Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä oli töissä työharjoittelussa aikuinen nainen joka lähinnä seurasi eikä tehnyt mitään

Vierailija
07.03.2025 |

Näytin monesti mitä tehdä mutta ei tehnyt mitä pyydettiin. Tein siis itse. Hävisi jonnekin ja ilmestyi sitten katsomaan kun muut tekivät töitä.

On ollut työelämässä mutta nyt sosiaalisessa kuntoutuksessa. Kaikki tauot osasi kyllä pitää ajallaan ja vaatia oikeuksiaan.

En kyllä halua olla ohjaajana enää. 

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän harjoitteli ensin kunnolla. Ei kai harjoittelija voi muuta tehdä?

Vierailija
2/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan kaikki seuraavat oo samanlaisia, miksi niin luulet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyyppistä työ oli? Ehkä hän ei osannut tehdä, vaikka näytit?

Vierailija
4/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, tuliko hyvä mieli nyt heikomman haukkumisesta kun itse olet täydellisyys?

Vierailija
5/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasi seistä ja tuijottaa. Sitä ei harjoiteltu vaan helppoa työtä yritettiin. 

Vierailija
6/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli mielikuvaharjoittelua.

Vierailija
7/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on, tuliko hyvä mieli nyt heikomman haukkumisesta kun itse olet täydellisyys?

Ei tullut. Enkä haukkunut vaan ihmettelin. Jos ihminen ri ole työkykyinen niin miksi laitetaan johonkin kokeiluun? Ei ole harjoittelijan vika. 

Vierailija
8/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksakaa palkkaa älkääkä teettäkö orjatyötä yhdeksällä eurolla/pvä. Ilman työsuhdetta tessin mukaisella palkalla, ei ole työntekovelvoitetta.

Vierailija
9/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuossa haukuttiin? Ja mistä sait päähäsi että ap on täydellisyys? Kyllä se on niin että jos harjoittelijaa ei kiinnosta yhtään oppia eikä tehdä mitään niin se on turhauttavaa. Jäisi kotiin jos ei työt kiinnosta.

Vierailija
10/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut. Enkä haukkunut vaan ihmettelin. Jos ihminen ri ole työkykyinen niin miksi laitetaan johonkin kokeiluun? Ei ole harjoittelijan vika. 

Siis kyseessä olikin työkokeilu eikä työharjoittelu? Harjoittelu on osa koulua, työkokeiluun pakotetaan työttömät ilmaiseksi.

Vierailija
11/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkokeilija ajatteli, että miksi  tekisin töitä, kun en saa palkkaa.

Vierailija
12/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksakaa palkkaa älkääkä teettäkö orjatyötä yhdeksällä eurolla/pvä. Ilman työsuhdetta tessin mukaisella palkalla, ei ole työntekovelvoitetta.

Sosiaalinen kuntoutus 800 e kk 

Vierailija
13/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä? Kun minä olen ollut harjoittelijana missä tahansa, niin olen osallistunut töihin ja opetellut sitä kautta. Ei ole ikinä tullut edes mieleen seistä kädet suorana ja kattella kun muut tekee. Ja aina olen kysellyt mitä voin tehdä ja miten jokin asia tehdään. Kai minä oon sitten toiminut väärin...

Vierailija
14/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää tulee varmaan vaan yleistymään nyt kun kunnat ei enää säästä työntämällä ihmisiä pilipalikursseille vaan ne pitää yrittää väkisin työntää työelämään

Vierailija
15/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä annetaan harjoittelijoille niin huono perehdytys, että ei ole ihme etteivät osaa tehdä mitään. Sitten heitä haukutaan takanapäin. Tekisi mieli puuttua asiaan, mutta en uskalla kun olen määräaikaisena.

Vierailija
16/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkokeilija ajatteli, että miksi  tekisin töitä, kun en saa palkkaa.

Miksi se yleensä sitten meni seisoskelemaan tuonne?

Vierailija
17/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kokeilun idea juuri ole siinä että näkee kykeneekö tekemään jotain?

Vierailija
18/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu: millainen oli perehdytys?

Vierailija
19/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa työkokeiluun ja vähän jännittää että miten menee. Ei saisi korvata oikeaa työntekijää mutta ei saisi seisoa tumput suorinakaan. Menen työkokeiluun pitkän työttömyyden jälkeen kun haasteita sosiaalisessa kanssakäymisessä ja tarvitsen rahaa. Kuntouttava ei kuitenkaan ole se oikea paikka koska elämänhallinta noin muuten kunnossa+ kiinnostaa yksi ala millaista se on käytännössä.

Vierailija
20/80 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä? Kun minä olen ollut harjoittelijana missä tahansa, niin olen osallistunut töihin ja opetellut sitä kautta. Ei ole ikinä tullut edes mieleen seistä kädet suorana ja kattella kun muut tekee. Ja aina olen kysellyt mitä voin tehdä ja miten jokin asia tehdään. Kai minä oon sitten toiminut väärin...

Sama täällä. Aina sitä jotain oppii. Eikä ole pitkä aika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi