavana lähete psykiatriseen hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
VKK
Ano seilaa realiteettien ja itärajan tuolla puolen. Se järkkää ap:n tasa-arvoiseen Venäjän armeijaan.
Mikä miehiin kohdistuva syrjintä???
Kun perinteisistä sortajista tulee kritiikin kohde, niin perinteiset sortajat heittäytyvät uhreiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto on perustanut miestyöryhmän pohtimaan tasa-arvon toteutumista miesten ja poikien näkökulmasta.
Ei kai siihen työryhmää tarvita, kun jokainen älyllinen olento ymmärtää asevelvollisuuden olevan epätasa-arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehiin kohdistuva syrjintä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinimustat!
Nyt kysyttiin oikeita puolueita. Ei puuhastelukerhoja.
Ime sinä neeGGerikikkelilutkuttaja ruskeeta ulostetta.
Osaatko selittää, miksi teillä rasisti-idiooteilla on aina noita seksuaalisia mielikuvia?
Siitä puhe, mistä puute?
Joo rasistit haaveilee salaa niistä vähän isommista ja tummemmista patukoista.
jo tämän kysyminen kertoo minkälaisia nynnyjä te olette. hyi että hävettää taas teidän puolesta. nykymiehet on naisia, eli hame päälle vaan. lällykät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät aja, vaan ovat juuri niitä, jotka sorsivat miehiä. Katsokaapa puoluekoneistoa tai edustajia. Pelkkiä naisia. Verorahoilla pyörivät ja toimistoista näitä ketjuja manipuloivat.
Persut. Pelkkiä äijiä, joiden mielipiteen määrää Riikka Purra.
Puolue on äänestäjiensä näköinen. PS on täynnä rikoksista tuomittuja kouluja käymättömiä sivariukkoja, Vihreissä on koulutettuja, nuoria naisia, joista moni on reservin upseeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pötyä.
Asetukset, joilla nuo mukamas tehtiin?
Rikoslaki e
Kyllä erottelee. Vain mies voi joutua vankilaan armeijasta/pakkotyöstä kieltäytymisen takia.
Ulipuolue. Sitä voi äänestää assan miestenvessan kassalla 23.00-01.30 viikonloppuisin.
Pyllistä niin joku pudottaa "äänestyskapulan" sun "uurnaan".