Elmo Muskilla synkkä vuorokausi: Miljardidiili peruuttu, Trump nöyryytti häntä kabinettinsa edessä ja hänen Starship räjähti.
Riittääkö edes ketamiini paikkaamaan miljardöörin egoa?
Kommentit (123)
Hollywoodissa se frendien näyttelijä tykkäsi työpäivän jälkeen rentoutua uima-altaassa samalla kun palvelijat piikittää ketamiinia. En tiedä miten Elon käyttää sitä, mutta veikkaisin jotain samantapaista.
Miten 7 miljardin arvoisen tilauksen peruminen SpaceShitille tuntuisi Myskin munaskuissa lainkaan etenkin kun Muskin oma henk.koht. varallisuuskin on 400 miljardia.
Vierailija kirjoitti:
Miten 7 miljardin arvoisen tilauksen peruminen SpaceShitille tuntuisi Myskin munaskuissa lainkaan etenkin kun Muskin oma henk.koht. varallisuuskin on 400 miljardia.
Kun joillekin ei mikään riitä.
Kannattaa myydä Tesla pois asap. Sen arvo on kesään mennessä 0€.
Vierailija kirjoitti:
Niin, laskennallinen varallisuus...
Se on aspergerautisti, ei tuollaiset sitä hetkauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketamiini auttaa melkein kaikkeen. On hyvä bilehuume, parantaa kivut ja masennuksen. Ketanest on mun suosikki lääke nyt ja ikuisesti.
Ei ole bilehuume. Katsoin drug inc ohjelmaa missä joku jätkä otti ketamiinia niin istui aivan poissa olevana paikallaan. Jotain pään sisäisi oloja mutta niin tylsän näköistä ettei ole mun mielestä kiinnostava huume. Muutenkaan en koske koviin huumeisiin. Kannabis on ainoa mitä käytän. Siitä on kokemusta yli 30 vuoden ajalta.
Hmmm. En tiedä miten Musk ketamiinia käyttää.
Itsehän on sanonut syyksi masennuksen? Mutta ei kommentoinut muuta. Näytti ärtyneeltä haastattelussa kysymyksistä. Kuulemma lääkärin ohjeen mukaan tms. Tai tyyliin " on resepti sille".
Jokainen tietää,että rahalla saa ostettua vaikka mitä lääkär
Lisähuomautuksena vielä. Toi depp/heard oikeudenkäynti avasi jotenkin ihan uudella tavalla sitä maailmaa mitä rikkailla on käytössä.
Koko ajan joku henkivartija/vartioita tms 24/7 melkein. Tai ainakin muuta henkilökuntaa lähistöllä.
Lääkärille voi soittaa 24/7 ja se tulee kotiin tai ne hoitajat tulee kotiin, tai vaikka yksityissaarelle tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin näitä miljardeja menee sinne sun tänne. Menee käsitys kuinka iso summa se oikeasti on. Nokian matkapuhelimet myytiin aikoinaan viidellä miljardilla.
Se oli hyvä hinta konkurssikypsästä firmasta.
mutta koska tämä woke synnyttää. joko leikkaukset on aloitettu
Onneksi Tesla tippuu ja tippuu. Tänään käytiin jo testaamassa $250 rajaa. Nyt hetkisen aikaa $260, silti alkuvuonna kurssiin tullut jo -35%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketamiini auttaa melkein kaikkeen. On hyvä bilehuume, parantaa kivut ja masennuksen. Ketanest on mun suosikki lääke nyt ja ikuisesti.
Ei ole bilehuume. Katsoin drug inc ohjelmaa missä joku jätkä otti ketamiinia niin istui aivan poissa olevana paikallaan. Jotain pään sisäisi oloja mutta niin tylsän näköistä ettei ole mun mielestä kiinnostava huume. Muutenkaan en koske koviin huumeisiin. Kannabis on ainoa mitä käytän. Siitä on kokemusta yli 30 vuoden ajalta.
Itsehän on sanonut syyksi masennuksen? Mutta ei kommentoinut muuta. Näytti ärtyneeltä haastattelussa kysymyksistä. Kuulemma lääkärin ohjeen mukaan tms. Tai tyyliin " on resepti sille".
Masennuksen hoidossa joillekin tosiaan annetaan, jos mikään ei ole auttanut. Oma lapseni tästä on keskustellut lääkärinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
? Tunnet henk.koht?
Vaikuttaa aika herkkänahkaiselta. Lisäksi valehtelee koko ajan. Siis jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketamiini infuusio on ihan käypä hoito masentuneelle. Markkinoilla on nenään annosteltava ketamiini (https://www.yliopistonapteekki.fi/spravato-28-mg-nenasumute-liuos-rx) josta saa kaksi annosta. Hoidon alussa lääkitys annetaan kaksi kertaa viikossa joten kuukaudessa ilman kela korvausta maksaa 2000 euroa kuukaudessa jos otetaan kaksi suihketta (=56 mg) kerralla. Lääkefirman mukaan yleisempi on 84 mg kerta-annos jolloin kustannus on 3000 euroa kuukaudessa. Halvemmalla eli noin 10-15 eurolla per annos voisi päästä käyttämällä iv-valmistetta ja annostelemalla sen atomisaattorin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Tunnet henk.koht?
Vaikuttaa aika herkkänahkaiselta. Lisäksi valehtelee koko ajan. Siis jatkuvasti.
Tunnetko sinä hänet? Vai luetko juttua mediasta ja päättelet sen mukaan? E. M in kertonut olevansa asperger. Heitä ei tunnetasolla kaikki hetkauta, pystyvät keskittymään ongelman hoitamiseen analyyttisesti. Monet tutkijat jne ovat aspergeita.
Olen katsonut haastatteluita ja seuraan sen toimia twitterissä. Olen seurannut jo pidemmän aikaa? Eli ihan sillä perusteella Olen kuvani luonut. Ja valehtelee jatkuvasti. Joka päivä.
En ole kuullutkaan,että asberger (vanhentunut termi btw) aiheuttaa jatkuvaa valehtelua ja poliitisen vallan haluamista?
Sehän esim.haukkui sen sukeltajan,joka pelasti niiden lasten hengen Thaimaassa pedoksi,koska ne eivät toimineet niinkuin elon halusi.
Lisäksi haukkunut nasan astronautteja retardeiksi etc. (Niitä,jotka oikeasti käyneet avaruudessa) ,kun ovat korjanneet/oikoneet elonin väitteitä.
Kovin herkkänahkaiselta vaikuttaa.
..lähinnä ihmettelen miten sinä hänestä olet kuvan muodostanut?
(Alan olla todella väsynyt tähän "luet vain lehdestä juttuja"-väitteeseen joka asiassa btw.)
Ihan sama trumpin kanssa. "Ei se niin sanonut! Lehdet valehtelee". Sitten huomaavat sen olevan totta ja peruuttavat asemaan, joko
1. Sanoi,mutta tarkoitti 4d shakkiliikkeitä joita kukaan ei tajua vielä
Tai 2
Hyvä,oli oikeassa..
Ei Musk enää välitä, kun tutkii arkistoja hullun kiilto silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Tunnet henk.koht?
Tunnetko sinä hänet? Vai luetko juttua mediasta ja päättelet sen mukaan? E. M in kertonut olevansa asperger. Heitä ei tunnetasolla kaikki hetkauta, pystyvät keskittymään ongelman hoitamiseen analyyttisesti. Monet tutkijat jne ovat aspergeita.
Olen katsonut haastatteluita ja seuraan sen toimia twitterissä. Olen seurannut jo pidemmän aikaa? Eli ihan sillä perusteella Olen kuvani luonut. Ja valehtelee jatkuvasti. Joka päivä.
En ole kuullutkaan,että asberger (vanhentunut termi btw) aiheuttaa jatkuvaa valehtelua ja poliitisen vallan haluamist
Olen myös seurannut Twitterissä ja muualla ja kuunnellut podcasteja ja haastatteluitaan.
Vierailija kirjoitti:
Laskennallinen varallisuus on eri asia kuin reaalinen omaisuus. Ei tässä kauan kestä, ennen kuin Muskin kupla puhkeaa.
Joo joo, mutta siis pitäähän se yrittää jostain saada korvaavaa tuloa.