Kaupunkiympäristölautakunta päättää tiistaina kokouksessaan, jatketaanko kieltoa myös seuraavat kolme talvea eli kevääseen 2028 saakka.
Nastarengaskieltoa kysellään vaalikoneissakin. Pitäisikö jättää päätös vaalien jälkeiseen aikaan?
Kommentit (4)
Jos kehäteiden nopeusrajoitus laskettaisiin kuuteenkymppiin ja nastat kiellettäisiin, niin asuntoja voisi rakentaa niiden lähelle. Ei melu ja pöly niin haittaisi.
Tottakai pitäisi mutta kun viheranni ei nyt näytä luottavan puolueensa voittoon niin pakko tehdä päätökset ennen vaaleja kaikki. Samasta syystä malmin kentän kiitoteitäkin oltiin kyntämässä rikki heti tilaisuuden tullen tai tää typerä ratikkasilta pistettiin vauhtiin kauan ennen kuin sille on mitään tarvettakaan.
Nythän rakennusliikkeet on pikemminkin perumassa projektejaan kuin rakentamassa tämän liki miljardin sillan toiseenpäähän niitä taloja joiden asukkaille tää silta oli muka tarpeen :D
Ehdotan että seuraavalla kaudella aletaan tehdä päätöksiä järjen eikä ideologian perusteella. Esim. malmi takaisin lentokentäksi, talot sinne sipooseen josta saatiin isot alueet sitä varten, typerät ratikkasillat upotetaan mereen ratikoineen rumentamasta maisemaa ja alueen asukkaat menkööt bussilla herttoniemen metroasemalle.
Lönkalle lisää parkkipaikkoja, niin ajonopeudet laskevat ja nastat rouhivat tietä vähemmän.
Kiusa se on pienikin kiusa.