Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Koko raskauden kestänyt pahoinvointi ja oksentelu, onko lapsi ollut tyttö vai poika?

Vierailija
09.03.2007 |

Jostain luin että jos äiti kärsii voimakkaasta pahoinvoinnista, on tuleva lapsi todennäköisemmin tyttö. Itse olen oksennellut koko raskauden, kuukausi vielä jäljellä. Ei ole tietoa kumpi on meille tulossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 2 tyttöö ja oksensin koko ajan loppuun saakka,ehkä joku kuukausi oli suvanto vaihetta. Nyt oksensin vain viikoille 14 saakka, katotaan kumpi tulee.

Vierailija
2/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi poikaa ja yksi tyttö. Kaikista todella paha pahoinvointi. Kaikista pahin oli viimeisimmästä pojasta. Jouduin pitkäksi aikaa tiputukseenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksentelu alkoi viikkoa ennen kuin kuukautisten piti alkaa ja viimeisen kerran oksensin sinä aamuna, kun lapsi sitten illalla syntyi. Koko ajan huono, etova olo, oksennus tuli vähintään kerran päivässä.

Vierailija
4/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka syntyi tyttöjä. Sitten viimeisin raskaus oli erilainen, etoi ja pari kertaa oksensin. Poika syntyi.

Vierailija
5/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eipä tuosta ole voinut tehdä mitään päätelmiä. Törkeä olo molemmista.

Vierailija
6/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin koko raskauden alusta loppuun. Parhaimmillaan kolme päivää putkeen oksentamatta, tiputukseen en joutunut. Mun äidillä sama juttu, oksensin mun veljestä alusta loppuun, mutta musta " vain" ekat kolme kuukautta. Mulle sanotiin neuvolassa, että tytöistä oksennellaan herkemmin, mitäköhän se sitten olisi. Poikani on nyt 3 v., eikä vielä oo toista harkinnassa, vaikka lapsi on aivan ihana.

Vierailija
7/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloksena tyttö ja poika.

Vierailija
8/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olemme olleet elämämme kunnossa raskausaikana, vain 2 kuukautta lievää pahoinvointia.

Kaikille esikoistyttö tuli!

Vierailija
9/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on tyttö. Tytöstä oli pahoinvointia (oksentanut en kertaakaan), jota kesti ensimmäisen kolmanneksen ajan. Mullakin on tuo kolme päivää ollut pisin aika oksentamatta.

Olisi kiva tietää mistä tuo oksentelu johtuu. En usko pätkääkään verensokerijuttuihin, mulla aamupala pysyy kaikista varmimmin sisällä, iltaa ja iltapäivää kohden olo aina pahenee. Maitotuotteet tulevat takuuvarmasti ylös, usein myös kahvi ja tee. Nestettä voi nauttia kerrallaan korkeintaan pari desiä, muuten sekin tulee ulos ja samalla edelliset ruoat.

Ruoansulatus mulla toimii ainakin todella hitaasti. Olen laskeskellut että useamman kerran on oksennellessa tullut ulos tavaraa, jota olen syönyt jopa viisi tuntia aiemmin. Eli mulla ainakin tuo aineenvaihdunta näyttää toimivan huomattavasti normaalia hitaammin.

ap

Vierailija
10/10 |
09.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saldo: 1. tyttö 2. poika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan