Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yrityksestä tulla raskaaksi. OV

Vierailija
17.09.2008 |

Kuinka tärkeänä pidätte näitä kommervenkkejä lasta yrittäessä:

- jalat ylös seksin jälkeen

- ei pesulle seksin jälkeen

Ja tehoaako nuo mielestänne todella?

Mietin näitä, kun yritämme toista lasta, ehkäisy ollut poissa 3 kk: tta ja nyt tässä kuussa vasta rupesimme ajoittamaan niin sanotusti tärppiin. Eka lapsi sai alkunsa ihan ilman sen kummempia taikatemppuja. Tosin ei ihan heti. Vajaa vuosi siinä meni. Mutta kumminkin ei ruettu mitään temppuja sen kummemmin tekemään, koska ajatus oli että saa tulla jos on tullakseen.

Nyt olisi kiva jos tärppäis mahd. pian, eli oisko syytä ottaa kaikki keinot kehiin.

Mun on kyllä pakko mennä touhujen jälkeen pesulle.

Greippimehua olen kyllä nyt lipittänyt, kun kuulin, että se voisi auttaa. Tosin tykkään siitä mehusta muutenkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei minun mieleeni nuo, en nosta jalkoja ylös ja menen heti pesulle hommailujen jälkeen koska muuten en pysty nukkumaan..ja meillä kanssa yritetään lasta.

Vierailija
2/2 |
17.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin lasta ja käännyin lääkärinkin puoleen. Luin sattumalta kirjan: Kansan parannustaito, tri Jarvis, jossa useille lehmille annettiin omenaviinietikkaa.

Nämä lehmät kuulema tulivat tiineiksi. Aloin juoda hunaja-omenaetikkaa ja lisäksi kuningatar-äidille kerättyä ravintoa terveyskaupasta.

Kannattaa nostaa jalat seinää pitkin ylös, kaikkeahan haluaa kokeilla, ei ainakaan haitaksi. E-vitamiini on lisääntymisvitamiini ja parin viikon tauko touhuissa ennen ovulaatiota on siittiöiden kannalta hyvä. Kolmen vuoden yrityksellä onnistuttiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla